Recensie Amanda, Amsterdam 2,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 306

Stamgast
Forumpionier
374
02/07/21
228
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4758389-amanda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Oekraïense dame heeft een ongelukkige naam gekozen nog een Amanda.
Had afgesproken met Leila maar die had heel onhandig een dubbele afspraak gemaakt dan maar haar huisgenoot.
Geen spijt van gehad.
Amanda spreekt redelijk Engels en wacht niet af maar begint zelf gezellig te praten.
De sex handelingen werden gewillig aangeboden en uitgevoerd. Voor de liefhebbers Amanda heeft hele grote schaamlippen.
Jammer dat Photoshop flink gebruikt is, is de dame en foto's zijn recent.
Ik ga nog eens terug
 
Leila, heeft voor de zoveelste keer haar naam veranderd, vorige maand heette ze nog Laura
Spreekt geen woord Engels maar weet het in bed wel goed te maken. Foto`s zijn fraaier dan werkelijkheid maar het is wel een mooie griet.

//Edit mod: Ik laat dit bericht staan. Verdere berichten wel graag weer over Amanda.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren Amanda bezocht voor de afwisseling, Leila was niet beschikbaar niet op de tijdstip dat ik kon.
Haar fysieke is toch veel minder dan haar collega maar kon er wel mee door, ze heeft een oprechte glimlach op haar gezicht en is verder wel aardig en correct.
Amanda begon met pijpen wat ze zonder cd deed, lekker maar niet bijzonder. Helaas deed ze dat niet lang genoeg, ik had het liefst dat ze er toch minimaal 5 minuten mee zou spelen., in de tussentijd speelde ik met haar grote schaamlippen,,die heeft ze wel.
Ze vroeg mij na paar halen of we over konden gaan op intiem. ze wou dat zelf heel graag zelf. Heel veel glijmiddel werd er gebruikt en na een minuut had ik mijn kruit verschoten.
Douchen, aankleden en weer vertrokken alles binnen 15 minten.
Een herhaling lijkt het mij niet waard, alles een beetje gehaast en lopende bandwerk. Dame ging na mij ook iet onder de douche maar haalde een busje Rexona tevoorschijn.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4758389-amanda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het enige èchte positieve aan dit bezoek was het makkelijke parkeren, de ligging van het appartement en dat er snel een afspraak kan worden gemaakt.

Ik was getriggerd door de opmerking hierboven van Gefikst maar het werd niet als verwacht.

Zoals aangegeven was het maken van een afspraak eenvoudig, ze stuurde foto's van de locatie wat het zoeken naar de juiste flat makkelijk maakte. Toen ik mij op tijd meldde kreeg ik het appartement nummer door een werd er open gedaan. Rechterlift genomen en discreet naar binnen.
Daar stond ze in een non-sexy gatenjurk. Ik had toen eigenlijk al om moeten draaien maar ja, ik ben te netjes daarvoor. Naar het kleine donkere kamertje waar precies een smal tweepersoonsbed in stond. Een stoel erbij was er niet. Uitkleden en douchen. Ik was schoon en er klaar voor. Ik wel, Amanda duidelijk niet. Ik denk dat de Rexona, wat ik zojuist las, alleen gehanteerd was. Amanda rook wat, zeg maar. Daar lig je dan. Ze begon oraal maar daar was ze niet zo bedreven in, ze wist, ala een raamprostitutie, zo te gaan liggen dat je nergens bij kon. En uiteraard een handje ertussen. Ze wilde na twee minuten al het condoom er omheen doen maar dat wist ik te voorkomen door te zeggen dat ze nog maar even door moest gaan. Twee minuten later gaf ze aan moe te worden van het gepijp, wat niet zo mag heten, en werd het condoom aangebracht. En een flinke kwak glijmiddel bij haar.
Ja, bij gebruik van zoveel glijmiddel moet je er wel voor zorgen dat je dit iedere keer na afloop uit je doos spoelt. Doe je dat niet dan komt de welbekende putlucht tevoorschijn. Zo ook hier.
Toen begreep ik waarom ze zo afstandelijk van mij kwam zitten met pijpen. Zo kon ik de slechte hygiëne niet waarnemen.
Ik heb het hele gedoe maar snel afgemaakt en ben vertrokken.
Voor mij geen herhaling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4758389-amanda
Totale kosten (in euro)
150
Het enige èchte positieve aan dit bezoek was het makkelijke parkeren, de ligging van het appartement en dat er snel een afspraak kan worden gemaakt. ... Voor mij geen herhaling.

Wat jammer, @Tjeemigdepeemig, dat je ervaring tegenviel. Ik heb juist een uitstekende ervaring toen Amanda aanschoof bij een trio. Ik vond haar prima. Ze zal niet mijn favoriet zijn omdat ik een paar andere meisjes nog nét iets leuker vind, maar ze behoort zonder meer tot de vrouwen waar ik naar toe zal gaan als die toevallig allemaal niet kunnen. Ze is professioneel, vriendelijk en haar ritme sluit aan bij het mijne.

Dat is natuurlijk niet bij iedereen het geval. Soms heb je een klik, soms niet. Ik zelf heb met Amanda een fijne ervaring.
 
Dank je @Serafijn voor je recensie/commentaar. Ik had het niet met de dame, dat klopt.
Maar het komt écht omdat ze niet echt 'fris' was en ik wel. Voor mij één van de eerste dingen die moeten kloppen.

Daarnaast was ze snel moe van het beetje pijpen en werd er zeer snel overgeschakeld op de neuk.
Maar zoals je al eerder las in mijn relaas klopte het gewoon niet.

Geeft niet als er geen klik is, ik betaal een bedrag, conform de vraagprijs, wat ervoor zou moeten zorgen dat in ieder geval ík een leuke tijd heb. Kopen en verkopen, vraag en aanbod, etc. Dat was hier niet van toepassing, voor mij in ieder geval. Dat jij het anders beleefd, PRIMA, lekker voor jou!
Maar dring het mij niet op.

Het was voor mij een domper waarvoor ik 2 sterren gaf.
En dat was omdat ik in een goede bui was toen ik het schreef.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ben hier recent geweest. 2 woorden: bah bah.

Aangezien mevrouw dichtbij mij ontvangt heb ik voor haar gekozen. We hadden afgesproken voor een uur. Bij binnenkomst een kus op de wang, kleding uit en gelijk op bed gaan liggen. Ik rook direct al een verotte visgeur. Die ga ik dus niet likken. Liet haar ff pijpen wat ok was, een zesje. Na 3 minuten wilde ze al op neuken overgaan maar dat hoefde nog niet van mij. Dus ik liet haar nog ff pijpen. Na een minuut of 10 wilde ze doggy en ik had daar best wel zin in. Zodra ze haar benen spreidde kwam er een zo een smerige geur van beneden dat waarbij ik moest kokhalzen en mn pik werd gelijk slap lol. Nog nooit meegemaakt haha. Heb direct gezegd dat ik wilde douchen en ben daarna maar weggegaan.

Herhaling? Never nooit in mn leven. Al betaald ze me ga ik niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan