Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onze Hollandse hardloopster heeft toch maar mooi de London marathon gewonnen, geen enkele Hollandse man is dat gelukt. ;-)
Laat me raden , ze deed er een half uur langer over als de eerste man die over de finish kwam ?

Er is een reden voor dat de ronde van Vlaanderen voor dames een dikke 100 km korter is dan die voor mannen , die arme meiden zouden anders nu nog onderweg zijn

Zelfs bij een sport als darten spelen vrouwen een aparte competitie dan mannen en zelfs bij dat lullige caféspelletje waar je niet bepaald atletisch voor gebouwd hoeft te zijn presteren ze beduidend lager

Vrouwelijke speerwerpsters zijn mensen die een hele lange aanloop nodig hebben om een speer heel dichtbij te gooien

Damesvoetbal is niet om aan te zien en trekt alleen maar kijkers als er een WK of een EK is en het als aanleiding kan dienen om een kunstmatig gevoel van vaderlandsliefde te tonen door een schuimrubber oranje klomp op je harses te zetten

Bij een competitie wedstrijd komen alleen vrienden en bekenden van de speelsters opdagen

Vroeger toen er nog een muur in Berlijn stond zagen oost Duitse atletes er altijd als halve kerels uit omdat ze vol gespoten waren met mannelijke hormonen hoe meer kracht er voor kwam kijken hoe meer hormonen , kogelstootsters bijvoorbeeld waren amper meer als vrouw te herkennen af en toe
Om die reden is het competitievervalsing om transgenders die van man naar vrouw omgebouwd zijn in vrouwencompetities mee te laten doen

Andersom is het geen probleem , een omgebouwde vrouw zal in 99 van de 100 gevallen toch geen potten breken in een mannencompetitie
 
Onze Hollandse hardloopster heeft toch maar mooi de London marathon gewonnen, geen enkele Hollandse man is dat gelukt. ;-)
Als de top van de Nederlandse Marathon zich als vrouw identificeert dan had zij op de 18e plek als vrouw binnen gekomen.

 
Zeker waar en echt goed voetballen doen ze ook niet 😉😂
Beter dan ik in elk geval terwijl ik toch op een veelbelovend pad naar betaald voetbal heb gezeten. In zoverre dat ik voetbalschoenen had en lid werd van een vereniging. Echter na enkele zomerse weken volgde er guur weer, soms regende het en dat leek mij ongezond aangezien we meestal zonder jas en in korte broek buiten liepen -- destijds waren er nog geen overdekte verwarmde stadions voor de junioren. Ook werd de thee in de kleedkamer naar mijn zin veel te heet uitgeschonken. Gevaarlijk. Zodoende was ik gedwongen de loopbaan af te breken.
 
Gelukkig zijn er nog genoeg vrouwen die hun prioriteiten wel op orde hebben en bezig zijn met female empowerment 😉
 
Gelukkig zijn er nog genoeg vrouwen die hun prioriteiten wel op orde hebben en bezig zijn met female empowerment
Ik zag de vernielingen in de krant die de voetbalsupportende mannen afgelopen weekeinde weer hebben aangericht... onder andere stoeltjes en wc's compleet vernield. Daar kunnen de dames niet aan tippen. Nog een lange weg te gaan.

 
Ik zag de vernielingen in de krant die de voetbalsupportende mannen afgelopen weekeinde weer hebben aangericht... onder andere stoeltjes en wc's compleet vernield. Daar kunnen de dames niet aan tippen. Nog een lange weg te gaan.

Mannen kunnen blijkbaar agressief voor een ander worden, vrouwen alleen als ze er zelf beter van worden.

Wat dat betreft doet de natuur wel zijn werk🤔
 
Andrew Tate wordt ook in dit artikel uitgebreid besproken, zij het in de laatste alinea pas.

Progressievelingen laten het gesprek over mannelijkheid over aan markt en sociale media

Column

SANDER SCHIMMELPENNINCK
De Amerikaanse actieheld MacGyver concurreerde in de late jaren tachtig met veel plattere concurrenten als de A-Team en Knightrider, maar was duidelijk de meest inspirerende van allemaal. De ex-spion verafschuwde geweld en verfoeide vuurwapens - his brain was his weapon. Als een soort super-Delftenaar, inclusief de verlegenheid bij vrouwen, maakte hij vallen en bommen van duct-tape, kauwgom en lucifers. MacGyver stond altijd klaar om mensen te helpen en bestreed onrecht waar hij kon.

Ik moest aan mijn jeugdheld denken bij het lezen van het boek Of Boys and Men van Richard Reeves. In zijn boek schetst hij een overtuigend beeld van de groeiende achterstand van jongens en mannen in de VS, met name in het onderwijs. De man is ingehaald door de vrouw, en kan zich niet meer beroepen op het eervolle kostwinnerschap. Dat leidt tot gevoelens van overbodigheid, achterstand en uiteindelijk rancune. Toch wordt het probleem met mannen meestal voorgesteld als een probleem van mannen. De man moet gerepareerd, want de man is niet meer van deze tijd, zo klinkt het. Maar daarmee worden structurele problemen ontkend.

Ook in Nederland is het bon ton om mannen op geen enkele manier serieus te nemen. Berichtgeving over mannen die achteropraken leidt tot voorspelbaar hoongelach van feministen en wittevoetjesmannen, en in reclames wordt de Nederlandse man neergezet als een geslagen hond die achter zijn vrouw aanhobbelt in de supermarkt. Een land vol Frank Lammersen en Thomas Acda's: wat zullen die sukkels vandaag weer voor doms doen?

In Zweden, net als Nederland ooit een progressief gidsland, is duidelijk zichtbaar waar de oplopende achterstand van mannen in het onderwijs toe leidt. Meer dan 60 procent van de studenten aan de universiteit is er vrouw. In een wereld waarin opleidingsniveau stemgedrag bepaalt, leidt dat tot een enorm verschil in stemgedrag tussen mannen en vrouwen. Zo peilen de Zweedse sociaaldemocraten 38 procent bij vrouwen, en maar 24 procent bij mannen. De extreem-rechtse Zwedendemocraten peilen juist maar 14 procent bij vrouwen, en liefst 23 procent bij mannen.

Die enorme verschillen tasten het weefsel aan van een maatschappij en hebben de potentie het land te verscheuren. Het doembeeld ontstaat van progressieve steden vol hoogopgeleide vrouwen en conservatieve achterlanden vol achterblijvende mannen. En dit zijn geen verschillen die door progressief beleid zijn veroorzaakt, maar juist door neoliberaal beleid. Veel Zweedse scholen zijn geprivatiseerd, met desastreuze gevolgen voor moeilijkere (en dus duurdere) jongens, die niet meer de aandacht krijgen die nodig is.

Zowel links als rechts koppelt mannelijkheid aan conservatisme en kapitalisme; volgens links zorgt mannelijkheid voor de excessen van beide, terwijl rechts de rijke, selfmade familieman als het ultieme mannelijke rolmodel viert. Niet gek dus dat jonge mannen weinig ander alternatief zien dan als een opgepompt Wallstreetwolfje te voldoen aan het stompzinnige beeld van mannelijkheid dat sociale media hem voorschotelen; welke keuze hebben ze nu helemaal? Progressievelingen hebben geen plan voor de man. Zij ridiculiseren alle zorgelijke signalen en laten het gesprek over mannelijkheid, rolmodellen en eergevoelens over aan de markt en sociale media. Die weten er wel raad mee.

Wie naar de feiten kijkt, ziet wie werkelijk het meest onder druk staat in onze maatschappij: jongens uit sociaal-economisch zwakke gezinnen, vaak met een afwezige vader. Er is geen weldenkend mens die de geweldige vooruitgang die vrouwen de afgelopen decennia hebben geboekt wil terugdraaien, maar er lijkt mij niets progressiefs aan het negeren van de problemen van veel (jonge) mannen. Ook jongens van nu hebben recht op een MacGyver, want anders resteert Andrew Tate.
 
Ach hij en zijn broer zijn al weken in een cel geweest zonder aanklacht.

Wat ik ook van mensen vindt, ik wil voor iedereen een eerlijke behandeling en proces. Maanden in een cel zonder aanklacht is geen eerlijke behandeling.

Dan vraag ik me af hoe het proces gaat. Aan de andere kant kan het ook Johnny Depp VS Amber Heard gaan.

Maar weer rustig afwachten, dan maar.
 
Genoeg "react kanalen" op YouTube. Ik pak deze er even uit, maar genoeg andere met een zelfde boodschap in hun reactie.

Het gaat er niet om wat je doet, maar wie je boos maakt. De gebroeders Tate zijn niet zo populair bij mensen die over hun rechtzaak gaan.

 
Terug
Bovenaan Onderaan