Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb deze nu zelf niet online gezien maar gebruikt die nog hetzelfde telefoonnummer?
"
Bedankt voor het doorsturen van het telefoonnummer. Ik heb het in ons systeem opgezocht en zie dat het account met dit telefoonnummer al is verbannen.
Fijne dag verder. " Aldus SJ. (0684419212 )

Heb deze nu zelf niet online gezien maar gebruikt die nog hetzelfde telefoonnummer?
"
Bedankt voor het doorsturen van het telefoonnummer. Ik heb het in ons systeem opgezocht en zie dat het account met dit telefoonnummer al is verbannen.
Fijne dag verder. " Aldus SJ. (0684419212 )
Yep zelfde nummer (wat ook geblokkeerd staat op wieheeftgebeld.nl). Maar eh, verbannen? Die mail kreeg ik ook 😂. Dan weet ik niet precies hoe ze dat doen..maar werken doet het niet heel goed....

Nee klopt. Deze is wel erg hardnekkig dus had ik er ook maar eens een mailwisseling aan gewaagd. Is wel 1 van de weinigen die dat voor elkaar heeft gekregen ; Nummer op wieheeftgebeld blokkeren.....
Die mail was vanmiddag. Maar werk in ploegen dus net pas gelezen.

Zie 't ook ja. Heb deze toch niet gemeld. Link die er bij stond met dezelfde foto's is deze ;

Website via Cronon AG (is Strato), dus voor een appel en een ei opgezet (zie ook het Wordpress logo op het moment dat je de site opent). Ben geen expert, maar volgens mij is Wordpress een redelijk eenvoudige manier om een website te bouwen.
Algemene voorwaarden zijn van Uiterlijke Verzorgingsbranche.

Adres is prive, in Dordrecht niets te vinden, website staat geregistreerd in Rotterdam (zie eerdere screenshots)

Hoe langer ik er naar kijk.. hoe meer vragen het bij me oproept.

Registratiedatum is alleen wel reeds in 2019, maar dat heeft naar alle waarschijnlijkheid niets te betekenen.

and to troll the troller : ik heb net contact gezocht met de beheerder van wieheeftgebeld en hem de bewijsstukken gemaild inclusief linkjes en dergelijke met het vriendelijke verzoek om dit nieuwe telefoonnummer niet te blokkeren voor commentaren. Geen idee of het werkt, maar nooit geschoten...is toch meestal mis ....

Ik heb hem ook uitgebreid bedankt. Dus zowel op het oude als het nieuwe nummer kan er gereageerd worden. Het enige wat ik vreemd vond, was dat het nieuwe nummer al eerder gebruikt was voor oplichtingspraktijken....

Was nog niet naar de Appie gegaan voor een nieuw nummer misschien. Ben bang van niet maar het zou fijn zijn als het oude nummer en de persoon er achter idd voorgoed verbannen zou zijn bij SJ.

Tsja,en als je dan op wieheeftgebeld.nl het nieuwe nummer checkt en je ziet daar iets over minderjarigen staan.. dan vind ik daar wat van 😡... weet alleen ff niet wat ik er mee moet.... dus graag jullie mening daarover.

Laatst bewerkt:

Kwam vanmorgen naar boven. Naam/woonplaats hetzelfde. Toch een ander nummer.
Waarom zou je foto's van een sauna online zetten als je echt thuis een sauna hebt? Deze sauna zit in ieder geval in Antwerpen en niet in Dordrecht.
Foto's van Amber zelf geven (via Google) geen hit maar misschien is iemand anders handiger of herkent ze.
Deze advertentie staat er weer , maar nu een opmerking: offline met overvolle agenda. Heb toch even een berichtje gestuurd met de opmerking over het adres waar de website op geregistreerd staat en het feit dat er foto's van een salon uit België gebruikt worden.... ff narren

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan