Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja sorry dat is g1 ja..
die jij bedoel op k4 zit een dame met zwart haar die er al jaren actief is op de dam met haar zus ook in het verleden naam vergeten
Op k5 zit Sylvia (die is 37 jaar) en dat is de dame met zwart haar die er al jaren zit. Die ik bedoel is blond, is een jaar of 23. En heb haar gezien op k4.
 
Laatst bewerkt:
Op 2p g3 k1 heb ik al een aantal keer een nieuwe dame gezien. Brunette rond de 175/180. Heeft een goed figuur met mooie borsten. Heeft een beetje een gebruinde huid. Zijn er al heren die hier ervaring mee hebben? Weet haar naam niet maar ben erg benieuwd. Hoor het graag als er wandelaars ervaring mee hebben.
 
Klopt dat is carla volgens mij, die er (nu zit) heb op de Dam al eens vaker gestaan. Ben er al eens geweest haar Loeks zijn meer dan goed haar service is voor mij niet goed genoeg ,al ben ik zeker niet veeleisend maar het is echt afwerksex.. en naar mijn weten weinig extra's ( weet niet of dat verandert is in de jaren)
 
Was gisteren vroeg in de avond even in Alkmaar. Mogelijk op een niet zo gunstig ogenblik in de straat die 's avonds is gesitueerd tussen twee fallische toiletten, maar de verleidingen waren er - althans voor mij - niet noemenswaardig. Soms werd mij een paradijselijke appel aangeboden, maar het water kwam mij niet in de mond.

Die Carla was altijd - als ik weer eens in Alkmaar het bronstige damhert speelde - wèl aardig: glimlachen en even zwaaien. Ik heb één maal tamelijk langdurig met haar gesproken, een andere keer haar voorzien van koffie (gek genoeg toen zij - lang geleden alweer - enkele dagen in de Amsterdamse Molensteeg stond en ik daar - ècht toevallig - ook was), maar van haar vaardigheden heb ik nooit gebruik gemaakt.

De dame die er nu resideert zou in het Parijs van rond 1900 een zeer gewild schildersmodel zijn (van iemand als Modigliani bijvoorbeeld) maar als haar dienstverlening omgekeerd evenredig aan haar verschijning, dan kan zij beter in het voorbijgaan als een levend schilderij worden bewonderd.

Ik sprak haar gisteren nog geen halve minuut. Geen extra's. Ik denk dat zij zichzelf, zoals ze is, al extra genoeg vindt.

Wellicht mooi genoeg om "kunst" te zijn, maar naar verluid (# 552) zoals zo vaak te mooi (of zichzelf te mooi achtend: ze komen tòch wel) om "goed haar kunstjes te doen" - hoewel: hierop zijn "prachtige" uitzonderingen.

Ik heb me langdurig vermeid - als ik het wel heb - in 5, kamer 2. Een - voor mij - lieve "oude" bekende. Voor haar kwam ik.

Dus toch niet voor niets naar Alkmaar gereisd en - helaas voor de buidel ... dat was dus niet voor niets ...
 
Net even geteld vanaf het kaartje, nu 63 actieve ramen. Bezetting was inderdaad wel goed vanmiddag.
Voor mezelf een nieuwe dame gevonden die me nu al aantal keren over de finish kreeg. Meestal gaat dat niet zo gemakkelijk.
Ze doet dus toch iets anders dan de andere dames, wat me kennelijk Triggert.
 
Net even geteld vanaf het kaartje, nu 63 actieve ramen. Bezetting was inderdaad wel goed vanmiddag.
Voor mezelf een nieuwe dame gevonden die me nu al aantal keren over de finish kreeg. Meestal gaat dat niet zo gemakkelijk.
Ze doet dus toch iets anders dan de andere dames, wat me kennelijk Triggert.
Wie was dat en waar zat ze?
 
Calina ze zat op 2pg1-t5 en deze week op 2pg2-k9, kleine dame uit Bulgarije donker haar, Dcup met wat siliconen maar ziet er wel netjes uit. Ze doet GEEN pzc helaas maar heb daar altijd wel respect voor.

Zal nog wel recensie schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagavond naar lange tijd de Dam bezocht maar helaas na een aantal rondjes huiswaarts gekeerd. Er zat niet veel voor mij erbij alleen in 2pg1k1 ging net een geblondeerde dame weg en stond nog ff bij een vriendin aan de deur te praten en steeds als ik langsliep dan lachte ze. Weet iemand meer over haar?

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Terug
Bovenaan Onderaan