Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook leuk: er liepen twee Roemeense mannen door de straat met hun vrouwen. Die maakten blijkbaar een opmerking in het Roemeens over een raamdame. De DVP had dat blijkbaar verstaan, opende toen haar deur en gaf ze verbaal de volle laag - man, wat kan dat wijf schelden! Klinkt wel gaaf, schelden in het Roemeens 🤣🤣! Minstens een minuut, full speed! Het viertal droop af, zei geen woord terug en was in no time verdwenen 😂😂. Als ze net zo goed pijpt als scheldt, dan krijgt ze het druk 🫣😛!

Julia, en qua pijpen...Dat klopt.

"roemenen komen hier heen om roemenen te neuken, dat kan in roemenie ook, moet je daarvoor hier heen komen?"

@DePastoor - Eerwaarde, met alle respect, maar ik vraag me af of je in Roemenië zo makkelijk Roemenen kunt neuken. Als dat zo zou zijn, dan zou iedereen daar op vakantie gaan. Dan zit je daar lekker te ontbijten 's ochtends en zie je de dochter of het buurmeisje van de herbergier in de bediening en dan zeg je 'zullen we nog even neuken, voordat ik vertrek' en dan zegt zij, 'ja, lekker, kost 20 euro!'. En dan 's middags bij de lunch of bij het tanken zie je een lekker mokkeltje en dan denk je 'nu maar even niet' maar dan zegt zij: 'je mag me wel even neuken hoor, kost 20 euro!' en dat doe je dan toch maar even snel, gewoon omdat het vakantie is. En dan 's avonds in het hotel bestel je een lekkere steak-frites met een biertje. Aan de bar zit dan een soort Kiki/Kalina – wat een kont in dat broekje en wat staat dat veel te korte truitje lekker, en die tieten, niet normaal! Maar ja, na het eten ben je toch wat vermoeid na zo'n hele dag en je zit wel lekker dus je bestelt een tweede biertje. 'Mooi niet' zegt Kiki dan, 'geen tweede biertje voor jou, ik heb nu lang genoeg hier op je zitten wachten, waar is je kamer, we gaan nu neuken!'

Kijk, als het zo zou gaan, dan zouden wij op vakantie gaan in Roemenië. Maar zo gaat het niet, het is veel makkelijker om Roemenen te neuken op de Achterdam. En dat is de reden dat er Roemenen hierheen komen om Roemenen te neuken en dat wij met vakantie gaan in Egmond ipv in Roemenië, we zijn slim genoeg om dicht bij de Achterdam te blijven. Denk je ook niet – dit is een sluitende verklaring toch, dat is de reden dat Roemenen op de Achterdam Roemenen komen neuken? Of heeft u een andere opinie?

@DePastoor - Eerwaarde, met alle respect, maar ik vraag me af of je in Roemenië zo makkelijk Roemenen kunt neuken. Als dat zo zou zijn, dan zou iedereen daar op vakantie gaan. Dan zit je daar lekker te ontbijten 's ochtends en zie je de dochter of het buurmeisje van de herbergier in de bediening en dan zeg je 'zullen we nog even neuken, voordat ik vertrek' en dan zegt zij, 'ja, lekker, kost 20 euro!'. En dan 's middags bij de lunch of bij het tanken zie je een lekker mokkeltje en dan denk je 'nu maar even niet' maar dan zegt zij: 'je mag me wel even neuken hoor, kost 20 euro!' en dat doe je dan toch maar even snel, gewoon omdat het vakantie is. En dan 's avonds in het hotel bestel je een lekkere steak-frites met een biertje. Aan de bar zit dan een soort Kiki/Kalina – wat een kont in dat broekje en wat staat dat veel te korte truitje lekker, en die tieten, niet normaal! Maar ja, na het eten ben je toch wat vermoeid na zo'n hele dag en je zit wel lekker dus je bestelt een tweede biertje. 'Mooi niet' zegt Kiki dan, 'geen tweede biertje voor jou, ik heb nu lang genoeg hier op je zitten wachten, waar is je kamer, we gaan nu neuken!'

Kijk, als het zo zou gaan, dan zouden wij op vakantie gaan in Roemenië. Maar zo gaat het niet, het is veel makkelijker om Roemenen te neuken op de Achterdam. En dat is de reden dat er Roemenen hierheen komen om Roemenen te neuken en dat wij met vakantie gaan in Egmond ipv in Roemenië, we zijn slim genoeg om dicht bij de Achterdam te blijven. Denk je ook niet – dit is een sluitende verklaring toch, dat is de reden dat Roemenen op de Achterdam Roemenen komen neuken? Of heeft u een andere opinie?
Wel gewoon hoerenclubs in Boekarest dus om daar te neuken niet echt een groot probleem , zolang je maar je centen uit je zak trekt.

Roemenen komen in ieder geval niet speciaal naar NL om hier Roemeense vrouwen te neuken. Het is meer dat ze hier zijn voor werk, zoals Scooby-Doo al zegt. Geld in de knip en geiligheid (en voor een deel: vrouw zit thuis in ROE, 3000km verderop, dus die weet van niets) en dan naar de hoerenbuurten. En daar zitten veel ROE dames. Als het geen ROE dames hadden geweest, maar allemaal NL dames, dan hadden ze massaal gekozen voor NL dames.

Het is meer een bijkomstigheid, dan dat er een causaal verband is.

Hoe het ook zij, ik heb de Roemeense dames altijd een aanwinst gevonden voor de Achterdam (en Den Haag). Van mijn vaste/ lievelingsdames uit mijn - met onderbreking) 35 jarige wandelcarrière (en dan heb ik het over tenminste 40-50 bezoekjes of in een enkel geval minder omdat ze te vroeg zijn weggegaan of opgehouden, maar nog steeds door mij gemist) waren / zijn er 5 roemeensen, 1 hongaarse, 1 bulgaarse en 1 franse (en 1 costa ricaanse heel lang geleden). Alleen met 2 roemeensen heb ik 10 jaar na hun ophouden nog steeds contact. Niet sex, gewoon appen, belletjes paar keer per jaar met 1 van meer dan 370 bezoekjes die al meer dan 13 jaar in roemenie terug is. De andere is in nederland gebleven en hoort met haar man en kind na 10 jaar, tot mijn nauwere vriendenkring, (nogmaals, zonder sex).
Het is misschien die combinatie van mooi en vaak knap met het romaans, en toch ook veel slavisch, in taal en vaak temperament.
(Ha dan zijn we weer terug bij Julia..., waar ik nog maar 2 x was hoor). Al vond ik juist bulgarije en de bulgaarsen, toen ik er voor het eerst was (niet als neuktoerist) echt de mediterranée van het voormalige oostblok. Zonder dat het aan de middellandse zee ligt, zoveel oostelijker, dezelfde zuidelijke sfeer, en ook vaak heel mooie (jonge) dames.

Laatst bewerkt:
Nee. Gordijntje was dicht. Dat geldt trouwens voor de gehele g3.

Uiteindelijk bij Jennifer beland. (Niet die uit Dominicaanse republiek). Volgens mij staat ze als Jenny op dze site.

Trouwens, ik kwam nu voor het eerst op een zondagavond op de dam. Mijn hemel, wat een jeugd en hangjeugd, groepjesvorming. Voelde me niet onveilig ofzo. Maar toch een heel andere sfeer als overdag.

ik zie een nieuw-ige meid op 17 K4 of K3, beetje klein wel.
Enige idee wie dat is?
zie der nu sinds 2 weken ofzo.
Staat er al een jaar, is in verleden vernoemd, als beetje nors en alleen aandacht telefoon.
Trouwens, ik kwam nu voor het eerst op een zondagavond op de dam. Mijn hemel, wat een jeugd en hangjeugd, groepjesvorming. Voelde me niet onveilig ofzo. Maar toch een heel andere sfeer als overdag.
Vreselijk hé, er is zovaak over geklaagd, niet alleen vanuit de buurt maar ook de dames zelf. Het "sus-team" word uitgelachen, politie laat zich niet zien. En de "achterdam beveiliging" is er nooit. Nu we richting de zomer gaan word het erger kan ik je vertellen.

Oh mij over het hoofd gezien, ik check meestal maar 1x per week, soms 2.
Je hebt gelijk dat ze alleen maar op de telefoon bezig, er wordt niet of nauwelijks naar je gekeken. Weet je ook hoe ze heet?

Ik ben er toen ook geweest. Vond het helemaal niks. Ze is inderdaad erg knap maar totaal emotieloze service. Misschien is dat nu anders.

13 kamer 3 zat een voor mij nieuwe donkere dame. Ze was er al vroeg in de ochtend dus even naar binnen gegaan. Lekker klein van stuk en ze deed het best wel lekker intiem heerlijk krap nog.
In de middag was Simona er weer 1ste steegje beging straat.
Zij gaat echt heerlijk met de kont naar je toe voor de bef liefhebbers perfect. Toen ik buiten kwam zag ik Tamara kijken en gebaren maken bij haar nog te komen. Dus met 150 euro lichter een topdag gehad vandaag. Go

Helaas stapte er net iemand voor mij bij Kiki naar binnen.. dus even zoeken naar een andere dame. Er stond een jonge meid wat zielig voor zich uit te staren. Toch wel nieuwsgierig naar binnen gegaan. Het was de 22-jarige Mira.

Suck & fuck gedaan. Likken doet ze niet aan. Op zich prima, wel enigszins afraffelsex. Dus dit was eenmalig.

Helaas stapte er net iemand voor mij bij Kiki naar binnen.. dus even zoeken naar een andere dame. Er stond een jonge meid wat zielig voor zich uit te staren. Toch wel nieuwsgierig naar binnen gegaan. Het was de 22-jarige Mira.

Suck & fuck gedaan. Likken doet ze niet aan. Op zich prima, wel enigszins afraffelsex. Dus dit was eenmalig.
Laat mij raden welke kamer ……. 17/3 ???

Terug
Bovenaan Onderaan