Recensie Amber, Lier 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stapper89

Newbie
Forumpionier
19
05/07/21
11
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amber-nieuw-in-het-vak.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Amber heeft een girl-next-door uitstraling. Ik vond ze best knap. Ze is slank, heeft grote borsten en ontvangt op hotel. De kamer en de voorzieningen waren zeer goed. Ze verfrist zich ook vooraf.

Het pijpen was goed maar voor mij te kort. Ik denk misschien 2 minuten. Het intieme was ok, maar ook snel snel. Ik had een half uurtje genomen, maar 10-15 minuten actie vond ik wat ondermaats voor € 120.

Herhalingsgevaar? Misschien... als de service voor 1 uur meer de moeite is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor deze reactie, Amber staat al even op mijn verlanglijstje. Op haar foto's ziet ze er erg knap uit.

120€ voor een half uur vind ik in/uit principe wat te veel, maar als je rekent dat haar hotelkosten daarmee ook betaald worden, dan wil ik het wel overwegen.
 
Amber durft al wel is met 2 verschillende advertenties werken, kwestie van de agenda vol te krijgen. Heb van haar al is een ban gehad omdat ik twijfelde tussen de 2 en bij beide een aanvraag had ingediend. Pzc in de douche was wel zalig.
 
Amber durft al wel is met 2 verschillende advertenties werken, kwestie van de agenda vol te krijgen. Heb van haar al is een ban gehad omdat ik twijfelde tussen de 2 en bij beide een aanvraag had ingediend. Pzc in de douche was wel zalig.
Hey Carl, dat van haar tweede profiel had ik ook al gemerkt, was laatst onder de naam Sofie of Sofia.
Dus jij hebt haar al een bezoekje gebracht?
Hoe was zij verder? Mooi snoetje? Intiem? Beffen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/terug-van-weggeweest-vlaamse-naturelle-amber.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk met deze meid kunnen afspreken en jongens, dit is me wel goed bevallen hoor!

Hartelijk ontvangen door haar en meteen ben je bij haar op je gemak. Even losse babbel gehad om elkaar te leren kennen, vervolgens kleedde ze zich snel om en daar gingen we.

Heerlijke blowjob van haar ontvangen. Daarna effe haar kutje gelikt. Rubbertje erom en gaan hoor!
Begonnen met haar on top, jezus deze meid rijdt goed zeg! Erna even missionaris om te bekomen. Gevolgd door een doggie en lekker de rubber volgespoten.

Ze vroeg me of ik een tweede keer kon, daar ik voor een uurtje betaald had, na enkele minuutjes kon ik weer gaan. Ze gaf me opnieuw een blowjob terwijl ik haar lekker vingerde.

Nog even haar on top gedaan tot ik weer een rubbertje volspoot.

Ze is inderdaad aan de duurdere kant... maar ik heb, naar mijn mening, wel waar voor mijn geld gekregen.
Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/terug-van-weggeweest-vlaamse-naturelle-amber.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was haar laatste klant van de dag waardoor ze me ontving in een zeer sexy outfit. Zeer vriendelijk waardoor je je meteen welkom voelt.
Eventjes een leuke babbel gehad waarna ze al op haar knieën voor me zat voor ik het goed en wel besefte.

Nadat ze me lekker hard gezogen had, deed ze me een condoom om, kroop ze erop en reed ze zeer zalig. Je hoort echt dat ze er van geniet.
Vervolgens vroeg ze of ik haar lekker wou afgeneuken in doggie, waarbij ik de eerste keer kwam.

Nog eventjes gebabbeld waarna ik haar poesje dit maal begon te likken. Dat heeft ze ook graag.
Vervolgens terug doggy en daarna zij terug on top waarbij ik de tweede condoom ook vulde.

Er was nog wat tijd over, dus gingen we samen onder de douche. Nog even haar gevingerd terwijl ze mij aftrok.

Eerste keer dat ik dit doe en meteen een topper. Ze gaat me zeker nog vaak terugzien!
 
Iemand onlangs nog met haar afgesproken? Is van de zomer geleden en krijg nu al even geen antwoord op m'n bericht. Misschien is ze er even tussenuit? Of gestopt 😕
 
Terug
Bovenaan Onderaan