Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb niet alle posts gelezen, maar houd Andrew Tate nou van een leuke man of van trans? Niets mis mee, zeg zelf ook geen nee. Maar wil even peilen ;)

Ironie natuurlijk, maar hij praat op dezelfde manier over mannelijkheid als de mannen die ik in de Blauwe Vis in Rotterdam over mannelijkheid zag spreken.
 
praat op dezelfde manier over mannelijkheid als de mannen die ik in de Blauwe Vis in Rotterdam over mannelijkheid zag spreken.
Kan, maar als ik dan in Zutphen in Het Koelhuis de vrouwen zie spreken over de matriarchy weet ik het soms ook niet.

Ironie natuurlijk, maar probeer duidelijker te zijn voor de lezer. Hoe moeten we nu weten wat de Blauwe Vis is en wat daar gezegd wordt. Zorg voor een wat completer verhaal.
 
Kan, maar als ik dan in Zutphen in Het Koelhuis de vrouwen zie spreken over de matriarchy weet ik het soms ook niet.

Ironie natuurlijk, maar probeer duidelijker te zijn voor de lezer. Hoe moeten we nu weten wat de Blauwe Vis is en wat daar gezegd wordt. Zorg voor een wat completer verhaal.
Excuses je heb gelijk.

Blauwe Vis is een homo bar in Rotterdam. Maar in mijn tijd (eind jaren negentig) kwamen daar vooral ruige mannen die niet op zoek waren naar een partner of een leuk one-night stand, nee zij waren op zoek naar iemand die ze naar de wc konden slepen en uit elkaar konden trekken.

Na de daad gingen ze op hun gemak weer rustig naar de bar om over sport te praten en hoe de maatschappij aan het verflikkeren is.
 
Om het argument te ondersteunen dat wie je boos maakt belangrijker is dan wat je hebt gedaan..


Of eigenlijk, belangrijker is wie je vrienden zijn.
Fox news , is dat niet die nieuwszender die 800 miljoen Dollar moet betalen aan die fabrikant van die stemcomputers omdat ze die zonder enig bewijs door het slijk gehaald hadden ?

Fijn dat ze zich nu inzetten tegen klassenjustitie dan
Ik ben benieuwd wanneer ze onderzoek gaan doen naar de 2 miljard dollar die Jared Kushner ( die met Trump zijn dochter getrouwd is) van Saudi Arabië cadeau gehad heeft
 
ben benieuwd wanneer ze onderzoek gaan doen naar de 2 miljard dollar die Jared Kushner ( die met Trump zijn dochter getrouwd is) van Saudi Arabië cadeau gehad heeft
Ik denk geen enkele kans daarop. Net zoals CNN ook nooit onderzoek naar Hunter en Joe Biden of de Clintons gaat doen.

Wat dat betreft zijn alle nieuws sites meer van de propaganda dan van de nieuwsberichten en achtergronden.
 
Ik denk geen enkele kans daarop. Net zoals CNN ook nooit onderzoek naar Hunter en Joe Biden of de Clintons gaat doen.

Wat dat betreft zijn alle nieuws sites meer van de propaganda dan van de nieuwsberichten en achtergronden.
Niet helemaal waar , nieuwszenders zijn inderdaad commerciële bedrijven die het nieuws zo aankleden dat hun klanten het het beste kunnen verteren maar op CNN is wel degelijk verslag gedaan van de strapatsen van Hunter Biden en Hillary Clinton maar als er geen bewijs voorhanden is publiceren ze iets niet als waarheid

Fox maakt echter haar eigen nieuws , elke keer als Trump op het matje moet komen komen daar weer een stelletje diep verontwaardigd kijkende senatoren of leden van het huis van afgevaardigden als een stelletje Gilles de la Touret lijders incoherente what aboutisms uitbraken over de laptop van Hunter Biden en wat voor perversiteiten , staatsgeheimen en complottheoriën daar allemaal wel niet op zouden moeten staan zoals ze gehoord hebben van een betrouwbare bron die de buurman is van Iemand die iemand kent die een rapport gelezen zou hebben waar het allemaal in zou staan

Die laptop van Hunter Biden is nu al een jaar of 4 het gesprekspunt daar bij Fox maar nog nooit hebben ze iets wat er nou daadwerkelijk op zou staan kunnen laten zien

Met dat rapport komen ze nooit aanzakken maar de speculatie over wat er allemaal in zou staan is goed voor uren televisie over waarschijnlijk een grote zak gebakken lucht waarvan de doelgroep smult en een meer gematigde kijker dingen doet vermoeden dat de waarheid wel in het midden zal liggen of waar rook is ook wel vuur zal zijn

Dat artikel wat jij aanhaalt is ook gewoon een Whatabouthism natuurlijk , er zullen in de US best nog wel honderden andere rechtszaken met de zelfde aanklacht zijn geweest door de jaren heen met een slechtere of betere uitkomst dan die van Hunter Biden die niet aangehaald worden in het artikel
Die rapper had volgens het artikel overigens "prior convictions " waar verder geen plek voor is in het artikel kennelijk om verder op in te gaan omdat die huilebalk van een advocaat anders niet genoeg ruimte heeft voor zijn klaagzang

Dat een blanke "bussines man " uit een goede familie met overal connecties overal mee weg komt en een 22 jarige zwarte rapper niet is de gewoonste zaak van de wereld in Amerika en ook daarbuiten en daar mogen ze gerust wat aan doen
Maar of Fox News nu het aangewezen kanaal is om daar moord en brand over te schreeuwen waag ik te betwijfelen
 
Lang verhaal, maar dat mag, want emoties zijn niet slecht. Dus vooral CNN blijven kijken en Fox News negeren als dat je triggert #cancelled #NotAllMen #IWokeUpLikeThis 😉
Mwaah , ik vind CNN ook een kut zender maar voor nieuws uit Amerika is het nu eenmaal een redelijk betrouwbare bron

Kijk nieuws is nieuws natuurlijk , dingen die recent gebeurd zijn zijn nieuws , alles er om heen is maar opinie
Als bijvoorbeeld Feyenoord kampioen wordt kan de Telegraaf schrijven dat dat komt omdat Ajax kut was , Het Eindhovens dagblad kan vinden dat het de schuld van Ruud van Nistelrooy is en het AD kan het helemaal geweldig vinden maar ze kunnen niet schrijven dat Fc Twente kampioen is geworden
 
In afwezigheid van Andrew Tate zijn er genoeg andere influencer die ook een mening verkondigen. Linkse media noemen haar de vrouwelijke Andrew Tate, maar goed Greta Thurnberg is dan ook de vrouwelijke Mark Rutte 🤣

 
In afwezigheid van Andrew Tate zijn er genoeg andere influencer die ook een mening verkondigen. Linkse media noemen haar de vrouwelijke Andrew Tate, maar goed Greta Thurnberg is dan ook de vrouwelijke Mark Rutte 🤣

Zo dan , laat Pierce Morgan tegenwoordig zijn gasten gewoon aan het woord in plaats van dat hij ze constant aanvalt op verdraaide uitspraken die hij ze zelf in de mond gelegd heeft ? Het moet niet gekker worden
 
In afwezigheid van Andrew Tate zijn er genoeg andere influencer die ook een mening verkondigen. Linkse media noemen haar de vrouwelijke Andrew Tate, maar goed Greta Thurnberg is dan ook de vrouwelijke Mark Rutte 🤣

Vrouwelijke Andrew Tate? Welke kleur Bugatti heeft ze dan? Roze? Dacht het niet. Dat is helemaal geen "vrouwelijke variant" van Andrew Tate. Dit zijn grifters die op de confirmation bias spelen van rechts conservatieven, incels en alle andere anti links subculturen. Die hebben ontdekt dat inspelen op politiek rechtse meningen veel meer winstgevend is dan daadwerkelijk te lopen zeggen wat ze eigenlijk denken. Mede ook dankzij figuren zoals Andrew Tate.

Kan je zo nog 5 andere populaire "vrouwelijke Andrew Tates" aanwijzen
 
Hij komt natuurlijk niet voor niks... Hij organiseert die TopG meetings - een soort exclusive clubje van leden met hoe je je harder, sterker en sneller kunt profileren om je doelen te bereiken. Ik volg 'm een tijdje, ook z'n mailings, je kunt aansluiten voor een vast bedrag per maand en als je flink wat geld liggen hebt je zelfs tot een meet en greet komen kunt.

Ergens heeft dit alles ook wel een punt - in mijn (eigen) kringen heb ik ook alleen ondernemers als vrienden. Het werkt positief en je hebt daadwerkelijk wat met elkaar gemeen. Zo leg ik altijd af met een garagist bijv. met het verschil tussen zijn en mijn werk. En wat juist de targets moeten zijn jaar in jaar uit om "hoger" te komen. Bedoel rijk worden wil iedereen - de weg daartoe is een slagveld.

Je moet kunnen incasseren - pijn opvreten en doorgaan.
 
Ach, een lijst van slachtoffers van Tate was blijkbaar heel makkelijk op te stellen. Maar nu zijn er mensen die vinden dat ze niet op die lijst horen te staan.

Epstein had ook zo een lijst en daar vonden mensen dat ze er niet op hoorden te staan 😉

Laat de rechter maar bepalen op basis van bewijs of iemand op een lijst moet staan 👨‍⚖️⚖️
 
Terug
Bovenaan Onderaan