Recensie Anna, Antwerpen, Verversrui 8/1 (avond), Schippersstraat 2/3 (dag) 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 777

Stamgast
Forumpionier
749
06/07/21
1.215
22
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Aangezien ze terug is (Cfr Stamcafé) en er nog geen topic van is en ze het verdient, hieronder wat ik me herinner van mijn laatste bezoek op het einde van de hete zomer van 2020.
Is een echte vrouw, geen kind-vrouwtje . Had een enorme krullenbol toenertijd en spreekt nederlands.
Body tot body , oil hand job , pmc , teasing , cowgirl and doggy.
Verder verzorgde kamer, net als de dame zelf. Geen tijdsdruk of gezaag voor extra geld. Waar voor je geld .
Hier mag 85% van de straat les gaan nemen

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Ik had maandag het geluk ze plots te zien in haar raam. Een aangename verrassing na erg lange tijd :)
Ze ziet er nog steeds geweldig uit voor zij die zich dat afvragen. En of ze er zin in had! Zoals steeds een erg geil spel met veel teasen, uiteindelijk klaargekomen terwijl ze me aftrok tijdens een prostaatmassage. Blijft toch een van dé toppers van het SKW wat mij betreft..

Ben er wonderwel binnen geraakt. En het was meteen weer goed. Ze blijft wel een tijdje. En dat hele tijdje mag ze mijn vaste mistress blijven. Jammer voor een lading anderen, maar Anna is nu eenmaal zo'n toppertje....

Met veel chance vandaag bij deze knappe MILF binnen geraakt, ze stond al lang op mijn lijstje.
Kan bovenstaande positieve recensies alleen maar bevestigen.
Begonnen aan 50 EUR maar tijdens verblijf mijn inzet verdubbeld ...;)
Prima service, beetje zoenen, nipple teasing, uitstekend pijpwerk (PMC) en gaf ook een heerlijke handmassage met olie
Achteraf nog een praatje in een meer dan behoorlijk Nederlands. Ze is inderdaad van plan om nu zeker een langere tijd te blijven(y) (dacht tot augustus)
Sympathieke MILF en geen klokkijkster bovendien.
Begrijp nu ook waarom passanten veel meer dat Playboykussentje zien dan Anna zelf.
Weeral een toppertje bij, er zijn goedkopere hobby's.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Anna na 1.5 jaar nog eens kunnen bezoeken. Ze heet het nog niet verleerd. Man, Man, wat een wijf!!!!
Zalig uurtje beleefd en nadien nog wat zitten te keuvelen over haar leven.
Toffe meid, bij de besten van het SKW.

Deze vrouw is echt de crème de la creme 🤪
Ik ken ze al 13 jaar.
Hier zouden veel vrouwen Sex les van moeten krijgen.
Wat een topper!
inmiddels is ze de trotse moeder van een zoontje alhoewel dat ze er precies nog beter uitziet!
Anna is back in town🤪
My number one😘

Peter Pan

Eindelijk is het me gelukt om binnen te geraken.
Was een aantal jaren geleden dat ik haar nog bezocht, maar ze herkende me gelukkig nog.
Was een hartelijk weerzien met deze topper.
Na een toffe babbel begon de opwarmingsessie, gevolgd door een zalige vrijpartij.
Ga proberen snel terug te gaan, ,maar zal niet makkelijk zijn.
Ze vertelde me nog dat ze 10 april even terug naar Roemenië gaat om dat 27/4 voltijds hier te blijven.
Ze werkt slechts van 20u tot middernacht, dus snel zijn is de boodschap.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
zaterdagavond onze Anna nog eens bezocht,naar het vuurwerk in de dokken tijd mijn mijn vuurwerk is te verschieten, parkeren was hopeloos dus de parkeergarage maar,was druk in straat was ook te verwachten alleen geen wandelvolk veel uitgaansvolk ,zelfs bij Anna geen wachtrijen dus kon gelijk binnen [is weleens anders geweest,meestal nummerke trekken] was net terug uit verlof,zoals altijd een heerlijke service gekregen eerst alles op oorlogsterkte krijgen met wat olie daarna in 69 😋 mij aflaten werken met ze on top waarbij lekker tot de laatste druppel er uit melkte ,is absolute geen klok kijkster neemt alle tijd,nog altijd na zoveel jaar super ervaring met haar:cool:

