Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Twitter verschijnt een dame die zichzelf geen slachtoffer vindt (ook wel eens verfrissend) maar goed het is ook maar een mening.

Aangenomen dat zij een getuige is, dan dat is wat zij verkondigt een getuigenverklaring, en dus meer dan een mening. Het zou dan unfair t.o.v. haar zijn te suggereren dat ze niet meer dan een krantenlezer is. Slachtofferverklaringen zouden we dan ook als een mening moeten afdoen.

Haar optreden past in het patroon van mensenhandelzaken in Nederland, elders in Europa en ook in de VS dat vervolging van de souteneur/seksondernemer vaak tegen de wil van de zogenaamde slachtoffers geschiedt. Politiek en persoonlijke ambitie van de aanklagers spelen in deze zaken vaak een belangrijke rol.
 
Laatst bewerkt:
Met ook maar een mening bedoel ik dat het nog niet in de rechtzaak is gebruikt.

Je mag van Tate vinden wat je wil maar iedereen heeft recht op een eerlijk proces.

Hopelijk is snel duidelijk wat de aanklacht is en worden getuigen gehoord en bewijsmateriaal getoond.
 
Los van deze zaak, waarom heeft iedereen zon hekel aan Andrew Tate? Ik heb door het gespam op Youtube een aardig aantal filmpjes gezien en als je zn gelul in context ziet, dan vallen zijn uitspraken toch best mee hoor.

Begrijp me niet verkeerd. Ik snap dat hij zn zakken vult met het geld van onzekere mannen. En ik vind dat niet de mooiste manier, maar ik heb wel respect dat hij zijn charisma kan inzetten op deze manier. (kuch ponzi kuch). En als je dat niet oke vindt dan hoop ik dat je al die self help en self improvement gurus ook afkeurt, want dat valt in precies hetzelfde straatje.

Dus tldr... Heb je een hekel aan zijn uitspraken en zo ja, welke. In hoor graag ook de context erbij. Of heb je een hekel aan zn ego en manier van geld verdienen.

Pure nieuwsgierigheid, want ik kan me echt niet voorstellen dat je butthurt wordt door het ego van een ander. Live and let live toch..
 
Ten eerste zijn visie en gedachten over vrouwen die hij uitdraagt ( de man is meer waard dan een vrouw, vrouwen zijn er enkel om kinderen te baren, vrouwen zijn zwak en niets waard zonder man, vrouwen zijn bezit van een man…)
Daarnaast ook beschuldigd van verkrachtingen, geweldpleging jegens vrouwen, mensenhandel, georganiseerde misdaad.
Daarbovenop nog een zelfvoldane eikel die verafgood wordt door onzekere mannen en 15-jarige eikeltjes.

Dus ja, genoeg redenen om die sukkel in de vergeetput te wensen
 
Narcisme viert hoogtij op social medium. Denk daar maar eens over na. En ook door figuren zoals Tate wordt dat extra amplified of ook gehoord door narcisten. Ze vinden elkaar en zo krijg je een alsmaar stijgende groep van mensen, nja .. narcisme is gewoon een persoonlijkheidsstoornis en dat moet je niet als absolute waarheid een podium geven.
 
Ik zou niet gek opkijken als de mentaal minder sterke jongetjes die achter Tate aanlopen hier in NL tevens achter Baudet aanlopen:

Me too bestond toen nog niet vandaar dat een man toen nog gewoon beweren kon dat vrouwen het wel lekker vinden als een man hen overrompeld tijdens de seks. Bij Matthijs in DWDD verdedigde Thierry zelfs vrouwenexpert Julien Blanc die beweerde dat als vrouwen nee zeggen eigenlijk ja bedoelen. Dat je als man hun hoofd moet vastpakken en naar je kruis duwen (!).

Geen nieuwe denkbeelden

Destijds was Thierry een journalist die gewoon nog in een opiniestuk kon beweren dat er geen ander diersoort zo wreed is als de jonge vrouw… . En lees je van zijn hand: 'Omdat we in een tijd leven waarin we vrouwen respecteren en niets tegen hun zin doen, weten we niet meer hoe we moeten flirten. Als een vrouw "nee" zegt moet je niet denken "O, ze wil het niet", dan moet je zeggen: "Schatje, we gaan nog even wat drinken." Gewoon nog even aandringen… .'
 
En dit is precies wat ik bedoel. Waarom is hij gelijk een lul?
Omdat hij de zoveelste influencer is die hoog van de toren blaast met gebakken lucht. Influencers zijn wat mij betreft het laagste van het laagste. Mijn reactie heeft dan ook weinig met wat hij daadwerkelijk inhoudelijk zegt te maken.
 
Narcisme viert hoogtij op social medium. Denk daar maar eens over na. En ook door figuren zoals Tate wordt dat extra amplified of ook gehoord door narcisten. Ze vinden elkaar en zo krijg je een alsmaar stijgende groep van mensen, nja .. narcisme is gewoon een persoonlijkheidsstoornis en dat moet je niet als absolute waarheid een podium geven.
Dat is ook wel de context waarin hij zijn uitspraken doet.

Hij zit vaak in een discussie met onder andere vrouwen die qua narcisme op zijn niveau en alleen denken in feminisme /woke/male toxicity /patriarchy wereldbeelden.

Als je houding en denkbeelden van die vrouwen zit dan zou ik weglopen en nooit meer omdraaien, maar zijn verdienmodel is om er hard tegen in te gaan.

Dat levert vuurwerk en dus clicks op en dus geld voor iedereen.

Verder hebben die vrouwen dus de kans om hem onder de tafel te lullen met argumenten. Helaas lukt het hen dan weer niet...
 
Tate heeft alvast geen Bugatti meer. Al zijn wagens verbeurd verklaard.
We zullen eens zien hoe stoer een succesvol hij zich nog vind in de Roemeense gevangenis
Hij heeft al vaker in de gevangenis gezeten, dus daar zal hij niet van onder de indruk zijn.

Alleen ff uitkijken met de criminele gangs die daar de dienst uitmaken. Maar hij heeft genoeg overlevings instinct.

Maar een Epsteintje kan natuurlijk altijd gebeuren in een Roemeense gevangenis, dat dan weer wel.
 
Verder hebben die vrouwen dus de kans om hem onder de tafel te lullen met argumenten. Helaas lukt het hen dan weer niet...
Hij kan dingen wel goed als feit brengen. Ook al is het soms anders.

Bv. over Roemenië. Dan roept íe dat een salaris daar 50 dollar is. En dat 99,7 procent etnisch Roemeens is en blank. Klopt allemaal van geen kanten.

En dat ze hem zien als gebruind. Klopt ook niet. Mensen die 'm niet kennen zien 'm als zigeuner, denk ik.
 
Hij kan dingen wel goed als feit brengen. Ook al is het soms anders.

Bv. over Roemenië. Dan roept íe dat een salaris daar 50 dollar is. En dat 99,7 procent etnisch Roemeens is en blank. Klopt allemaal van geen kanten

Volgens mij gaan de gesprekken met die vrouwen niet over de salarissen in Roemenië.

Maar als een vrouw beweerd dat feminisme alles zal overwinnen en hij dan de vraag stelt waarom het in Afghanistan niet zo lekker loopt met feminisme dan komt er geen antwoord. Tate kan dan wel een verklaring geven.

Maar het is een media figuur. Dus veel in beeld net zoals die Thunberg, Kardashian, etc. Dus voor een mening prima, voor correcte data beter een andere bron gebruiken.
 
Volgens mij gaan de gesprekken met die vrouwen niet over de salarissen in Roemenië.

Maar als een vrouw beweerd dat feminisme alles zal overwinnen en hij dan de vraag stelt waarom het in Afghanistan niet zo lekker loopt met feminisme dan komt er geen antwoord. Tate kan dan wel een verklaring geven.

Maar het is een media figuur. Dus veel in beeld net zoals die Thunberg, Kardashian, etc. Dus voor een mening prima, voor correcte data beter een andere bron gebruiken.
De gesprekken met die vrouwen niet. Maar zag in een video van hem hem overtuigend dingen vertellen over Roemenië. Dingen die totaal niet kloppen.

Tate is een goede debater. Lastig te vangen in een debat, ook al noemt hij dingen die niet kloppen.
 
Inmiddels blijken al meer mensen van Tate te hebben gehoord. Uit een column in de krant:

Bovendien kan ik mijn maaltijden inzetten als pressiemiddel wanneer de sfeer onder de jongelui al te giftig-mannelijk wordt (uitputtend gepoch over de stoelgang, relativerende opmerkingen over Andrew Tate of 'mama, kun jij even mijn kleren wassen, hahaha wat ben je toch klein op die slofsokken'). Dan zeg ik: 'Als jullie niet ophouden, kook ik vanavond iets heel vies, hoor!' Het is niet helemaal wat Dolle Mina voor ogen had, maar het maakt wel indruk.
 
Hij heeft al vaker in de gevangenis gezeten, dus daar zal hij niet van onder de indruk zijn.

Alleen ff uitkijken met de criminele gangs die daar de dienst uitmaken. Maar hij heeft genoeg overlevings instinct.

Maar een Epsteintje kan natuurlijk altijd gebeuren in een Roemeense gevangenis, dat dan weer wel.
De VS zijn het land van de samenzweringstheorieën. Ook die leveren extra clicks op. Uit niets is echter gebleken dat de zelfmoord van Jeffrey Epstein in augustus 2019 een verhulde moord zou zijn geweest. Zijn tweede verzoek om het voorarrest op borgtocht op te heffen was net afgewezen en hij had op de valreep zijn testament zodanig gewijzigd dat zijn vermogen aan zijn broer zou toevallen. Twee duidelijke aanwijzingen voor zelfmoord. Officieel onderzoek waaronder natuurlijk sectie heeft de zelfmoord bevestigd.
Omdat de federale overheid de bepalingen uit de schikking uit 2007 had geschonden door hem opnieuw te vervolgen, zal hem met de afwijzing van de borgtocht duidelijk zijn geweest dat men er alles aan zou doen om hem jaren vast te laten zitten, onder omstandigheden die juist beduidend slechter dan het gemiddelde waren. Dat uitzicht zal meer zijn geweest dan wat hij, die grote luxe en vrijheid gewend was, zou kunnen verdragen.

Het veiligstellen van zijn vermogen lukte overigens maar zeer ten dele. De aanklaagster op de Maagden Eilanden waar Epstein's vermogen in een Trust werd beheerd, liet op dubieuze gronden beslag op minstens een derde van het totaal leggen, 150 miljoen dollar, wat uiteindelijk in confiscatie uitmondde. Dat geld werd in het Epstein Victims' Compensation Program over 150 vrouwen verdeeld; na verdeling bleef er 25 miljoen over. Dat gebeurde tijdens de corona-crisis d.m.v. zoomsessies van een uur, zonder een verplicht psychologisch onderzoek, meestal was een aangifte van 15 jaar na dato en een huilbui voldoende.
Een dergelijke aangifte konden de claimers des te overtuigender aankleden omdat het Epstein-dossier van de politie van Palm Beach (Florida) al enige tijd op de website van het OM van Palm Beach stond, inclusief de verhoren van de dametjes die echt seks met Epstein hadden gehad. Niet alleen een feestje voor de "slachtoffers", maar ook voor hun advocaten die na de dood van Epstein voor een minimale tegenprestatie zeker 50 miljoen dollar gecasht hebben.
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen een feestje voor de "slachtoffers", maar ook voor hun advocaten die na de dood van Epstein voor een minimale tegenprestatie zeker 50 miljoen dollar gecasht hebben.
Met woordkeuze als 'feestje', het tussen aanhalingstekens zetten van het woord slachtoffer en de suggestie dat het slecht is om veel geld te krijgen voor weinig inspanning is het wel een tendentieus artikeltje dat je citeert.

Epstein zelf heeft ook vrij weinig hoeven doen om gigantisch rijk te worden. Het was 'm kennelijk gegund.
 
Heb je ook gehoord wat musk vindt van Tate en wat die ervan weet en zegt.
En waarom hij het weer toe liet op zijn platform.
Geen idee, maar Musk redeneert ophef -> felle discussie -> bezoekers -> advertenties -> poen

Het gaat hem nooit om de inhoud.

Wij hier voeren wel een nette inhoudelijke discussie en dan blijkt Tate meteen hartstikke schuldig.
 
En er is een aanklacht


Popcorn 🍿 en Cola 🥤 klaar voor het vervolg.

Krijg er het idee bij dat het meisje de wereld voorgeschoteld is als belofte en absolute loyaliteit vraagt in ruil voor terug. Maar dat is niet ongewoon met mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Ergo de wereld wordt beloofd maar er komt vaak niets van.

Of het terecht is dat ze gedwongen is voor OF te gaan publiceren moet nog maar blijken. Ik heb me ook even op OF staan turen in het geval met affiliation, maar dat is maar beperkt voor een jaar. Ergo je moet eerst zelf een account hebben, en kunt dan per aangebracht lid tot op een jaar 5% volgens mij erop verdienen.

Niet echt een vetpot en zeker niet na een jaar. Dat hebben ze bij OF zeer goed ingecalculeerd en voor mij in ieder geval niet de moeite waard. Tenzij tate het geld afpakte, dan is het een ander verhaal. Maar in het artikel kom ik er weinig over tegen. Het is niet de eerste beroemdheid die onderuit gehaald wordt door een telleurgesteld meisje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan