Recensie Amber, Heusden-Zolder 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er eindelijk geraakt vorige week. Heel mooie meid , zeer vriendelijke ontvangst. De massage op zich was voldoende. Body to body paar keer glijden en dat was het. Het teasen vond ik wel ok. Tongzoenen doet ze niet wat jammer is. Kortom leuke date maar geen herhalingsgevaar aangezien ze voor deze prijs bij yu and mi wel tongzoenen en nog mooiere vrouwen hebben .
Dat ze niet zoent is wel duidelijk, biedt ze ook niet aan hè. :sleep:

Dat je haar dan daarvoor wel 2 sterren geeft vind ik 'not done'.

Mijn bescheiden mening dus.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massages-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
215
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor een herhaling geweest, was wederom een topervaring.
Mooie en geile dame met goede erotische insteek.
Vast niet de laatste keer. 😇
 
Vandaag dus m'n eerste ervaring met Amber.
Begon al met vertraging aangezien ze nog wintertijd op haar klokken had staan. 🤣
Gelukkig vlak voor aankomt ontdekt en met kwartiertje vertraging kon ik binnen komen.
Prima locatie, leuk appartement waar ze ontvangt.
Eerste positieve verrassing..., ze is mooier dan haar foto's kunnen weergeven.
Mooi slank/atletisch lijf en een heel mooi gezicht.
Zuid-Europese invloed begreep ik met goed "resultaat". 🥰

Na opfrisbeurt in de douche aan massage begonnen, vrij stevig qua opbouw maar zeker ook sensueel. Dame weet wat ze doet en doet het merkbaar graag. 👍
Teasend en kneden, soms glijdend dat mooie lijf over je heen..., super.
Mocht vrij vlot omdraaien, eenmaal op m'n rug volop van leuk/knap uitzicht kunnen genieten.
Sensuele opbouw gaat daarna snel, erotiek ten top wat mij betreft.
Zodra ik echt hard was begon ze lekker over me heen te schuiven, soms pussysliden, soms met haar mooie billen knedend, echt supergeil vond ik dat.
Haar, met respect, aanraken was ook geen probleem, geeft tijdig en subtiel de grenzen aan maar lijkt er zelf ook volop van te genieten.
Sneller dan verwacht (gehoopt) kwam m'n finish, heftig en lang aanhoudende, precies zoals ik dat het liefste ervaar. Ff tijd nodig om op adem te komen, in tussentijd ruimde ze de boel op. 😉
Nog glaasje water, een gezamenlijke douche mét scrubbeurt en uurtje was om. 😥
Time flies.......
Amber, keibedankt voor de beleving en voor hoe/wie je bent. Je hebt er een vaste klant bij, ondanks de afstand. 🤭

Ze ontvangt sporadisch en is niet altijd online.. ;


Hopelijk snel weer. 💕
Ik zei het toch dat ze dit werk niet lang ging doen. Ik heb zulke dames vlug door. Het is hun niet gegeven...Maar respecteer haar keuze
 
Ik zei het toch dat ze dit werk niet lang ging doen. Ik heb zulke dames vlug door. Het is hun niet gegeven...Maar respecteer haar keuze
Beste Strupar,

Ik ben nog steeds actief hoor. Je bent hier (denk ik) 1 keertje geweest en doet alsof je me 'kent'.

Ik heb zonet de kamer vernieuwd en denk zelfs aan uitbreiden.

Mijn ad gaat (als het goed is) binnekort weer online met nieuwe foto's, maar ook als ik niet online ben dan ben ik aan het werk.

Groetjes
 
Beste Strupar,

Ik ben nog steeds actief hoor. Je bent hier (denk ik) 1 keertje geweest en doet alsof je me 'kent'.

Ik heb zonet de kamer vernieuwd en denk zelfs aan uitbreiden.

Mijn ad gaat (als het goed is) binnekort weer online met nieuwe foto's, maar ook als ik niet online ben dan ben ik aan het werk.

Groetjes
Ok fijn om te horen. Tot de volgende
 
Misschien heeft dat ook met je houding te maken Strupar? In haar schoenen zou ik daar ook mijn keuzes in maken.

Een ervaring en mening zijn altijd prima natuurlijk. Maar je gaf aan dat er geen herhalingsgevaar was en daarna ben je vooral de, in jouw ogen, negatieve zaken aan het uitvergroten.

'Afspraken maken is lastig en ze zegt steeds af.' Dat heeft nog ergens een toegevoegde waarde als dat de feiten zijn maar waar maak je je druk over als er geen herhalingsgevaar was?

'Ik zei toch dat ze het niet zou volhouden.' Voegt volgens mij niets toe en vraag mij af waar je dat op baseert.

In ieder geval deel ik je ervaringen niet. De contacten zijn steeds vlot en duidelijk en er is nog geen keer met een afspraak geschoven of geannuleerd. En ik heb haar leren kennen als een pientere dame die weloverwogen keuzes maakt.
 
Respect is soms ver te zoeken bij sommige.
Je krijgt meer voor elkaar als je respect toont.
Dat iemand afzegt heeft meestal een reden en dan kun je nog respect tonen.
Er zijn er genoeg die ook een andere baan en privé leven hebben.
Ja ze heeft mij ook wel eens afgezegd en ik haar, beiden hadden we een goede reden en hebben later als nog een heerlijke date gehad.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massages-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
215
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van mijn eerste massage van Amber.
Afspraak maken via Whatsapp verliep snel en de locatie is ook goed.
Ze ontvangt in een leuk en proper appartementje, parkeren geen probleem.
Ik was zeer verrast toen ik haar zag, ze is vele malen mooier dan haar foto's op RL.
Mooi slank/atletisch lijf en een heel mooi gezichtje.
Direct na de opfrisbeurt begint ze aan de massage, deze is vrij stevig qua opbouw en zeker ook erotisch. Teasen en kneden, soms glijd dat mooie lijf over je heen... heerlijk!
Eenmaal op de rug volop van dat leuke/knappe uitzicht mogen genieten.
Zodra hij hard was begon ze lekker over me heen te schuiven, pussysliden en soms met haar mooie billen knedend, echt supergeil vond ik dat.
Haar met respect aanraken is geen probleem.
Sneller dan gehoopt kwam de ontlading tussen haar billen, lekker lang aanhoudende, precies zoals ik het het liefst heb. Tijdens het op adem komen ruimde ze de boel al een beetje op. 😉
Nog even een gezamenlijke douche mét scrubbeurt en de 90 min. waren om. 😥
Amber, bedankt voor de beleving en voor hoe en wie je bent, je hebt er een vaste klant bij.😉
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/heerlijke-tantra-b2b.html
Totale kosten (in euro)
215
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste massage van het nieuwe jaar is een feit en meteen ook mijn eerste ontmoeting met Amber. Heel vlot contact gemaakt via WhatsApp en ook direct een moment kunnen vastleggen.

Ik werd verwelkomd door een heel mooie en vriendelijke dame, erg attent ook en met een kusje.
Aangename, warme massageruimte. Eerst even opfrissen in de badkamer en de massage kon beginnen. En dat deed ze echt héél goed. Alle goeie dingen zijn hier al uitgebreid verteld dus ga ik het allemaal niet herhalen en slechte dingen waren er voor mij niet dus daar moet ik het ook niet over hebben, kortom ik was meer dan tevreden over mijn eerste massage bij deze erg mooie vrouw. En het zal ook zeker niet de laatste zijn.
Wat ik wel even wil vermelden is dat de sensuele spanning naar mijn aanvoelen op bepaalde momenten vrij intens was en waar ze het oogcontact ook niet schuwt. Dat was voor mij toch wel een aparte ervaring die ik nog niet zo vaak meemaakte, ik voelde mij even heel diep met haar verbonden, in figuurlijke zin dan toch. Ik heb "aftrekken" hier vijf sterren gegeven maar dat woord doet enorm tekort, hier betekent het een uiterst verfijnde penismassage met heel veel gevoel gegeven, alles wordt liefdevol en rustig vertroeteld ... maar degenen die er al geweest zijn zullen wel begrijpen wat ik bedoel.
Wat ook heel fijn is is dat ze na het hoogtepunt rustig bij je blijft in de ruimte, je een glaasje water aanreikt en even van gedachten wisselt en je niet meteen weer naar de badkamer stuurt.

Nadien in de badkamer nog een degelijke scrubbeurt gekregen, niet zomaar wat extra gewrijf voor het vertrekken maar ook dit deed ze grondig.

Na heel het gebeuren afgerekend (een verademing dat het ook elektronisch kan) en nog een fijn babbeltje gehad.
Ik ben dus erg tevreden en in een totale rust huiswaarts gekeerd, Amber is een vrouw die rust en klasse uitstraalt en die dat naadloos weet om te zetten in een fantastisch massagemoment.
Eén woord: zalig!
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massages-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin januari op bezoek geweest bij Amber. Afspreken via WA lukte vlot.
De lokatie was proper en verzorgd. De massageruimte was gezellig ingericht met sfeerverlichting en zachte muziek. Terwijl ik op m'n buik lag kon ik via een spiegel van het hele schouwspel genieten.
Amber is een toffe, intelligente en aantrekkelijke vrouw met een zuiderse toets. Ze heeft een mooi gezicht, strak lichaam. Haar borstjes zijn zalig.
De massage is stevig. Geen flauw zacht gewrijf. Ik heb me daar serieus wat afgezucht en gekermt van genot tijdens de massage. Daar heb ik dagen nadien nog plezier van gehad. Daarom spreek ik soms nog liever af met een goede masseuse dan een dvp. Ook de B2B voelde degelijk en erg sensueel aan. Heel rustig aan bracht ze me in de stemming dat mag van mij een hele tijd duren. Haar pret-oogjes toen ze me naar het hoogtepunt werkte, maakten me helemaal gek. Ze genoot er zelf ook duidelijk van. Die smile op haar gezicht was goddelijk. Dat uur is omgevlogen. Volgende keer boek ik ze misschien wat langer. Amber heeft duidelijk kennis van zaken en geniet van haar werk. Dankjewel Amber, je was een waar genot!
 
Terug
Bovenaan Onderaan