Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Andrew Tate has never identified as an incel or expressed any support to the community. However he does use incel ideology and terminology.
[...]
few hours after his arrest, he posted a cryptic tweet from his account saying "The Matrix sent their agents." Incels have adopted the blue and red pill metaphor from the first Matrix movie.
[...]
Speaking about Tate and his proximity to incel ideology, James told the MEN: "The real concern at the moment relates to not necessarily incels themselves, but people promoting incel kind of messages and those misogynistic messages.
Nu is het opeens een probleem, maar radicaal feminisme leverde en levert applaus op...
 
Nu is het opeens een probleem, maar radicaal feminisme leverde en levert applaus op...
Ik kan me van de jaren tachtig wel het vrouwencafé herinneren en veel vrouwen in tuinbroek met kort haar maar sinds die tijd hoor ik bijna niks over feminisme, kom het nergens tegen, ik ken geen enkele vrouw die het erover heeft feminist te zijn, laat staan 'radicaal' en dus is het applaus dat jij voortdurend hoort voor mij ook onbekend.
Je verkeert in radicaal feminitische kringen denk ik ;-)
 
Totaal verwerpelijk. Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt en ze hem in het gevang meerdere lesjes leren. Kotsmisselijk word ik van zo'n beelden, wat een smeerlap.

Wat ik me wel afvraag: wie filmt dit, en slaat dit vervolgens ook nog eens op? Eventueel om de dame mee te chanteren? Beetje idioot toch, maar ja, wat verwacht je van zo'n mongolen.

Dat je nog denkt hiermee weg te kunnen komen, dan ook nog eens als halve mediafiguur, maakt het alleen maar waanzinniger. Gelukkig hebben de dames gepraat en deed de politie zijn werk. Nu de rechter nog.

Laat dit een les zijn voor ons allen dat we altijd onze ogen open moeten houden.
Je kan hier van alles in zien en het is altijd makkelijker om de vrouw als slachtoffer te zien (zo is onze cultuur).

Je kunt haar ook zien als een volwassen vrouw die zelf keuzes in het leven maakt.

Dus dan kan het ook een dame zijn die van dominante mannen houdt en graag de slave rol aan neemt. BDSM for all.

Het kan iemand zijn die graag aandacht krijgt en in beeld wil komen. Waarom staat die camera anders aan?

Het is ook een voor veel mannen aantrekkelijke dame, die waarschijnlijk al van veel mannen aandacht heeft gehad. Als je alleen aandacht wil van mannen die Bugatti rijden en de rest afwijst kom je onder andere bij Tate terecht.

Vrouwen zien als weerloze wezens die zelf niet kunnen beslissen en zelf geen verantwoordelijkheid kunnen dragen voor hun beslissingen brengt ze wel in de categorie kleine kinderen.

Voor eenieder hier zelf de keuze hoe ze vrouwen zien, maar het racisme / sexisme van de lage verwachtingen is in mijn ogen niet behulpzaam.
 
Ik kan me van de jaren tachtig wel het vrouwencafé herinneren en veel vrouwen in tuinbroek met kort haar maar sinds die tijd hoor ik bijna niks over feminisme, kom het nergens tegen, ik ken geen enkele vrouw die het erover heeft feminist te zijn, laat staan 'radicaal' en dus is het applaus dat jij voortdurend hoort voor mij ook onbekend.
Je verkeert in radicaal feminitische kringen denk ik ;-)
Modern Feminisme is net als Andrew Tate. Als je het niet zoekt zal je er niet snel mee te maken hebben. Maar het lijkt gebaseerd op dezelfde principes als Woke en het verstoord heel veel dingen.

 
Dus dan kan het ook een dame zijn die van dominante mannen houdt en graag de slave rol aan neemt. BDSM for all.
Ik heb zelf ervaring als dominant in het sm-wereldje. Dit beeldfragment heeft absoluut een verkeerde vibe. Het ziet er totaal niet uit als sm. Hoewel idd alles uit zijn context kan gehaald worden, en we het dus niet 100% zeker kunnen weten, komt jouw uitleg over als goedpraten wat krom is. Je kan natuurlijk overal altijd wel een uitleg voor verzinnen, maar dit fragment wegzetten als sm klinkt als wegkijken. Kijk, ik ben ook tegen woke, neofeminisme en vind ook dat vrouwen teveel gepamperd worden tegenwoordig. Maar dat mag me er niet van weerhouden om een kristalhelder beeldfragment te interpreteren zoals het is: volkomen ontoelaatbare agressie tegen een medemens. Dat het een vrouw is, speelt daarin niet eens een rol. En dat ze ergens wel had kunnen vermoeden dat dit heel misschien wel eens zou kunnen gebeuren bij Tate is natuurlijk victim shaming van het zuiverste water, ook al vind ik dat een veel te vaak gebruikt concept.
 
In een vergaande bdsm relatie kan zoiets maar ik heb er geen ervaring mee en het komt op mij over als vernedering en mishandeling.
En dan doe ik nu bewust de aanname dat deze dame niet de geestelijke vermogens van een kind heeft.

Dus kan ze voor zichzelf beslissen wat ze van deze behandeling vindt. En dan heb je de beelden en stap je naar de politie en doe je aangifte.

WAAROM doet ze dat niet?

Aan de hand van die beelden heb je een rechtszaak en een veroordeling.

Daarmee had ze andere vrouwen ook veel leed kunnen besparen en was deze hele rechtzaak tegen Tate niet nodig geweest. Die had allang in de gevangenis gezeten.

Het is mij nog steeds onduidelijk wat voor relatie die vrouwen met Tate hebben en wat ze uit die relatie willen.

Hopelijk brengen de getuigenissen in de rechtzaak meer inzicht.
 
Dus kan ze voor zichzelf beslissen wat ze van deze behandeling vindt. En dan heb je de beelden en stap je naar de politie en doe je aangifte.

WAAROM doet ze dat niet?
Deed ze dat dan niet? Overigens is het zijn woord tegen dat van jou, als je niet beseft dat er wel degelijk beelden van bestaan. Sommige vrouwen laten het dan liever achter zich in plaats van aangifte te doen.
 
Met woordkeuze als 'feestje', het tussen aanhalingstekens zetten van het woord slachtoffer en de suggestie dat het slecht is om veel geld te krijgen voor weinig inspanning is het wel een tendentieus artikeltje dat je citeert.

Epstein zelf heeft ook vrij weinig hoeven doen om gigantisch rijk te worden. Het was 'm kennelijk gegund.
Berichten in Nederlandse media over de Epstein-zaak zijn niet op het dossier gebaseerd, maar overgenomen uit Amerikaanse media. Deze op hun beurt ook deels uit andere media afkomstig, en deels grotendeels gebaseerd op uitspraken van letselschade-advocaten en de door hun gecoachte cliënten; personen met een belang in een gedramatiseerde weergave van de feiten..

Ik baseer me op het onderzoekdossier van de politie van Palm Beach (2005/2006), dat van de FBI (2006/2007), procesverslagen, documenten uit civiele procedures. Vóór de schikking in september 2007 die Epstein tot financiële compensatie verplichtte, was geen enkele tiener die seks met hem had gehad, geïnteresseerd in medewerking met justitie. Dat is ook goed verklaarbaar uit de verhoren; men vond hem aardig, werd goed betaald, en als men niet langer wilde kon men uit vrije wil zich aan hem onttrekken -enkelen stopten bijvoorbeeld omdat ze verkering kregen. Geen spoor van een trauma dat compensatie zou kunnen rechtvaardigen.
Slachtofferschap kan in dit geval qua wetgeving puur administratief zijn, d.w.z. louter op basis van de leeftijd: 18 jaar- 7 dagen=slachtoffer, 18 jaar + 7 dagen geen slachtoffer. En in zijn zaak was dat het geval. Na lang onderzoek kwamen 32 tieners en twintigers in beeld (2008) die recht op compensatie hadden – op formele gronden. Dit alles kostte Epstein los van zijn gigantische advocatenkosten al meerdere miljoenen.
Schending van de schikking door opnieuw met een minderjarige seks te hebben zou hem veel kosten: meer dan het duizendvoudige van het gangbare tarief ($200-$300 en alsnog justitiële vervolging met grote kans schuldig bevonden worden (een getuige die met haar verklaring miljonair kan worden) en dus op lange gevangenschap. Met het ontbreken van bewijs en het feit dat hij door registratie als zedendelinquent onder een vergrootglas lag, voldoende reden om aan te nemen dat hij vanaf 2006 tot zijn dood nooit meer een vinger naar een minderjarige heeft uitgestoken. Gezien de duur en de grondigheid van het politie-onderzoek is het redelijk te veronderstellen dat in 2008 praktisch alle liefjes van hem waren opgespoord of zich gemeld hadden.

Dus alle reden om aan te nemen dat de groep veronderstelde slachtoffers na sluiting van het onderzoek niet werkelijk groter is geworden en een aanzienlijk deel van de 150 veronderstelde slachtoffers in 2020/2021 geslaagd bedrog (Samen op de foto met Epstein, aangifte doen en beide 'bewijstukken' inleveren) heeft gepleegd. Zoals al vermeld kon dit des te gemakkelijker omdat men aan de hand van video's en verhoren uit het reeds gepubliceerde dossier zowel de plaats en de omstandigheden als kenmerken van Epstein's lichaam en handelswijze in een verzonnen, maar overtuigende verklaring kon verweven. Hoe meer "slachtoffers", des te meer provisie voor de afwikkelaars. Bedenk dat dit alles na zijn dood geschiedde en claims dus niet meer door hem weerlegd konden worden.

Kortom twee redenen – formeel slachtofferschap zonder fysiek/psychisch trauma en sterke verdenkingen van massale oplichting - om hier "slachtoffers" tussen aanhalingstekens te plaatsen. In het algemeen is het inderdaad ongepast om slachtofferschap te relativeren of zelfs in twijfel te trekken. Maar het gaat hier om een uniek fenomeen dat relatief zelden voorkomst – uitzonderingen dus – en de twijfel is onderbouwd. Omdat tendentieus op het verdraaien van de feiten neerkomt, verplicht het gebruik van dit woord in een verwijt aan een ander tot het onderbouwd demonstreren hoe de feiten werkelijk zijn.

Het is een feit dat de letselschade-advocaten bij het EVCP weinig hebben hoeven doen en dus gemakkelijk verdiend hebben. Of het slecht is om veel te verdienen voor geringe inspanningen is een kwestie van perceptie en leent zich niet goed voor het etiket 'tendentieus'. De een kijkt vooral naar loon naar werken en de ander identificeert zich met de 'gelukkige' die flink incasseert en hoopt zo'n lucratief kunststukje ook eens te kunnen uitvoeren.

Ik meen dat het een grote verbetering zou zijn als hoge vergoedingen eerst in een fonds terecht zouden komen en dan vervolgens eerlijk verdeeld over slachtoffers op basis van aantoonbaar trauma. Zo voorkom je dat degene die vrijwillig seks had met een rijkaard honderd keer zoveel krijgt als degene die gewelddadig is verkracht door een berooide crimineel. Het uurtarief voor advocaten is hoog genoeg om hen van loon naar werken rond te laten komen; dan blijft er ook meer voor de slachtoffers over.
 
Laatst bewerkt:
Een vriend van mij zit op Bumble en Tinder. Bij Bumble moeten vrouwen het initiatief nemen voor contact. Ze komen dan volgens hem niet verder dan hi of hallo. Dat merkt ook deze man

Inderdaad moet je als man beter worden in van alles om aantrekkelijk te worden. Dan zijn mannen als Jordan Peterson en Jocko Willink betere voorbeelden.
 
Die Andrew Tate is gewoon een idioot die vooral in de smaak van bij simps en incels.
Sws geen simps, die zijn juist heel hard tegen hem. Incels wel, er zijn ook genoeg incels die tegen hem zijn en denken dat ze aandacht en validatie van vrouwen kunnen krijgen door tegen hem te zijn. Andrew Tate is soms radicaal maar zijn denkwijze en geloven zijn logisch.

Heel veel mensen zien 15, 30, 60 sec clips van hem, video's worden ook out of context geclipt en dan baseren ze hun mening over hem op die filmpjes.
 
Ja dat ervaarde ik zelf ook. Soort motivational video's op IG en met name van Tate. Ergens een kern van waarheid in wat ie in het verleden gezegd heeft maar zo controversieel als je dit topic dan weer doorneemt.

Maar goed je wordt niet 60 dagen vastgezet als er geen bewijs is. We moeten het gewoon even afwachten as usual.
 
Heel veel mensen zien 15, 30, 60 sec clips van hem, video's worden ook out of context geclipt en dan baseren ze hun mening over hem op die filmpjes.
Kun je ergens een korte clip van hem linken waardoor ik niet onmiddellijk zou walgen van zijn patserige opschepperige houding en redeneringen?

Toen mensen nog wisten wie Pim Fortuin was had je ook bewonderaars die hem geweldig vonden en zeiden dat bepaalde treiterige rotopmerkingen van hem 'uit het verband waren gehaald' maar ik had genoeg aan twee seconden van zijn arrogante stemgeluid om de tv uit te gooien (toen hij nog leefde). Zelfde met Geert Wilders die naar verluidt in de wandelgangen erg vriendelijk kan zijn maar nu eenmaal zijn geld binnenharkt door moord en brand te schreeuwen. En dan laat ik die gekke Baudet al helemaal buiten beschouwing. Hij is in zijn geheel bij geboorte "out of context geclipt".
 
Sws geen simps, die zijn juist heel hard tegen hem. Incels wel, er zijn ook genoeg incels die tegen hem zijn en denken dat ze aandacht en validatie van vrouwen kunnen krijgen door tegen hem te zijn. Andrew Tate is soms radicaal maar zijn denkwijze en geloven zijn logisch.

Heel veel mensen zien 15, 30, 60 sec clips van hem, video's worden ook out of context geclipt en dan baseren ze hun mening over hem op die filmpjes.
Ik vind die vent een lul. Dat vind ik niet om validatie van vrouwen te krijgen of zo, dat is gewoon de indruk die ik krijg. Net zoals ik vind dat een stront stinkt. Ik hoef die stront niet uitgebreid te besnuffelen of er in te gaan roeren om te weten dat die stinkt. Ik heb eens op IG naar hem gekeken, gewoon om te weten waarom er zo'n gedoe over hel is. Na een minuut van zijn onsamenhangend gebral had ik er genoeg van.
 
Ik heb tiktok nooit geïnstalleerd op mijn telefoon, ik heb instagram langer dan een jaar geleden verwijderd. Meer dan 90% van de video's die ik van andrew tate heb gezien waren podcasts van 1,2,3 uur lang waarin hij en anderen over meerdere onderwerpen praten. De rest zijn korte video's van 5-15 min en heel weinig korte clips. Ik ben het niet eens met alles wat hij zegt, maar wel met de meeste dingen die hij zegt.

Een van zijn grootste punten is dat het leven van een man veel moeilijker is dan het leven van een vrouw. Een vrouw wordt geboren met haar waarde, een man moet zijn waarde creëren.

Voordat hij werd " gecancelled" ( wat helemaal niet heeft gewerkt, want hij is groter geworden dan ooit) zei hij extreme dingen zoals als een vrouw wordt verkracht, dat het haar eigen schuld is. Nu verwoord hij zich anders en legt hij zichzelf beter uit. Hij zegt nu dat je niet 100% verantwoordelijk bent voor alles wat je overkomt, maar dat je de meest verantwoordelijke persoon voor jezelf bent. Als je je als vrouw openlijk en verleidelijk kleedt, als je naar de club gaat, dronken wordt en als je dan iets ergs overkomt, moet je wat schuld op je nemen, want je kunt niet verwachten dat andere mensen zich gaan gedragen. Hij heeft ook dingen als grap gezegd, maar mensen namen het serieus, dat zegt meer over die mensen dan over hem.

een video waarin hij vertelt hoe onzin feminisme is :

vrouwen die hem niet mochten voordat ze hem ontmoetten, vinden hem nu wel leuk nadat ze hem ontmoetten. Ook zijn er vrouwen die zeggen dat ze hem haten, maar ze gaan achter mannen aan die net als hij zijn, rijk, lang, gespierd, sterk. Meeste van zulke mannen hebben zelfde karakteristieken.

Dit was een hele tirade, maar ja ik kan begrijpen dat je hem niet mag, maar meeste van zijn opvattingen zijn logisch. Er zijn hier wat mannen die gewoon delusional zijn, ook zijn er mannen die realistisch zijn, en @gryphon , ik heb wat van je berichten gelezen, jij bent wel realistisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan