Recensie Amber, Diane's Secret, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondwandelaar

Meubelstuk
Forumpionier
2.082
08/07/21
4.996
28
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Amber
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Amber is nieuw bij DS en zij sprong er qua uiterlijk meteen uit voor mij bij het -uitgebreide- voorstelrondje. Een mooie donkere dame, gezegend met twee prachtige bruine kijkers, lang enigzins golvend zwart haar en sensuele lippen. Van die laatste heb ik nog veel geproefd, want zoenen doet ze wel, maar tongzoenen is geloof ik tegen betaling. Ze heeft een aantrekkelijk slank figuur, wel met een klein zwembandje maar dat vind ik niet storend (het was tenslotte geen reddingsboei). En zelf heb ik ook geen wasbordje. ;)

Ze gaf aan redelijk nieuw te zijn in het vak en dat was wel te merken. Volgens mij is alles nog een beetje onwennig voor haar en een beetje aftasten. Daardoor ontbrak wel de spontaniteit die je bij een meer ervaren dame wel treft, want ik moest daardoor wel af en toe bepaalde dingen verzoeken die een ervaren dvp waarschijnlijk zelf aanvoelt en dus uit zichzelf zou doen. Ze kan dus nog niet helemaal een klant 'lezen', maar de inzet is er zeker. Amber is een heel lief meisje, zeer aardig, en vind het ook niet erg als je je wensen direct kenbaar maakt. Hoewel het dus geen GFE was, was het wel een plezierig samenzijn.

Hoogetepunt was het neuken, dat ik desondanks 'maar' drie sterren gaf in het formulier omdat het nogal kort was en slechts in één standje, en daar wil ik de volgende keer toch verandering in brengen. Het pluspunt is dat Amber heerlijk voelt om te neuken. Grappig is dat ze het naderhand zelf zei: "ik ben ook wel heel strak." En daar is geen woord aan gelogen. We begonnen met missio, maar dat werd helaas steeds na een paar stoten onderbroken omdat Amber pijn ervoer. Volgens mij had ze een wondje opgelopen. Dat het geen smoesje was, zag ik naderhand toen er een beetje bloed aan het condoom zat. Ze benadrukte dat dat niet door mij kwam, maar verklaart dus waarom ze in dat standje niet meer verder wilde. Terwijl het wel m'n favoriet is. Ondanks al het gehannes en steeds erin-eruit bleef ik wel snoeihard, doordat iedere keer als ik er wél in kwam, ik meteen de ongelooflijke strakheid ervaarde. Gelukkig konden we wel doggystyle doen. Ook toen gaf ze met geluidjes aan dat het pijn deed, maar ik mocht wel doorgaan, dus het was blijkbaar wel te doen. Zo kwam ik na een paar minuutjes al spetterend klaar.

Een volgende keer hoop ik dat Amber meer rust heeft genomen tussen de afspraken (ze gaf aan nogal drukbezet te zijn geweest) en dat we er dan wat langer tegenaan kunnen. Want dat kutje wil ik nog wel wat beter leren kennen. En het meisje natuurlijk ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Krolse Kater @Marcov12 Het bloed was niet zichtbaar tijdens de daad. Pas na de daad, toen ze eens goed naar het condoom keek, was het te zien. Je moet nu ook niet denken dat er een grote hoeveelheid te zien was. Een paar vlekjes zaten erop. Maar dus van een wondje dat ze blijkbaar al had, en niet door mij veroorzaakt. Ik kon er ook niks aan doen; ze heeft me meerdere keren gezegd dat het oké was om door te gaan. Daarbij ging het er niet wild aan toe. Als een van jullie dit verder wil bespreken stel ik voor dat per PM te doen, en dit topic voor recensies van Amber te laten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan