Altijd kramp tijdens doggy

  • Onderwerp starter Voormalig lid 2278
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 2278

Guest
Volgens mij doe ik iets fout. Iedere keer dat ik doggy doe krijg ik ontzettende kramp in m'n benen. Sindsdien doe ik doggy alleen nog als ik voel dat ik snel klaar (kan) ga komen.

Hebben jullie tips voor mij? Ben ik de enige?
 
Volgens mij doe ik iets fout. Iedere keer dat ik doggy doe krijg ik ontzettende kramp in m'n benen. Sindsdien doe ik doggy alleen nog als ik voel dat ik snel klaar (kan) ga komen.

Hebben jullie tips voor mij? Ben ik de enige?
nee hoor je bent niet de enige, altijd in de achterzijde van een van de de bovenbenen. By doggy is de "penetratie-hoogte instelling" van de sexpartner van groot belang .
 
Zo loop je zo maar tegen een hamstring blessure aan ?
Ik heb zelf geen last maar kan adviseren bewust te ontspannen tijdens het stoten.
Dat valt niet mee omdat je de aandacht moet verdelen maar de kramp komt door het aanspannen in die positie.
 
heb ik bij missio altijd..
ik squat een heel eindje door de 100 kilo voor reps..en dan verzuur ik tijdens het neuken gigantisch snel..
pak alles maar prone bone de laatste tijd ..dan mankeer ik niks..
 
Positie van de partner is van belang, ontspannen zijn kan helpen, benen anders zetten en af en toe verzetten, dus soort van wisseling van de positie: knieën beide op bed, dan weer op 1 knie en op de andere voet of op twee voeten. En als niets blijkt te helpen, koop de Kamasutra: standjes genoeg en ik weet zeker dat er bij zijn waar je aanzienlijk meer kramp van krijgt dan van doggy. ;)
 
Ik in ieder geval niet in doggy, is voor even leuk, maar dan houd het wel op, moet ik zelf veel te veel inspanning leveren, dus cowgirl of reverse cowgirl is de favoriet. ;)

Wel krijg ik kramp in mijn knie als we lepeltje, lepeltje liggen te wippen , om de een of andere reden gaat de knie die onder ligt na een tijdje vervelen, en dan wordt het tijd om van positie te wisselen. ?

Al even geleden lag ik ruim in de tijd in missionaris houding te wippen, en met terug trekken en overeind komen merkte ik verrekte goed dat ik geen 20 meer ben , bijna een hernia opgelopen, het was goed dat het een breed bed was, dus kon uiteindelijk mezelf laten omrollen, dvp moet er denk ik ook wel iets van gedacht hebben.?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan