Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik liep vandaag door het bekende straatje en ik zag een nieuw gezicht zitten op d1. Leek mij type bimbo; blond, opgespoten lippen. Gok dat de rest van haar lijf ook een beetje geholpen is. Iemand enig idee wie en hoe zij is?
 
iemand bekend met de voor mij nieuwe gezichten:
P6, vrij slank en een zwarte bril
17k1 (misschien kamer 15) dame met geblondeerd haar.
Dame van P6 heeft eerder op 14K2 gestaan, ik ben toen bij haar geweest. Sex was goed en leuke meid, weet niet meer hoe ze heet. Dame van kamer 15 is redelijk lang en heeft lang blond haar, is al geruime tijd op de dam op allerlei verschillende kamers.
 
Jennifer op 13k2/k3, Maribel op 11k1, en op gang 3k7 zit soms ook een Latina. Ze zijn allemaal van formaat. Wel 50+.

Giselle op D2 zou ook nog kunnen, maar die is niet echt dik naar mijn mening.
 
Ik wil zometeen voor het eerst naar Alkmaar gaan. Ik houd van dikke latinas en ben de Doubletstraat in Den Haag een beetje zat. Kan ik beter thuis blijven of valt er wel iets te beleven ?
Qua latina's is het niet heel dik bezaaid, maar Rosy is behoorlijk mollig, dikke billen, knap gezichtje en begin 30.
Zit op 2pg3k3, begint ook altijd al ruim voor de middag.
 
Ja, en zag Eva vandaag ook lopen, op weg naar haar werk op de Dam. Die kwam vrijwel gelijk met Zlatina terug van vakantie laatst. Wellicht dat ze dezelfde buslijn nemen.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je de blonde Erika, van een jaar of 33-34? Die is er sinds kort weer.

De dame met de 'colafles'. Is een vriendin van de kleinere, en de andere, wat jongere Erika met donker haar, die nu op 17k4 zit.
 
Bedoel je de blonde Erika, van een jaar of 33-34? Die is er sinds kort weer.

De dame met de 'colafles'. Is een vriendin van de kleinere, en de andere, wat jongere Erika met donker haar, die nu op 17k4 zit.
Nee, ze had zwart haar, ze zat ergens begin vorig jaar op 5 K1, en zag haar ook paar keer op 23 K1 of 27 K1.

Ik weet wel dat ze uit Roemenie kwam maar naam niet, ze heeft echt heel lang op 5 K1 gezeten. Was een korte en dunne vrouw.
 
Nicole wellicht dan, maar dat is alweer een tijdje terug dat die op 05k1 zat. Nicole zit nu op 23k4 al een aantal jaar. Die is kort, slank, en lang donker haar.
Hele mooie Roemeense dame, van begin 30.
 
Goedemorgen wandelaars. Wilde weten of gisele van d2 en Anna zandpad de laatste tijd nog aanwezig zijn. Als ze er niet zijn dan bespaart het me de rit naar Alkmaar. Alvast bedankt👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan