Recensie Amber, Gouda Privé, Gouda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sammeke659

Vaste klant
113
30/01/22
118
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/gouda/6736224-amber
Totale kosten (in euro)
130
Heb getwijfeld om een recensie te plaatsen, de algehele ervaring was niet helemaal positief namelijk.
Maar aangezien dat niet aan Amber lag, en er sowieso nog geen recensie was (wel een 'Wie heeft ervaring met?' https://www.girlsreview.nl/threads/amber-gouda-privehuis.3635/#post-83780, toch maar een poging gewaagd.

Amber is een leuke goed uitziende dame, precies zoals op de foto's, een vrolijke kwebbel en stelt je gelijk op je gemak.
Eigenlijk is Amber het type dame waar ik naar op zoek ben voor een heerlijk relaxte date om samen een geweldige tijd mee te kunnen beleven.

Maar….het huis!! Donker, op de kamer na ongezellig verdonkerd kantoorpand, en verschrikkelijk gehorig!
Nog voordat we goed en wel aan de opwarming waren begonnen, kwam de buurvrouw met een bezoeker naar boven en belande al pratend (zo klonk het) in de kamer naast ons. Toen ook nog eens een mobiel op nachtkastje begon te trillen was eigenlijk voor mij de stemming er wel af ☹ Amber heeft het zeker nog wel geprobeerd, nogmaals aan haar lag het zeker niet, maar ze heeft het handmatig tot een goed einde moeten brengen...

Dus ga ik nog eens terug naar Amber?
Zeker weten…maar alleen als zij privé of in een ander privéhuis afspreekt!!
 
Heb getwijfeld om een recensie te plaatsen, de algehele ervaring was niet helemaal positief namelijk.
Maar aangezien dat niet aan Amber lag, en er sowieso nog geen recensie was (wel een 'Wie heeft ervaring met?' https://www.girlsreview.nl/threads/amber-gouda-privehuis.3635/#post-83780, toch maar een poging gewaagd.

Amber is een leuke goed uitziende dame, precies zoals op de foto's, een vrolijke kwebbel en stelt je gelijk op je gemak.
Eigenlijk is Amber het type dame waar ik naar op zoek ben voor een heerlijk relaxte date om samen een geweldige tijd mee te kunnen beleven.

Maar….het huis!! Donker, op de kamer na ongezellig verdonkerd kantoorpand, en verschrikkelijk gehorig!
Nog voordat we goed en wel aan de opwarming waren begonnen, kwam de buurvrouw met een bezoeker naar boven en belande al pratend (zo klonk het) in de kamer naast ons. Toen ook nog eens een mobiel op nachtkastje begon te trillen was eigenlijk voor mij de stemming er wel af ☹ Amber heeft het zeker nog wel geprobeerd, nogmaals aan haar lag het zeker niet, maar ze heeft het handmatig tot een goed einde moeten brengen...

Dus ga ik nog eens terug naar Amber?
Zeker weten…maar alleen als zij privé of in een ander privéhuis afspreekt!!
Ik twijfel al heel lang om met Amber af te spreken omdat zij mij enorm aanspreekt. Ik hoop dat ze of prive gaat ontvangen danwel naar een ander prive huis gaat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Misschien ben ik minder veeleisend, of ik heb geluk gehad, maar ik ben niet zo negatief over Gouda privé. Allereerst lekker anoniem parkeren achter de heg en nagenoeg onzichtbaar naar binnen. Het is wel even afwachten of iemand heeft gemerkt dat je er bent, want er hangt geen bel. Maar kennelijk kijkt er iemand op het schermpje, want allebei de keren werd ik snel binnengelaten. Voorstellen, de eerste keer was ik op de bonnefooi, was wel apart. Nog voor de deur goed en wel dicht was werden er twee dames tevoorschijn getoverd. Onder wie gelukkig Amber. Drie seconden tijd om te beslissen, zo ongeveer. Daarna met Amber naar boven. Ze kreeg keurig schone handdoeken mee. De laatste keer hadden we een kamer met een groot bad en douche. Ik ben ook weleens zo uit het daglicht een huis binnengestapt waar het zo donker was dat ik bijna op mijn muil ging. Daar heb ik bij GP geen last van gehad. Van gehorig niets gemerkt en ik heb daar juist gauw last van. Nadelen: het is uit de buurt voor mij en dat je niet kunt pinnen is gewoon lastig. Over Amber: topmeid!! Als ze ergens anders heen gaat, dan liever wat dichterbij!
 
Ik ben zeker ook na het lezen van de recenties nog meer benieuwd om eens met haar af te spreken. Is pijpen zonder condoom mogelijk bij Amber?
Ik heb er niet specifiek naar gevraagd. Uit zichzelf biedt ze het niet aan. Ik heb ergens gelezen, op de site van GP of in haar eigen kinky advertentie, dat alles met is, omdat dat de regels van het huis zijn. Ik denk dus dat ze het niet doet, maar als je vaker komt is er soms méér mogelijk. Misschien vraag ik het nog eens.
 
Nou dat gehorige en slechte hygiene is mij niet opgevallen, iig niet erger dan bij andere plekken waar ik geweest ben. Die Amber heb ik wel eens gezien in het voorbijgaan; not my cup of tea, voor haar een beetje onverzorgd ogen. Zag laatste x wel een nieuwe dame daar; Celine, dat vind ik wel irritant van GP de info klopt nagenoeg nooit; (standaard dingen als leeftijd, lengte, afkomst, lichaam, etc). Ze had iig pikzwart haar waar de add blond zegt; dat lijkt me echt zo'n dingetje...zie je vooraf al der gezicht niet (op de foto's) is ze ook nog eens niet echt blond (je zou specifiek dat zoeken en ervoor id auto stappen).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan