Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik neem het allemaal niet zo serieus. Volgens mij neemt Tate zichzelf ook niet erg serieus ;-)
Ik niet in elk geval , ik had nog nooit van die kerel gehoord eigenlijk en ik kan niet zeggen dat het een verrijking van mijn leven is nu ik dat wel heb
Maar afgezien van of hij nou wel of niet schuldig is aan waarvoor ze hem gearresteerd hebben voor mij lijkt hij gewoon op de mannelijke versie van Paris Hilton of een willekeurige Kardassian

Ik heb dat concept nooit zo begrepen eerlijk gezegd ; niet kunnen zingen , dansen , acteren of sportieve prestaties leveren maar toch wereldberoemd zijn en een godsvermogen verdienen door de mensen die om redenen die mijn verbeelding te boven gaan werkelijk alles van je willen weten en zien overprijsde producten aan te smeren

Maar goed , foto's van half naakte kerels in een sportschool winden mij dan ook niet op en die obligate "alpha male" versies van toilettegeltjes wijsheden die hij uitbraakt alsof hij een stapel motivational posters opgevreten heeft werken alleen maar op mijn lachspieren

Ik heb er niets mee
 
Ach, het is inderdaad verdienen met clicks op internet en allemaal lekker belangrijk. Je hoeft dit inderdaad niet serieus te nemen.

Wat ik wel serieus wil nemen is de (mentale) gezondheid van onze jonge mensen. Vrouwen die het op school en op het werk geweldig doen, maar toch problemen hebben.


En als je dan iedereen gelijk behandeld en jongemannen met problemen verteld dat ze het moeten uitzoeken dan moet je dat ook bij vrouwen doen.

Maar alleen vertellen dat een oplossing slecht is, is wel erg makkelijk. Dan moet er ook een goed alternatief geboden worden. En natuurlijk ook de ruimte voor mannen om zelf oplossingen voor hun problemen te vinden.

Maar goed, eerst maar zien wat de rechtzaak gaat opleveren. Hopelijk wel wat sneller duidelijkheid dan bijde Haagse "Andrew Tate" van de politiek Richard de Mos 😜. Anders moeten we 3,5 jaar wachten⌛
 
De Mos moet vooral doen wat hij wil natuurlijk maar ik krijg uit de manier waarop die zichzelf presenteert, zo in vol ornaat in een lange limo met reclame erop naar de rechtbank, al die branie en vriendendiensten, de indruk dat hij "De Tegenpartij" van Jacobse en Van Es iets te letterlijk als voorbeeld neemt. Nog is het geen vulgaire machtspoliticus als Berlusconi in Italië was maar hopelijk loopt-ie tegen de lamp voor het zover komt.

Los daarvan mag iemand gewoon een vulgaire opschepper zijn met vriendjespolitiek zolang de rechter oordeelt dat dit nipt binnen de wet valt.

Je hebt immers ook bekakte opscheppers in de stijl Harry Mens die goedgelovigen op legale manier geld ontfutselen en die gaan ook niet allemaal voor gaas.
 
Van Rossem geeft Weski "het voordeel van de twijfel".
Dat verbaast mij want De Mos leek hem aanvankelijk wel een boef.

Terwijl het OM reeds vanwege Weski's eyeliner / oogschaduw al een hele sterke zaak heeft tegen haar, denk ik. Die is zo afschrikwekkend dat die volgens mij valt onder terroristische eyeliner en dus zou de NCTV daar goeie gronden hebben om handhavend op te treden.
 
Van Rossem geeft Weski "het voordeel van de twijfel".
Dat verbaast mij want De Mos leek hem aanvankelijk wel een boef.

Terwijl het OM reeds vanwege Weski's eyeliner / oogschaduw al een hele sterke zaak heeft tegen haar, denk ik. Die is zo afschrikwekkend dat die volgens mij valt onder terroristische eyeliner en dus zou de NCTV daar goeie gronden hebben om handhavend op te treden.
Van Rossem is wel een grappige kerel met goede teksten , maar hij is een historicus en geen jurist
Hem om commentaar vragen in deze zaak is hetzelfde als Olav Mol een schaaktoernooi te laten verslaan , het werkt gewoon niet

Van Rossum maakt zich schuldig aan dezelfde bevooroordeelde manier van denken als zovelen , de Mos vind hij maar een populistische proleet wiens gedachtengoed lijnrecht tegenover dat van hem staat dus die zal wel schuldig zijn dan

Weski zal als succesvol advocate uit een elitaire familie beter in zijn straatje passen dus die moet wel onschuldig zijn natuurlijk

Zoals voetbalsupporters in iedere duikeling van hun eigen spits een penalty zien terwijl die van de tegenstander nog een aansteller genoemd wordt als zijn been een halve meter verder ligt dan de rest van zijn lichaam

Ik persoonlijk heb vrienden die vinden dat Ali B met een roestige tang gecastreerd moet worden terwijl Marco Borsato in hun ogen het slachtoffer is van wraakzuchtige talentloze bitches die hem financieel een poot uit willen draaien omdat hij hun zangcarriëre in de kiem gesmoord zou hebben

Hetzelfde gaat voor Andrew Tate op , een controversieel figuur waarover eigenlijk niemand een neutrale mening lijkt te hebben , je vind hem een narcistische blaaskaak of je ziet hem als een Messias figuur

Laat de Roemeense rechtbank nou maar uitzoeken of hij ook een crimineel is , als Tate daar geen vertrouwen in heeft had hij niet naar dat land moeten emigreren en bovendien kan hij zich een beste advocaat permitteren

En haal die van Rossum alsjeblieft pas weer van stal als er weer Amerikaanse verkiezingen zijn
 
Laatst bewerkt:
Niet iedereen houdt van Van Rossem. Zijn podcast (ik luister ze allemaal) heeft honderdduizenden volgers en zijn 'slimste mens' tv programma miljoenen kijkers (nooit naar gekeken).
Amerikaanse verkiezingen zijn een te trage rampenfilm.
Van Rossem kan het allemaal wel op een leuke gortdroge manier uitleggen , tegenwoordig kan iedereen die interesse heeft in hoe de Amerikaanse politiek werkt dat op honderden youtube kanalen leren geheel aangepast aan zijn eigen politieke overtuiging

Af en toe vind hem wel grappig maar over het algemeen niet grappig genoeg om een komiek te zijn en niet deskundig genoeg om een deskundige te zijn , het is puur opinie

Ik volg de man niet intensief genoeg om er echt een mening over te hebben , ik ben over het algemeen bij tv persoonlijkheden of politici snel uitgekeken op de maniertjes en het imago van ze , niet zozeer op de boodschap maar meer op de handgebaartjes en de stopwoordjes , die ga ik dan zitten turven en als dat me verveelt ga ik wat anders kijken
 
ik ben over het algemeen bij tv persoonlijkheden of politici snel uitgekeken op de maniertjes en het imago van ze , niet zozeer op de boodschap maar meer op de handgebaartjes en de stopwoordjes , die ga ik dan zitten turven en als dat me verveelt ga ik wat anders kijken
Ik kijk vrijwel nooit tv, soms zie ik er wat van als mijn vriendin de tv aan heeft of als ik ergens op bezoek binnenstap en dan ben ik altijd verbluft van de onbenulligheid van de 'talking heads'. Van Rossem heeft in zijn podcast al een paar maal uitgelegd hoe de tv programma's extreem beperkt zijn in wat ze aan tijd geven om e.e.a. uiteen te zetten en hoe ze simpel gezegd gewoon telkens het typetje 'oude grijze mopperkont' erin willen hebben, wat slechts een fragment is van wat hij kan zijn. Ik luisterde een jaar of tien geleden al zijn uitgebreide hoorcolleges over de eerste en tweede wereldoorlog en als hij daarvoor vele uren de tijd neemt komt er veel meer informatie dan een 'tv programma' kan bieden.
 
Ach ja mensen die niet kunnen zingen laten ze zingen en mensen die wel kunnen zingen duwen ze van een zeephelling af of laten ze een appeltaart bakken

Ik heb mijn televisie nog om voetbal te kijken , toen het oude omroepbestel in de jaren 80/90 op de helling ging dacht ik dat meer zenders meer keuze zou betekenen maar nu hebben we geloof ik keuze uit een dozijn verschillende talentenjachten , kookprogramma's en reality shows op elk uur van de dag en 30 radio stations die allemaal de zelfde 10 kutplaten draaien de hele dag door
 
Ik geniet wel van die leuke wendingen. Zo was er een historicus die de aandacht had gevestigd op de achteraf foute inschatting van Van Rossem dat Poetin geen oorlog zou beginnen en bij herhaling heeft Van Rossem er op gewezen dat dit des te opmerkelijker is daar desbetreffende historicus zijn gehele leven vrijwel altijd de plank heeft misgeslagen ;-)
 
In het lied Mannen zingt smartlappenzangeres Sophie Straat over een vrouwelijke vrijwilliger die in een park een tuin staat te wieden. Er loopt een man langs die haar eerst van ongevraagde adviezen voorziet en dan zegt: 'Weet je wat: laat mij maar even.'

Wanneer de vrouw laat weten liever lekker zelf te blijven schoffelen, informeert hij of het misschien 'die tijd van de maand' is.

In een afgeladen muziekzaal bracht de zangeres het lied met een heerlijke snik, aangevuurd door een jong, activistisch en grotendeels vrouwelijk publiek, dat eensgezind de conclusie meebrulde: 'Máááánnen, jullie tijd is voorbij'.

Raadselachtig goed geluimd door deze toch best pittige boodschap verliet ik na afloop de zaal, helaas net te laat om even verderop nog de toneelvoorstelling All Men Must Die mee te pikken. Voordeel was dat mijn vrouw nu nog niet sliep, zodat ik haar kon uitleggen waarom Mannen zo'n belangrijk lied is. Jammer was dan weer dat zij dat al wist.
SANDER DONKERS
 
Doorgaans door mannen veroorzaakte problemen 😊
Riool verstopt, elektriciteit valt uit, auto is stuk, afval moet weggebracht en opgehaald worden, olie/steenkool/aardgas tekort, etc.

En dat zijn inderdaad problemen die door mannen worden veroorzaakt want vrouwen doen helemaal niets op dat gebied.

Maar als iets te zwaar of te duur is is dat natuurlijk ook een door mannen veroorzaakt probleem, dat zij moeten oplossen 😏
 
Terug
Bovenaan Onderaan