Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet je wat de reden is dat ze weg is? Ik begreep dat Cor één van haar fans was en als één van de baasjes daar vaak aan de ketting lag.
Daarnaast had ze veel vaste klantjes.......een gemis.
wat een Goude business, betaal je eerst voor een kamer en even later komt de verhuurder op zijn knieën het bedrag dubbel en dwars terug betalen. Even een paar tikken verkopen en het geld is binnen, begrijp niet dat ze weggaat:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Dom van die mensen(verhuurders) je klanten moet je op handen dragen vooral met dat werk meiden praten met elkaar.
Dat kan als een lopend vuurtje gaan!

Even wat anders zijn er nog nieuwe dames gezien laatste tijd?
G3k5 zit heel regelmatig een hele knappe jonge dame, zwart lang haar, bril en draagt vrijwel altijd witte sportschoenen.
Nog niet geprobeerd, maar wel het proberen waard op korte termijn👌🏻.
 
Ja en altijd de zelfde meiden.ik was de laaste keer bij silvia. Ik ken er al jaren weet niet wat haar probleem was. Spoorde me al na 10 min aan om te spuiten. Ga ik ook niet meer heen doeiii voor jou 10 andere. En ze deed chagerijnig
 
Vind wel dat de dames een beetje hun best mogen doen ook / zelfs al leg je het instaptarief van 50E neer. Op het moment dat ik moeilijk kom, en een dame gaat zeggen dat het bijna tijd is, dan kom ik niet meer. Zo een afknapper "do you come" of "do you come quick".

Jammer van je ervaring met Sylvia, @indomen . Sylvia draait ook weer niet zo goed qua verdiensten, dus die zou haar klanten moeten koesteren.
 
Vind wel dat de dames een beetje hun best mogen doen ook / zelfs al leg je het instaptarief van 50E neer. Op het moment dat ik moeilijk kom, en een dame gaat zeggen dat het bijna tijd is, dan kom ik niet meer. Zo een afknapper "do you come" of "do you come quick".

Jammer van je ervaring met Sylvia, @indomen . Sylvia draait ook weer niet zo goed qua verdiensten, dus die zou haar klanten moeten koesteren.
Same here. Ik kan ook onmogelijk komen 'onder druk'. Moet worden opgebouwd.

Ik vraag me soms weleens af of deze dames ook weleens seks hebben in hun eigen tijd. Dan moeten ze toch weten dat geen enkele man kan komen onder hoge tijdsdruk. Zeker op bevel.
 
Tsja en had 80 betaald voor rustig aan doen en beffe. Maar na 10 min zeggen you have to cum. Dus niet rustig aan doen he. Vind zonde dat zo was gegaan. Blijft een lekker wijf met 1 van de mooiste poesje van de dam met zachte huid. En lekkere kutsmaak.
 
Er zijn een aantal dames die gewoon de klant de tijd gunnen, dus een leukere interactie. Bij deze dames blijf ik trouw komen, op een regelmatige basis. Dus de tijd die ze me extra geven krijgen ze dubbel en dwars terug.
Hou zelf ook van vastigheid, niet elke op zoek naar iets anders wat ook kan tegenvallen
 
Misschien is dat wel waarom Sylvia relatief weinig / minder klanten heeft. Als je niet handig met klanten omgaat, zie je ze ook niet terug. Zo heb ik diverse dames ook maar 1 keer bezocht op de Dam, vanwege afwerk seks, afknijpen op de tijd of onbeschoft gedrag. Laatste dan gelukkig weer niet zo vaak.

Er zijn meerdere dames op de Dam die de klant genoeg tijd gunnen, gelukkig maar. Niet iedere man komt even snel, en zeker als je wat ouder wordt...

Toch is er wel een groot verschil in hoe ze met de tijd omgaan. Waar je bij Irina bijvoorbeeld voor 100 euro precies 30 minuten op het bed krijgt, ben ik bij sommigen anderen een uur binnen voor dat bedrag, waarvan 45/50 minuten op het bed.
 
Mijn ervaring is vooral dat het weekend het ''vervelende volk'' laat ik het zo even noemen komt. Door de weeks zijn in mijn beleving de dames wat rustiger en gastvrijer, Maar ligt er ook aan hoe je ze benaderd/behandeld, als je met 3 of soms 6 man aan de deur gaat staan bereik je ook niks mee. Ik heb zo mijn dames op de Dam en heb daar nooit problemen mee gehad, Ja de ''diensten'' worden iets minder in de loop der avond, Meer van ''ik wil naar huis'' of ''niks verdiend laat ik maar vluggertjes doen'' of elke klant is weer geld in het laatje.
 
Bij de "leuke" dames als je die respect geeft krijg je dat ook terug, dan valt snel de tijdsdruk weg en heb je een veel leukere tijd is mijn ervaring.
Maar deze dames zijn op 1 hand te tellen, maar als je ze gevonden hebt beleef je er veel plezier aan.
Bij Sylvia één keer binnengestapt, redelijke tijd binnen geweest voor het bedrag dat ik betaalde, maar ongemerkt voelde ik de druk van haar dat ik moest opschieten.
Sindsdien niet meer geweest, voelde niet geheel prettig.
Krijg trouwens nog steeds een grote glimlach als ik langsloop, elke keer weer.
ook weer grappig
 
Mijn ervaring is vooral dat het weekend het ''vervelende volk'' laat ik het zo even noemen komt. Door de weeks zijn in mijn beleving de dames wat rustiger en gastvrijer, Maar ligt er ook aan hoe je ze benaderd/behandeld, als je met 3 of soms 6 man aan de deur gaat staan bereik je ook niks mee. Ik heb zo mijn dames op de Dam en heb daar nooit problemen mee gehad, Ja de ''diensten'' worden iets minder in de loop der avond, Meer van ''ik wil naar huis'' of ''niks verdiend laat ik maar vluggertjes doen'' of elke klant is weer geld in het laatje.
Eens.
Geven sommige dames ook gewoon toe over de vrijdag en zaterdag avond.
Dan willen ze liever iets meer vaart er in houden.
In het weekend overdag of gewoon doordeweeks gaat het ongemerkt gewoon wat relaxter en wordt er vaak net iets meer tijd genomen.
 
veel dames hebben ook een omzettarget in hun hoofd voor een bepaalde dag. Als je bijvoorbeeld op dinsdagavond komt en je legt 100 of 150 euro neer, dan ben je een hele goede klant, en loopt de dag waarschijnlijk goed af qua omzet. Dus dan valt de omzetdruk weg, en loopt het ook vaker uit is mijn ervaring. Hangt ook wel van de dame af, en van de klik natuurlijk.
 
Afgelopen zaterdag zag ik op 19K3 een blonde milf. Beetje dik. Leek me wel wat.

Maar ik kon er niet heen omdat één of andere flapdrol daar voor haar raam tegen haar bleef lullen. Had het gevoel dat zij het ook vervelend vond.

Weet iemand wie deze dame was?
 
Terug
Bovenaan Onderaan