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Eindelijk binnen geraakt🥵🥵🥵. Was eigenlijk voor Maya sst30/2 gekomen maar was altijd bezig , dan zag ik Anna vrijstaan en mijn kans genomen ! Whoooooooow wat een klasse vrouw

Manmanman wat een geweldige dame. Inmiddels milf en zelfs in een vaste relatie. Ze werkt alleen savonds als. Geweldige uurtje bij haar doorgebracht. Herkenning na 4 jaar direct en sfeer weer direct als vanouds. Hier kan niemand in SKW aan tippen. 🥰

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan goed begrijpen dat sommigen Anna geweldig vinden, maar niet voor mij. Voor mij was het niet meer dan gewoon goede seks. Ik miste de klik. Ik heb dan weer andere dames waar ik wél een geweldige klik mee heb, en waar ik dan weer even lyrisch over ben dan jij over Anna. Het bewijst weer maar eens dat de klik enorm belangrijk is. dat is een verschil van dag en nacht.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Zaterdagavond zag ik het hier veel besproken playboy bunny kussentje staan. Na enkele rondjes kwam Anna te voorschijn maar een collega wandelaar was me te snel af.
Ook Cindy (SS23) glipte door mijn vingers - zij is dus ook terug aanwezig.
Uiteindelijk werd mijn geduld beloond en kon ik bij Anna binnen. Het was mijn eerste keer bij haar, maar we hadden meteen een klik. Ik overhandigde haar 100€, goed voor 40 minuutjes plezier met deze prachtdame.
Ze bouwde het rustig op, met zoentjes op mond, nek, lichaam en terwijl masseerde ze mijn pik met massageolie. Toen die in geen tijd op sterkte was, deed ze een condoom om en begon aan een zalige pijpbeurt. Ik zette mij naast het bed, zij zoog mij al liggend op bed af. Toen ik mijn rechterbeen op bed plaatste, begon ze tegelijk over mijn kontgaatje te wrijven met mijn pik in haar mond.
Even op adem komen en ik vroeg haar te beffen. Ze vleide zich neer en ik bewerkte haar schitterend mooi poesje met mijn mond. Na een tijdje haar beginnen neuken... eerst zij liggend op bed en ik staand ernaast. Daarna missio, zij on top en zijdelings.
Ik hield het niet meer en vroeg haar mij af te werken... ze verwijderde het condoom, bracht terug olie aan en trok me af. Onder het genot van een snuif poppers en met een vinger tegen en voorzichtig in mijn kontje kwam ik klaar.
Nog een leuke babbel achteraf en na 45 minuten stond ik terug op straat.
In 1 woord: klassedame. Ik ga haar vaker bezoeken.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Hoera, ze is terug!!! En ik heb het geweten. Een top uurtje beleefd met deze prachtige meid.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Deze dame eindelijk eens kunnen bezoeken.
Haar kussentje is bijna altijd het enige wat je ziet en geen dame, ze is zo weinig vrij ; ze stond op mijn to do lijstje door de vele lovende opmerkingen die geschreven werden.
Gisteren een beetje voor middernacht was ze eindelijk eens te zien en binnen gegaan, ze was blij nog eens een Belg te mogen ontvangen.
Na betaald te hebben en mijn handen te hebben gewassen mocht ik plaatsnemen op bed en haar tepels even in de mond genomen en we begonnen elkaar te strelen en toen vroeg ze of ze het condoom uit de verpakking mocht doen.
Ze begon zachtjes te pijpen terwijl ik ze verder streelde, ze nam haar tijd, geen gehaast gedoe.
Toen vroeg ze of ze op mij mocht komen, daarna nog eens van positie gewisseld en ik vroeg of zij het werk opnieuw op mij wou afmaken, wat zeker geen probleem was, ze kwam dicht tegen mij zodat ik haar kaak kon zoenen terwijl ik het condoom volspoot.

Nog een klein praatje achteraf en ze zou verlof nemen vanaf 11 april voor 2 weken om naar haar thuisland te gaan.
Ze vroeg of ik nog wilde terugkomen en zei volmondig ja!
Uiteraard moet ze dan wel aanwezig zijn of constant bezet.

Ook deze dame nu eens gezien , ik kende haar niet.Al beweerde ze stellig dat ik al bij haar was , jaren geleden. Deze dame zie je ook nooit achter het raam , maar gisteravond wel, op 2 momenten zelfs en zag er heerlijk uit in een zwart classy jurkje maar ook als dat uitgaat mag het er allemaal zijn.
Anna lokte me binnen dus , en ze heeft me voor 50€ goed verwend , en doet ook aan klantenbinding. Ze ziet me wel eens vaker lopen zegt ze , dus weet dat ze kan proberen.
Anna zit namelijk niet graag vrij zei ze nog.
De aangeboden diensten waren goed , het is misschien allemaal wat ruim daar van onder , maar wat wil je na 12 jaar serviceverlening.
Ze spreekt heel goed Vlaams dat is ook fijn ,niet op cursus geleerd maar gewoon een talent voor taal.
Niet haar enige talent ook, maar staat boven volop beschreven.

Inderdaad topdame die weinig vrij staat, daarom app ik haar altijd als ik zin heb om zeker te zijn van een ontspannende tijd met Anna. Plaboy bunny kussentje op haar stoel is altijd haar sein dat ze er is.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Vrijdagavond nog eens gaan wandelen in Antwerpen. Het was rustig in het SKW met dit druilerige weer. Toen ik de Verversrui in stapte zat Anna gewoon achter haar raam. Een zeldzaamheid, want meestal moet je toch even wachten tot ze vrij komt. Geen seconde getwijfeld dus en bij haar naar binnen gestapt.
We hebben een klik met elkaar, hoewel je dit nooit echt zeker weet want ze is zo professioneel dat ze bijna iedereen dat gevoel kan geven denk ik. Ze kan over alle onderwerpen meepraten en je tegelijk in de juiste stemming brengen. Topper!
Na het obligate wasje al staand liggen kussen en knuffelen terwijl ze met een beetje glijmiddel ondertussen mijn pik en ballen masseerde. Toen die in geen tijd keihard stond, zakte ze door haar benen en gaf me een geweldige pijpbeurt waarbij ze ook mijn ballen de nodige aandacht gaf. Ik genoot en toen ik even opzij zag stonden we perfect gepostioneerd naast de lange spiegel tegen de muur. Toeval? Bij zo een professional als haar denk ik van niet. Maar... wat een heerlijk zicht om in die spiegel te zien hoe onze prachtige Anna gehurkt aan mijn paal aan het zuigen was.
Effe bekomen, dus ik legde haar op bed en daalde via haar borsten af naar haar poesje. Haar effe heerlijk liggen beffen... geweldig mooi en verzorgd kutje heeft ze toch.
Ik kon er weer tegen dus tijd om haar eens lekker te neuken. Gestart met Anna on top... toch geweldig om zo een vrouw zich te zien afrijden op je pik. Daarna doggy pfff om vervolgens even wat rustiger aan te doen in missio, en tot slot haar op haar zij gekeerd en haar zo nog even geneukt.
Ik voelde dat het moment gekomen was om klaar te komen, en dat doe ik bij Anna met een snuif poppers liefst terwijl ze aftrekt met haar massageolie en ze mijn kontgaatje streelt. Net op het moment dat ik kwam duwde ze haar vinger heel lichtjes naar binnen in mijn kontje. Wat een professional toch, heerlijk.
Na het opfrissen en de kleren aangetrokken nog een hele tijd liggen babbelen. Ze had absoluut geen haast om me buiten te werken. Na deze zeer aangename sessie en babbel terug het mieserige weer in. Bedankt Anna, het was heerlijk. Tot de volgende ;)

Gisteren, donderdagavond naar Antwerpen afgezakt. Had mijn zinnen op een Anne gezet, namelijk Anna VR8/1 of Anna SS12/3. Beide waren aanwezig, maar druk bezet. Heb dan maar beslist dat het degene ging worden die ik het eerst in haar raam zag staan.
Vele rondjes gedraaid en dan ineens liet Anna VR8/1 een klant buiten. Direct toegeslagen en binnengeglipt.
Ga geen formulier invullen en beschrijvingen geven (zie voorgaande posts van mij).
Maar na een uur met de glimlach buitengestapt. 150 eur gespendeerd en daar het ganse gamma voor teruggekregen. Topservice.
Als ik buitenkwam, duurde het geen minuut of er was al een andere sloeber door haar deurtje gestapt
.
Ook Anna SS12/3 was aan het werk als ik passeerde om naar de wagen te gaan.

