anale douchemiddel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
spoelen doe je met laxeermiddel, zoals microlax, na een kwartier ben je leeg en dan spoel je best nog eens na met een toy, nooit water gebruiken, dat blijft altijd een beetje zitten en loopt er dan terug uit ... en nooit op het moment dat het moet :)
 
spoelen doe je met laxeermiddel, zoals microlax, na een kwartier ben je leeg en dan spoel je best nog eens na met een toy, nooit water gebruiken, dat blijft altijd een beetje zitten en loopt er dan terug uit ... en nooit op het moment dat het moet :)
zo doe ik het ook, water met zeep in werkt ongeveer hetzelfde, is alleen minder makkelijk in te brengen
 
en waar koop je microlax?
Kruidvat
Maar ik ben van mening dat niet goed is om laxeermiddelen te gebruiken als anale douche. Daarvoor is die middelen niet voor bedoeld. Het best is om gezond voeding met veel vezels te eten. En als het nodig is om max 2 keer per week anale douche te doen met lauw water. Je moet ook niet deep gaan spoelen, dat is ook niet goed.
 
Hier meer info over anale douche

 
Kruidvat
Maar ik ben van mening dat niet goed is om laxeermiddelen te gebruiken als anale douche. Daarvoor is die middelen niet voor bedoeld. Het best is om gezond voeding met veel vezels te eten. En als het nodig is om max 2 keer per week anale douche te doen met lauw water. Je moet ook niet deep gaan spoelen, dat is ook niet goed.
heb van jez geleerd om miccrolax te gebruiken en kan me tegenwoordig laten neuken en daarna ass to mouth pijpen zonder condoom uit te doen ... vind het zalig ... met water ben je nooit volledig proper
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan