Recensie Angy, Relaxdreams, St. Denijs Westrem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Caprihorny

Wandelaar
29
11/05/22
30
2
Vandaag goed halfuurtje gehad met Angy (Relax Dreams). Heeft mij heerlijk lang gepijpt zonder condoom en ik heb haar heerlijk lang kunnen beffen tot ze kletsnat was en zelfs klaarkwam. Ook nog lekker gevingerd en dan heel goede 69 waardoor ik klaarkwam in haar zalig mondje. Daarna nog korte massage. Echt wel GFE. Voor mij dik in orde.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kan ik alleen maar beamen…net dezelfde ervaring dan bij u.
'zeer enthousiaste leuke dame.
voor herhaling vatbaar 👍
 
Vandaag ook weer eens langsgeweest voor een half uur. Heerlijk gebeft in allerlei geile standjes. Zij is 2 maal klaargekomen met zeker 1 maal squirten. Ik ben lekker klaargekomen in haar mond. Dus niet tot neuken gekomen deze keer wat echter helemaal geen afbreuk deed aan de fun en het genot.
 
Gisteren nog geweest en kan bevestigen. Supergeile meid! Muilen tegen de sterren op de hele tijd, en op een uur tijd heeft ze een stuk of 4x moeten squirten. De eerste keer was toen ze op mijn gezicht aan het rijden was... can i come vroeg ze :) zag het niet meteen komen ik zat helemaal onder (prikt wel in de ogen)! Geswitcht naar vingeren, vroeg ze mij om pussy slapping haha de vloer was bijkans drijfnat. Eerste keer gekomen na een wilde neukbeurt. Tweede ronde met een uitstekende pijp- en rukbeurt, ballen likken/zuigen, sterretje vingeren maar geen deepthroat weliswaar. En dan was het mijn beurt om in haar mondje te spuiten.... Topwijfje! En o ja, lekkere tieten ook :p
 
Is dat eigenlijk wat deftig qua hygiëne en properheid bij Angy? Douche mogelijk? Bedoel dan ook in de bredere zin qua het huis zelf en dergelijke
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Ook eens de gelegenheid genomen om Angy en Relaxdreams te bezoeken.
Was gemakkelijk om via Whatsapp afspraak te maken. Aangekomen kreeg ik een drankje aangeboden en moest ik even wachten in de kamer tot Angy binnen kwam. Op zich is het huis niet echt mijn ding… redelijk ouwbollig en de muren lijken bijna van karton.

Angy op zich is een heel vriendelijke dame en doet er wel alles aan om je een aangenaam gevoel te geven. Ze houdt er enorm van om gebeft te worden en het duurde dan ook niet lang tot ze al squirtend klaarkwam. Dan was het mijn beurt om verwend te worden… pijpen kan ze wel heel goed en vlot en mocht al beffend en terwijl de sappen over mijn gezicht liepen klaarkomen in haar mond en ze bleef dan ook nog wat doorpijpen.

Dan nog een massage en wat keuvelen en dan heeft ze mij nog al trekkend en pijpend voor de 2de keer doen klaarkomen.

Het zoenen vond ik wat raar door haar opgespoten lippen. Dat voelde niet zo natuurlijk maar is dan wel ideaal om te pijpen.

Kortom, de date was ok maar ik miste wel wat klasse, GFE en de Nederlandse taal. Het huis op zich is ok, vriendelijk, maar totaal niet te vergelijken met een Instituut René of Belladonna.
 
Ook eens de gelegenheid genomen om Angy en Relaxdreams te bezoeken.
Was gemakkelijk om via Whatsapp afspraak te maken. Aangekomen kreeg ik een drankje aangeboden en moest ik even wachten in de kamer tot Angy binnen kwam. Op zich is het huis niet echt mijn ding… redelijk ouwbollig en de muren lijken bijna van karton.

Angy op zich is een heel vriendelijke dame en doet er wel alles aan om je een aangenaam gevoel te geven. Ze houdt er enorm van om gebeft te worden en het duurde dan ook niet lang tot ze al squirtend klaarkwam. Dan was het mijn beurt om verwend te worden… pijpen kan ze wel heel goed en vlot en mocht al beffend en terwijl de sappen over mijn gezicht liepen klaarkomen in haar mond en ze bleef dan ook nog wat doorpijpen.

Dan nog een massage en wat keuvelen en dan heeft ze mij nog al trekkend en pijpend voor de 2de keer doen klaarkomen.

Het zoenen vond ik wat raar door haar opgespoten lippen. Dat voelde niet zo natuurlijk maar is dan wel ideaal om te pijpen.

Kortom, de date was ok maar ik miste wel wat klasse, GFE en de Nederlandse taal. Het huis op zich is ok, vriendelijk, maar totaal niet te vergelijken met een Instituut René of Belladonna.
Dus als ik alles hier goed lees en begrijp, mag je klaarkomen in haar mond en ze slikt dan nog ééns alles binnen ook?
 
Jammer dit te lezen. Maar idd, normaal komt deze dame steeds terug heb ik al gezien. Bedankt om toch te laten weten dat ze weg is.

Sommigen worden in de zeik gezet. Letterlijk en figuurlijk :)
Inderdaad, zondag langs geweest. Dame is heel vriendelijk, maar ziet er toch anders uit dan op de foto. Tijdens het beffen vroeg ze me om ze mocht squirten en toen de eerste jet kwam was het pure urine. Goesting was over, einde verhaal en dus verloren geld.:mad:
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na twijfelen van vorige revieuws ook eens langs geweest
Tongzoenen soms enkel met topje,vingeren met condoom over mijn vingers terwijl ze mijn ballen zuigt/aftrekken/pijpen zonder condoom/penis slaan/erop spuwen vanalles en nog wat😀 bij het vingeren kwam deze klaar soppenat mijn hand (ruikte niet naar urine)
On top,doggy,missionaris en terug pijpen tot mondje vol bleef door doen tot laatste druppel( 1ste naar een ganse bus vol vrouwen gehad die dit doet, maar spuwde erna alles in doekje
Blijft tot vrijdag volgens de communicatie maar wil langer blijven
Geen gfe,maar toch leuke date
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na twijfelen van vorige revieuws ook eens langs geweest
Tongzoenen soms enkel met topje,vingeren met condoom over mijn vingers terwijl ze mijn ballen zuigt/aftrekken/pijpen zonder condoom/penis slaan/erop spuwen vanalles en nog wat😀 bij het vingeren kwam deze klaar soppenat mijn hand (ruikte niet naar urine)
On top,doggy,missionaris en terug pijpen tot mondje vol bleef door doen tot laatste druppel( 1ste naar een ganse bus vol vrouwen gehad die dit doet, maar spuwde erna alles in doekje
Blijft tot vrijdag volgens de communicatie maar wil langer blijven
Geen gfe,maar toch leuke date
Staat ze niet op de site? Of is ze al weg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan