Dat tweede kost geld. Want laten we wel zijn, daar draait het toch meestal op. Met een gevulde envelop krijg je meer voor elkaar dan met hand in hand een wandeling maken.1) vermijd het beroemd te worden
2) doe je best meisjes tevreden te houden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat tweede kost geld. Want laten we wel zijn, daar draait het toch meestal op. Met een gevulde envelop krijg je meer voor elkaar dan met hand in hand een wandeling maken.1) vermijd het beroemd te worden
2) doe je best meisjes tevreden te houden
Dit is zo een groot probleem in Verenigde staten dat leagues zoals NBA, NFL, MLB hun spelers leren om hun eigen condooms mee te nemen, niet die van de vrouw te gebruiken en gebruikte condooms door de wc te spoelen of mee te nemen naar huis.Nee je moet gewoon op je tellen passen. Het zijn ook gewoon BN'ers, voetballers of andere rijke mensen die ook gewoon in de prive sector zoals prive of bezoek van clubs "genaaid" kunnen worden. Condoom na afloop uit het prullenbak getrokken voor handmatige inseminatie. En dan na een maand of 9 uit de kast komen ja ik ben *insert_whatever* en nu eis ik geld.
Yeah right..... Met d'r broer getrouwd geweest. Houdt er nogal wat anti-semitische gedachten op na.Wel een veel leuker mens.
of dat waar is boeit mij niet eens, trouwen of niet trouwen en met wie vind ik van geen betekenis.Yeah right..... Met d'r broer getrouwd geweest.
Dat lijkt wat genuanceerder. Ik heb sterke sympathie voor Israel maar vindt het wel bezwaarlijk hoe extremistisch de regering daar is.Houdt er nogal wat anti-semitische gedachten op na.
Maar dat heeft allemaal helemaal niets met de uitspraak van Omar te maken...
Je bent nogal snel met je conclusies maar dat was al eerder zo ;-)Zo zie je maar weer wat die 'factcheckers' waard zijn.
En jij vind de aanval op Pearl Harbor 'opgeklopte outrage'?
Okay, jou hoef ik dus ook niet meer serieus te nemen.
PS dat 'hoeft' sowieso niet hoor.Okay, jou hoef ik dus ook niet meer serieus te nemen.
het leven is mooiMooi hèh,
Inderdaad, als je gewoon overal omheen lult. Het gaat over het ene, en het andere wordt er bijgesleept om je gelijk te halen.het leven is mooi
Ik denk dat je het heel anders ziet dan ik en dat je je onnodig opwindt. Het beste zou je mij op 'negeren' kunnen zetten, dat is ten bate van je bloeddruk. Je kunt maar beter genieten van wat je fijn vindt dan je vastbijten in een vermeend 'gelijk'.Inderdaad, als je gewoon overal omheen lult. Het gaat over het ene, en het andere wordt er bijgesleept om je gelijk te halen.
Prima joh..
Totaal verwerpelijk. Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt en ze hem in het gevang meerdere lesjes leren. Kotsmisselijk word ik van zo'n beelden, wat een smeerlap.
Deze video zegt genoeg voor mij.
Incels kunnen geen vrouw strikken. Verder dan wat online irritant doen komen ze niet. Klootzakken als Andrew Tate kunnen wel vrouwen strikken en er vervolgens hun crapuleuze gedragingen op botvieren. Zo'n hippe alfamannen hebben in se niks met incels te maken, behalve dat ze die losers mss uitmelken. Beetje flauw dus om het incel-paadje op te gaan, en het dan ook nog eens op hun "waardeloze" persoonlijkheid te steken. Maar ja, als Reddit het zegtHeel dat alfaman gedoe is zwaar kansloos gewoon een hoop 20 tot 40 jaar oude maagden die vanwege hun waardeloze persoonlijkheid geen vrouw kunnen strikken. Incels worden dat soort mensen vaak genoemd.
Zo'n hippe alfamannen hebben in se niks met incels te maken
Nu is het opeens een probleem, maar radicaal feminisme leverde en levert applaus op...![]()
The 'terrifying' internet subculture that is radicalising young men
Andrew Tate is known as one of the prominent faces of the ‘manosphere’www.manchestereveningnews.co.uk
Andrew Tate has never identified as an incel or expressed any support to the community. However he does use incel ideology and terminology.
[...]
few hours after his arrest, he posted a cryptic tweet from his account saying "The Matrix sent their agents." Incels have adopted the blue and red pill metaphor from the first Matrix movie.
[...]
Speaking about Tate and his proximity to incel ideology, James told the MEN: "The real concern at the moment relates to not necessarily incels themselves, but people promoting incel kind of messages and those misogynistic messages.