Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank voor je bericht.
Damn, das wel jammer.....ik had een leuk bezoekje bij haar gehad en wil zeker vaker op herhaling. Ik was helemaal blij dat er weer een dame op de dam is die bdsm aanbied. Maar helaazzzzz.

Ik heb haar naam niet onthouden.
Als iemand mij aan haar naam en of nummer kan helpen, graag!
Al dan niet via dm.
Rachel doet ook aan bdsm, ze staat op 29k3 en start vaak rond 16.00 uur
Is Carmen alweer gespot op Dam 15 ?
Carmen schijnt na Pasen weer aanwezig te zijn Henk
 
Beste wandelbroeders...Ik was van het weekend op de Dam. En werd geïntimideerd door een zeer slanke (naar mijn idee) Ethiopiër, met een petje. Leeftijd moeilijk te schatten maar denk ergens tussen de 30 en de 40.

Hij liep steeds langs mij, en ging ook dicht naast mij staan dat ik bij een dame voor de deur stond te wachten, die toen nog gesloten was, en keek mij toen doorlopend intimiderend aan. Geen idee wat ik verkeerd had gedaan, maar deze gast was niet happy met mij. Hij mompelde in een vreemde taal dat hij mij aankeek. Heb hem uiteraard genegeerd, maar had het gevoel dat ie zo een mes kon trekken. Ben vrij snel maar een rondje gaan wandelen weer, want dacht dat dit weleens fout zou kunnen gaan. Had niet het idee dat hij zelf dames ging bezoeken, maar met de dames die zo'n gast binnenlaten heb ik medelijden.

Mocht hij je lastig vallen, meld dit dan ook bij The Office. Hopen dat dit ventje snel een straatverbod heeft. Hij is een van massa-immigratie-'succesnummers' van de vier kabinetten Rutte die we hier hebben gehad. Kan hij ook niet helpen, maar wil geen last van dit soort uitvreters hebben. Helaas lopen er de laatste jaren steeds meer van dit gesjeesde en leipe figuren in de straat, die wel last geven, maar niet of nauwelijks kopen.
 
Spijtig om te horen, maar dat onveilig gevoel is niet alleen op de Dam. In de grote steden zie je meer zwervers, daklozen, asielzoekers en dronken oost blokkers op straat zwerven. Het veilig gevoel op straat is ver te zoeken door het falen van de prutsers in Den Haag. Loop niet graag meer op het dam maar misschien is dat bedoeling zodat alles uit sterft.
 
Spijtig om te horen, maar dat onveilig gevoel is niet alleen op de Dam. In de grote steden zie je meer zwervers, daklozen, asielzoekers en dronken oost blokkers op straat zwerven. Het veilig gevoel op straat is ver te zoeken door het falen van de prutsers in Den Haag. Loop niet graag meer op het dam maar misschien is dat bedoeling zodat alles uit sterft.
Waar is de beveiliging gebleven ?
 
heren van dit leven,

Na een paar dagen vertoeft te hebben in Rome weer terug in Alkmaar om vanavond even een rondje te gaan lopen en gekeken of er ergens een boze Ethiopiër te vinden was, maar gelukkig niks gezien.

Jullie krijgen tevens allemaal de groeten van Franciscus en werden bedankt voor de bloemen.

Er waren veel dames aanwezig, maar het bekende fenomeen veel vrouwen weinig mannen, dus op tijd naar huis voor ze, en "weekend is Busy i hope" word er dan gezegd,

We gaan het zien. Een Fijne nacht gewenst allen.
 
ja, Nicole was er gewoon de afgelopen dagen. 23k3:)

ze heeft ook een leuke vriendin, op 23k1. ziet er een beetje hetzelfde uit van een afstandje. moet er nog heen.
schijnt een kookwekker te hebben… Maar dat hoor ik wel vaker van jonge gasten die maar 10 min binnen zitten…
Ik ben al vanaf november niet meer op de achterdam geweest.
Hoog tijd dus weer eens😅
 
maar je bespaart wel veel knaken ;)
yep zit al enige tijd in het buitenland. Denk over 1,5 maandje terug in Nederland dan weer even de straten bezoeken.
Ik heb dat 1x mee gemaakt dat een wekker afging ,dat ik vroeg wat zit er in de magnetron (wat eten we)
Mijn vuistregel is doet de dame de wekker aan meteen eerste en laatste keer.
 
ja, dan kom ik ook niet meer, de groeten maar. Volgens mij maar 1 keer meegemaakt in al die jaren.

Slaat ook nergens op een wekker zetten, dame kan ook een of meerdere klokken neerzetten en daar subtiel op kijken, en een horloge kan soms ook goed zijn.
 
Dat de dvps het voor het zeggen hebben is verleden tijd. Met hun wekkertje. De busniss is niet meer als vroeger de goude tijden. Dus ik snap echt niet dat ze dat doen ze jagen alleen maar de wandelaar ermee weg. Ik merk wel de echte slimme dvp die jaagt je helemaal niet weg. heb vaak genoeg gehad op de dam dat dvp na de daad echt nog de kop van je oren eraf lullen. En ook nog zeggen you dont have to hurry 🙈🙈. maar ja meestal als mn zaad eruit is wil ik weg hahaha
 
Kent iemand bij achterdam die aan voetfetisj doet?
bedoel je voeten kussen e.d., dat kan bij veel dames wel. heb er genoeg over gehoord in de loop der jaren. neem het zelf niet af, en wordt hier ook maar weinig beschreven. Echt een niche zeg maar.
Jaren niet meer op de achterdam geweest. Nu kan ik wat vaker gaan. Wie geeft een goede pijpbeurt(het liefst zc)? Hoor graag de tips :)
Het mag weer van je vrouw? ;-)

Zomaar wat goede adresjes:

Rachel 29k3
Andreea g2k2 (mc)
kleine Erika 17k4
Alina g1k4
Alina 17k4
Giselle D1
Irina 16k1 (mc)
 
Terug
Bovenaan Onderaan