Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Carla op g3k1 is ook een leuke dame, net 34, slank, fit, en zeker goede looks, met licht blond haar. Slank en fit is tegenwoordig een minderheid.

De meeste dvp's op de Dam zijn wel in de 30 of 40. Hier en daar wat twintigers, maar dat is echt een minderheid.

Op 17k2, 19k2 en 12k2 zitten dames die in de 20 zijn.
 
Ja, dat had ik ook een paar weken terug als je zoals ik wat later op de avond kom dan zijn de meeste dames al weg terwijl ik altijd loop wanneer het duister dan wel donker is. Ik houd er niet van als het licht is om te wandelen.
 
Het was vrij druk dat ik er was en de dames die beschikbaar waren voldeden niet aan mijn wensen.. helaas.. denk dat ik eerder op de dag heen moet ipv 23 uur
Ja dat is wel aan de late kant als je echt een specifieke dame zoekt.
Bv Erica stopt meestal rond die tijd.
Ook wel weer begrijpelijk aangezien de meeste dames al tussen 11.00 en 12.00 in de ochtend al starten.
 
Luci vertelde me dat ze vaak wat langer blijft of in ieder geval een aantal dagen tot 0100 uur, hoop dames gaan op tijd weg dan pakt ze toch weer wat klanten in die tijd.
 
Dat is slim! Veel dames klagen over de inkomsten, maar gaan gek genoeg wel vroeg of te vroeg weg (bijvoorbeeld tussen 22 en 23hr), ook op de vrijdag en zaterdag. Daar ligt toch veel extra geld lijkt mij, zeker op de vrijdag en zaterdag tussen 23 en 01hr.

Luci en Liona zijn sowieso harde werksters, ze nemen maar heel weinig vrij. Die liggen op koers om hun spaardoelen te halen:)

Liona zit nu op de laatste kamer van het gangetje op 3/5.

Omgekeerd geldt ook, ging vanmorgen boodschappen doen, en reed om 10.30 al over de Dam. Toen zat de dame van 12k2 er al. Op dat moment is er nog weinig keuze, zeker wat betreft jonge dames. Kun je toch wat klantjes pakken.
 
Ik heb ook wel van diverse dames gehoord dat het in die laatste uurtjes tegenvalt. En naarmate het aantal uitgaanders en vooral zatlappen toeneemt haken ook meer dames af. Hoe erg of dat echt is of dat het een smoesje is weet ik niet, kom er eigenlijk nooit zo laat en in het weekend toch al helemaal niet… andere verplichtingen, geen principe hoor
 
Ik heb ook wel van diverse dames gehoord dat het in die laatste uurtjes tegenvalt. En naarmate het aantal uitgaanders en vooral zatlappen toeneemt haken ook meer dames af. Hoe erg of dat echt is of dat het een smoesje is weet ik niet, kom er eigenlijk nooit zo laat en in het weekend toch al helemaal niet… andere verplichtingen, geen principe hoor
Van mijn vaste dame op de dam ook gehoord ..hoop dronken gasten op het latere tijdstip waar de meeste dames niet op zitten te wachten
 
Zal wel lekker warm zijn op de meeste kamers!
Ik was bij Maria op 12k1 gisterenavond. Even lekker genoten van haar prachtige naturel en slanke lichaampje.

Ze had gelukkig een ventilator, dus het was uit te houden op haar kamer. Airco is wel beter natuurlijk.

4 jaar terug was ik in de zomer ook weleens op diezelfde kamer, bij Sandra toen nog. Die had geen ventilator, was niet uit te houden toen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan