Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee je moet gewoon op je tellen passen. Het zijn ook gewoon BN'ers, voetballers of andere rijke mensen die ook gewoon in de prive sector zoals prive of bezoek van clubs "genaaid" kunnen worden. Condoom na afloop uit het prullenbak getrokken voor handmatige inseminatie. En dan na een maand of 9 uit de kast komen ja ik ben *insert_whatever* en nu eis ik geld.
 
Ik bof bijzonder met mijn vriendin die op haar beurt ook zeker zo gul is naar mij ;-)

Maar wandelen kost geld, daar geldt een andere rolverdeling.

Als bekendheid / beroemdheid van extra vrouwelijk schoon genieten vergt oplettendheid, mensenkennis en vrijgevigheid. Denken dat het gratis of goedkoop kan vanwege je bekende snuit is vragen om problemen.
 
Nee je moet gewoon op je tellen passen. Het zijn ook gewoon BN'ers, voetballers of andere rijke mensen die ook gewoon in de prive sector zoals prive of bezoek van clubs "genaaid" kunnen worden. Condoom na afloop uit het prullenbak getrokken voor handmatige inseminatie. En dan na een maand of 9 uit de kast komen ja ik ben *insert_whatever* en nu eis ik geld.
Dit is zo een groot probleem in Verenigde staten dat leagues zoals NBA, NFL, MLB hun spelers leren om hun eigen condooms mee te nemen, niet die van de vrouw te gebruiken en gebruikte condooms door de wc te spoelen of mee te nemen naar huis.
 
Yeah right..... Met d'r broer getrouwd geweest.
of dat waar is boeit mij niet eens, trouwen of niet trouwen en met wie vind ik van geen betekenis.

Houdt er nogal wat anti-semitische gedachten op na.
Dat lijkt wat genuanceerder. Ik heb sterke sympathie voor Israel maar vindt het wel bezwaarlijk hoe extremistisch de regering daar is.

Kritiek op beleid mag overal, dat is niet meteen antisemitisch

 
9-11 was niet zo fijn, echt een rotstreek, wel een heel apart gezelschap Saoedi's die fijn in de USA konden leren hoe dat allemaal moest. Maar het wordt door het dramatische effect ervan wel extreem overdreven en de jonge Bush heeft om zich af te reageren een nonsens vernietigingsoorlog om niks opgestart in Irak.

Als Amerikanen het echt zo erg zouden vinden wanneer er zomaar 3000 mensen totaal zinloos de dood werden ingejaagd, waarom gaan ze dan door met elkaar om niks overhoop schieten zonder dat ze er ook maar iets aan veranderen? Reeds in november vorig jaar hadden ze onder elkaar al meer doden gemaakt dan op 'nine eleven' door de terroristen werden gedood:


Het plechtig herdenken van 9/11 staat dan wel een beetje hypocriet.

Vind je al die doden erg, doe er dan wat aan en hou op met elkaar overhoop schieten.
 
Maar dat heeft allemaal helemaal niets met de uitspraak van Omar te maken...
 
Zo zie je maar weer wat die 'factcheckers' waard zijn.
En jij vind de aanval op Pearl Harbor 'opgeklopte outrage'?
Okay, jou hoef ik dus ook niet meer serieus te nemen.
 
Zo zie je maar weer wat die 'factcheckers' waard zijn.
En jij vind de aanval op Pearl Harbor 'opgeklopte outrage'?
Okay, jou hoef ik dus ook niet meer serieus te nemen.
Je bent nogal snel met je conclusies maar dat was al eerder zo ;-)

De aanslag op de Twin Towers was een rotstreek zoals ik reeds zei, alleen de reactie van Amerika, om weer eens lekker ouderwets rücksichtslos ver weg mensen die er heel anders uitzien massaal te doden vind ik een opgeklopte outrage, bovendien nog eens gebaseerd op leugens over 'weapons of mass destruction'

Net zo om rücksichtslos landgenoten die er Aziatisch uitzien op te sluiten omdat mensen die op hen lijken een marinebasis hebben aangevallen.

En Ilhan Omar had het erover dat Moslims het te verduren kregen nadat een groepje vnl Saoedi's de towers hadden omgegooid. Nog steeds worden de Saoedi's naar de mond gepraat, ook al is er in opdracht van MBS een journalist in stukken gesneden, maar "de moslims" werden er op aan gekeken.

Super onhandig.
 
Okay, jou hoef ik dus ook niet meer serieus te nemen.
PS dat 'hoeft' sowieso niet hoor.

Ik denk dat je het beste je helemaal niet opwindt als een persoon met een nickname op een forum een andere opinie heeft als jij.

Ik neem jou serieus maar we zien de dingen deels anders. Wat maakt het uit. We lichten de standpunten over en weer toe maar ik heb niet de illusie dat jou ineens een licht op zal gaan en je het voortaan net zo ziet als ik.

Dat is ook helemaal niet de bedoeling wat mij betreft.

Het nut: ik begrijp wat beter hoe een willekeurige ander erover kan denken.
 
Ok, ik noemde Ilhan Omar alleen vanwege haar gekke gedrag en mening omdat zij daarin veel van Tate heeft. Ik had ook Hinter Biden kunnen noemen 😂

Dit is maar een plek om te discussiëren, naast het eigenlijke doel van dit forum.

Ik ga verder kijken hoe deze zaak zich ontwikkeld. Ben benieuwd hoe sterk de zaak tegen Tate daadwerkelijk is.
 
Inderdaad, als je gewoon overal omheen lult. Het gaat over het ene, en het andere wordt er bijgesleept om je gelijk te halen.
Prima joh..
Ik denk dat je het heel anders ziet dan ik en dat je je onnodig opwindt. Het beste zou je mij op 'negeren' kunnen zetten, dat is ten bate van je bloeddruk. Je kunt maar beter genieten van wat je fijn vindt dan je vastbijten in een vermeend 'gelijk'.
Fijne zondag!
 
Mijn bloeddruk is prima. Ik hou niet van dingen verdraaien om het verhaal jouw kant op te krijgen. Je zou zo in de Tweede Kamer kunnen gaan werken.
Jij ook een fijne zondag.
 
Andrew tate moet terecht een kopje kleiner worden gemaakt. Gewoon even terug in dat hol in plaats van een podium hebben met z'n idiote, narcistische en overstegen gedrag.

Als het bewijs op bovenstaand gebaseerd is dan snap ik in lijnen waar die gehele rechtzaak om draait. En waar het naar toe gaat. Het duurt even, en nee je wordt niet zomaar 60 dagen vastgezet.

Ik verwacht dat de roemeense aanklager enigzins met solide bewijsstelling(en) zal komen.
 
De politie heeft eerst een onderzoek van 6 maanden gedaan voordat ze hem hebben opgepakt. Als de politie je na 6 maanden onderzoek oppakt dan zullen ze wel vinden dat ze genoeg bewijs hebben voor een veroordeling.
Andrew Tate is een kansloos mannetje net zoals zijn fans. Heel dat alfaman gedoe is zwaar kansloos gewoon een hoop 20 tot 40 jaar oude maagden die vanwege hun waardeloze persoonlijkheid geen vrouw kunnen strikken. Incels worden dat soort mensen vaak genoemd.
 
Totaal verwerpelijk. Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt en ze hem in het gevang meerdere lesjes leren. Kotsmisselijk word ik van zo'n beelden, wat een smeerlap.

Wat ik me wel afvraag: wie filmt dit, en slaat dit vervolgens ook nog eens op? Eventueel om de dame mee te chanteren? Beetje idioot toch, maar ja, wat verwacht je van zo'n mongolen.

Dat je nog denkt hiermee weg te kunnen komen, dan ook nog eens als halve mediafiguur, maakt het alleen maar waanzinniger. Gelukkig hebben de dames gepraat en deed de politie zijn werk. Nu de rechter nog.

Laat dit een les zijn voor ons allen dat we altijd onze ogen open moeten houden.
 
Heel dat alfaman gedoe is zwaar kansloos gewoon een hoop 20 tot 40 jaar oude maagden die vanwege hun waardeloze persoonlijkheid geen vrouw kunnen strikken. Incels worden dat soort mensen vaak genoemd.
Incels kunnen geen vrouw strikken. Verder dan wat online irritant doen komen ze niet. Klootzakken als Andrew Tate kunnen wel vrouwen strikken en er vervolgens hun crapuleuze gedragingen op botvieren. Zo'n hippe alfamannen hebben in se niks met incels te maken, behalve dat ze die losers mss uitmelken. Beetje flauw dus om het incel-paadje op te gaan, en het dan ook nog eens op hun "waardeloze" persoonlijkheid te steken. Maar ja, als Reddit het zegt :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Zo'n hippe alfamannen hebben in se niks met incels te maken

Andrew Tate has never identified as an incel or expressed any support to the community. However he does use incel ideology and terminology.
[...]
few hours after his arrest, he posted a cryptic tweet from his account saying "The Matrix sent their agents." Incels have adopted the blue and red pill metaphor from the first Matrix movie.
[...]
Speaking about Tate and his proximity to incel ideology, James told the MEN: "The real concern at the moment relates to not necessarily incels themselves, but people promoting incel kind of messages and those misogynistic messages.
 
@gryphon Ik lees in jouw bericht een bevestiging van wat ik schrijf. "Alfamannetje" melkt wat emotioneel labiele, gefrustreerde incels uit door in te spelen op wat hen bindt: haat tegen vrouwen. Alleen is dat bij Tate aangeboren en brengt hij het in de praktijk, bij incels is het juist aangeleerd en blijft het meestal beperkt tot online circlejerks. In bepaalde politieke kringen wordt het risico van incels al te graag opgeblazen, als je het mij vraagt. Maar uit respect voor de slachtoffers van Tate heb ik geen zin om hier nog verder OT te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan