Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
+50 voor PZC (wat ik zo nu en dan hoor) is al vrij veel. Kwartiertje binnen voor 100 euro. Als je snel van je poen af wil...

Vermoed ook niet dat ze CIM doet, maar algemeen genomen is het wel zo dat vele kamertjes op de Dam geheimpjes kennen, waar je van op zou horen op het moment dat je ze toegefluisterd krijgt ☺️
 
Ik was maandag weer bij Patricia maar ze gaf aan in de avond in Den Haag te gaan werken omdat ze te weinig klandizie heeft op de dam.. ze verveelt zich in Alkmaar en dus te weinig inkomsten. Als elke dame dat zo voelt wordt het gauw een dooie boel en houden we geen dames meer over.
 
Logisch dat het rustig is, het is namelijk Nut November
Zonder gekheid inflatie, minder besteedbaar inkomen, slechtere service, niks in de kamers geïnvesteerd, weinig nieuwe aanwas, enzovoorts
Dan word het minder en minder en ik moet nog zien of dat te stoppen is, bij eigenlijk alle raambuurten in Nederland
 
Logisch dat het rustig is, het is namelijk Nut November
Zonder gekheid inflatie, minder besteedbaar inkomen, slechtere service, niks in de kamers geïnvesteerd, weinig nieuwe aanwas, enzovoorts
Dan word het minder en minder en ik moet nog zien of dat te stoppen is, bij eigenlijk alle raambuurten in Nederland
Daarnaast is de kamerhuur te hoog en krijg je meer thuiswerkers.
 
Logisch dat het rustig is, het is namelijk Nut November
Zonder gekheid inflatie, minder besteedbaar inkomen, slechtere service, niks in de kamers geïnvesteerd, weinig nieuwe aanwas, enzovoorts
Dan word het minder en minder en ik moet nog zien of dat te stoppen is, bij eigenlijk alle raambuurten in Nederland
Helemaal mee eens, met wat je schrijft @Paul1968 . Het zit hem in een combinatie van omstandigheden, waardoor het steeds minder wordt. Dit is een bal die van een berg is gaan rollen, die niet meer te stoppen is.

Dat er weinig nieuwe aanwas is hangt ook samen met dat jonge vrouwen in Roemenië en Bulgarije steeds vaker voor normaal werk kiezen in het buitenland. Weinig nieuwe aanwas, waardoor je met een aanbod zit wat steeds ouder wordt. Met name wandelaars die graag wat jongere dames bezoeken (-30) hebben daardoor steeds minder keuze. Voor mij persoonlijk maakt het niet zo uit overigens, ik bezoek genoeg dames die ouder zijn.

De hogere kamerhuur komt daar ook nog bij, zoals @Volmer terecht opmerkt. De verhuurders verhuren ook echt een stuk minder kamers, maar hebben wel ook vaste kosten (en die stijgen ook steeds meer). Veel minder inkomsten en stijgende kosten. Dit willen/moeten ze dan compenseren met de kamerhuur, maar dat helpt de boel nog meer om zeep, omdat dames dan minder overhouden.

Al met al is het meer de vraag wanneer de raambuurt ten einde komt. Is helaas hard op weg...
 
Sinds Elena er niet meer op de Dam, kom ik niet meer. Zie geen alternatieven voor haar. Slappe hap, geen TZ CIM te vinden.
Ik hou het hier wel in de gaten maar tot nu toe geen mogelijkheden.
 
Sinds Elena er niet meer op de Dam, kom ik niet meer. Zie geen alternatieven voor haar. Slappe hap, geen TZ CIM te vinden.
Ik hou het hier wel in de gaten maar tot nu toe geen
Sinds Elena er niet meer op de Dam, kom ik niet meer. Zie geen alternatieven voor haar. Slappe hap, geen TZ CIM te vinden.
Ik hou het hier wel in de gaten maar tot nu toe geen mogelijkheden.
Waar naar toe ben je nu uitgeweken ?
Waar naar toe ben je nu uitgeweken ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan