Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hoe is de bezetting op dit moment ?
Klein rondje gemaakt, maar waarschijnlijk waren de meeste met pauze.
Zag wel een blonde nieuwe op de nieuwe kamers slanke dame met dikke lippen.
Vanavond maar weer kijken of er wat aansprekends staat
 
Laatst bewerkt:
Heren, vanuit mijn positie als uw nietverkozen voorganger wil ik u allen een kerstgroet overbrengen of we het wel of niet vieren. Allen alvast een fijne kerst gewenst vanuit de parochie der achterdam.

Tevens heb ik vernomen dat de heer F (Frans) Snel een van de Raam exploitanten er mee gaat stoppen. De kamers worden naar mijn gehoor overgedragen aan het Kantoor of the new office.

Om nu weer in de kerstgedachten terug te keren is de boodschappen-man Erkan geopereerd en het is hem goed ondergaan en is aan het herstellen en overgebracht naar Alkmaar. De dames op de dam missen hem, en wensen hem uiteraard veel beterschap toe. .


De dames op de dam zijn wat voorzichtiger met wat hen kerst zal brengen. drukte, of lege straten. Zij weten het niet, wij ook niet. We gaan het zien zeggen we maar.

Helaas geen levende kerststal dit jaar, te weinig aanmeldingen…

Nogmaals wens ik u allen alvast een fijne kerst toe. Mijn oudejaarspreek komt nog dus wees gerust.

- ookal zijn de dagen donker en soms eenzaam. Maar in de verte staat altijd een Rode lamp achter het raam aan. Met een dame van de lichte zeden, kunt u uw wensen bespreken. -
 
Goed om te weten. Gisterenavond was het erg rustig in ieder geval. De dames klaagden erover.

Hopen dat het de komende dagen beter is en de dames die blijven knap kunnen verdienen. Als je er dan toch zit met kerst, dan behoor je ook goed te verdienen.
 
Ik maar weet haar naam niet?
Ik moet vaker heen gaan om te kunnen zeggen of het een goeie is.
Het is denk ik wel een vriendin van Steffi zag ze een x samen lopen.
Die eerste keer was goed genoeg voor een 2e x
 
Terug
Bovenaan Onderaan