Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mede wandelaars, hoe staat de Achterdam er tegenwoordig bij in het weekend? Nu we ook weer richting de vakantie periode gaan, dan wel niet al zitten haha

En heeft iemand een idee of die heerlijke Patricia (3/5 K1) ooit nog terug zal keren naar de Dam? Wat een moordwijf was dat! Heb nog geen goeie alternatief voor haar gevonden helaas.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100€
Nee nog niet weet geen naam ,had ze wel verteld maar ik had een andere naam in mijn hoofd wat niet de goede is..
die dame is echt goed en super sexy lingerie elke keer weer en verschillende soorten!
Staat nu al dik een week op 29-2 nieuwe kamers!
Blond , beugel , iets voller lichaam maar alles in perfecte proporties naar mijn mening!
 
Vanaf hoe laat beginnen de dames in Alkmaar?
Vergeet niet dat het orthodox pasen vandaag is begonnen... het zou dus zomaar kunnen zijn dat er redelijk veel dames vrij zullen zijn vandaag.
Dat was gisteravond ook al te merken.
Dan staat deze dame op 29-3
Komt uit Oostenrijk heeft een dikker kont!
Klopt, 29k3 is Rachel, mooie dame met behoorlijk dikke kont🙂👌🏻
 
Ja, was er gisterenavond ook, vond de bezetting matig. Ik kon de juiste dame niet vinden, en ben maar weer naar huis gegaan.

Orthodox Pasen, dat verklaart een hoop, en is ieder jaar wel zo dat de bezetting dan minder is.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ga ook dit weekend!
Ook geweest, super leuk ontvangen.

Mooi spel wat ze voerde, bij binnenkomst was het gelijk. "I was hoping you would pick me handsome boy" Gespeeld of niet, het was wel leuk.

Je merkte wel erg de inflatie, €120 voor mijn pretpakket. Maar goed het mocht de pret niet drukken, het is een heerlijke vrouw. Die er vooral veel plezier in heeft.

Toen ik bij haar ben weg gegaan, heb ik nog even in Alkmaar vertoeft. Waarbij ik merkte dat ik wel zin had in een twee ronde. Zodoende ben ik bij 1. k2 naar binnen geglipt tussen de buiendoor. €100,- voor pzc + 69. Echter was het een vrij bizare ervaring, ze wou tijdens misio zoenen. Dit overviel mij een beetje, want ik kus of zoen niet met dvp, anders dan op hun wangen. En tijdens het pzc, was het vooral spugen op mijn lul en aftrekken. Niet perse iets waarvoor ik zou teruggaan.

Maar de tip voor de dame van 29, k2 is top! Dit is denk wel een favoriet tot Patricia misschien ooit weer terugkeert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan