@DePastoor - Eerwaarde, met alle respect, maar ik vraag me af of je in Roemenië zo makkelijk Roemenen kunt neuken. Als dat zo zou zijn, dan zou iedereen daar op vakantie gaan. Dan zit je daar lekker te ontbijten 's ochtends en zie je de dochter of het buurmeisje van de herbergier in de bediening en dan zeg je 'zullen we nog even neuken, voordat ik vertrek' en dan zegt zij, 'ja, lekker, kost 20 euro!'. En dan 's middags bij de lunch of bij het tanken zie je een lekker mokkeltje en dan denk je 'nu maar even niet' maar dan zegt zij: 'je mag me wel even neuken hoor, kost 20 euro!' en dat doe je dan toch maar even snel, gewoon omdat het vakantie is. En dan 's avonds in het hotel bestel je een lekkere steak-frites met een biertje. Aan de bar zit dan een soort Kiki/Kalina – wat een kont in dat broekje en wat staat dat veel te korte truitje lekker, en die tieten, niet normaal! Maar ja, na het eten ben je toch wat vermoeid na zo'n hele dag en je zit wel lekker dus je bestelt een tweede biertje. 'Mooi niet' zegt Kiki dan, 'geen tweede biertje voor jou, ik heb nu lang genoeg hier op je zitten wachten, waar is je kamer, we gaan nu neuken!'
Kijk, als het zo zou gaan, dan zouden wij op vakantie gaan in Roemenië. Maar zo gaat het niet, het is veel makkelijker om Roemenen te neuken op de Achterdam. En dat is de reden dat er Roemenen hierheen komen om Roemenen te neuken en dat wij met vakantie gaan in Egmond ipv in Roemenië, we zijn slim genoeg om dicht bij de Achterdam te blijven. Denk je ook niet – dit is een sluitende verklaring toch, dat is de reden dat Roemenen op de Achterdam Roemenen komen neuken? Of heeft u een andere opinie?