Blijkbaar drukke tijden voor de beide Anna's.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week bezocht ik wou al lang bezoeken maar het was al één jaar geleden dat ik s avonds gewandeld had en daarvoor was ze steeds bezet of op vakantie .Maar ze stond er in een strak kleedje en krullen allemaal plus punten. Voor mij heeft ze wat een strenge uiterlijk maar binnen Was ze super vriendelijk . Wat me wel opviel is dat haar tepels heel mijn bezoek recht stonden. En voor de rest staat ze correct beschreven. Nadien mocht wat relaxen en moest niet direct naar buiten . Maar na tijdje begon ze wel wat reclame maken voor haar eigen door haar uren uit te leggen en ze begint inderdaad al om 12 uur 's middags voorlopig ging ze dat proberen . Knappe dame zeker voor haar leeftijd mooie borsten met wat hulp mooie rondingen perfect Engels wat moet er meer zijn . Ik lees dat hier al 12 jaar zou werken maar tegen mij zij ze 7 jaar .

Vorige week bezocht ik wou al lang bezoeken maar het was al één jaar geleden dat ik s avonds gewandeld had en daarvoor was ze steeds bezet of op vakantie .Maar ze stond er in een strak kleedje en krullen allemaal plus punten. Voor mij heeft ze wat een strenge uiterlijk maar binnen Was ze super vriendelijk . Wat me wel opviel is dat haar tepels heel mijn bezoek recht stonden. En voor de rest staat ze correct beschreven. Nadien mocht wat relaxen en moest niet direct naar buiten . Maar na tijdje begon ze wel wat reclame maken voor haar eigen door haar uren uit te leggen en ze begint inderdaad al om 12 uur 's middags voorlopig ging ze dat proberen . Knappe dame zeker voor haar leeftijd mooie borsten met wat hulp mooie rondingen perfect Engels wat moet er meer zijn . Ik lees dat hier al 12 jaar zou werken maar tegen mij zij ze 7 jaar .
7 jaar is lichtjes gelogen van haar.
Ik denk zelfs dat het langer is dan 12 jaar.
Was een klein piepkonijntje toen ik ze de eerste keer bezocht in de Vingerling, het pand naast de peepshow, rechterkant als je er voor staat. Stond met een zedig kleedje en soort sandalen die met koordjes rond haar benen omhoog.
Toen was ze nog echt een beginnertje.
Nu is het een echte vamp die een echte topper is.

Dus, ik denk dat ze er al langer is dan 12 jaar.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Heel wat jaren geleden had ik Anna al eens bezocht. Toen was ik niet zo heel tevreden. De seks was prima, maar ik voelde niet echt een klik. Daardoor, en ook door het feit dat ik door omstandigheden meer een dagwandelaar geworden was, is het nooit tot een herhaling/herkansing gekomen. Nu Anna ook de dag doet heb ik haar een maand of 2 geleden wel die herkansing gegeven, en die is me prima bevallen. Ik heb haar sindsdien dan ook al een viertal keren bezocht. De laatste keer was afgelopen woensdag toen ik haar laatste klant was voordat ze op verlof vertrok.

Anna weet je goed op te geilen door staande naast het bed je al flink te teasen. zowel naast als op het bed weet Anna het spel heel goed te spelen, en brengt ook heel veel variatie aan in het spel. Zij pijpt echt geweldig en heel gevarieerd, en ook het neuken doet ze met veel overgave en variatie. Ze laat zich ook graag beffen, en ze heeft een heerlijk poesje wat ik dan ook met alle plezier uitgebreid bef. Anna houdt ook van kinky spelletjes en ook hier is ze heel goed in. Iedere date is dan ook totaal anders, wat het allemaal spannend en interessant houd.

Anna is één van mijn beste ontdekkingen van het afgelopen jaar. Of in haar geval herontdekking. Ik heb de afgelopen 12 maanden een tiental (nieuwe) dames bezocht, en Anna staat in de top 3 van deze dames. Van deze 10 dames was er maar eentje die niet aan mijn verwachtingen voldaan heeft.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Onlangs nog eens bij Anna langs geweest. Ze werkt momenteel in de namiddag shift en het eerste deel van de avond.
Zoals steeds vriendelijk ontvangen en na het wasje op het bed beland. Elkaar liggen opwarmen door te zoenen (geen tong) terwijl ik met haar borsten en mooi kutje speelde en zij mij streelde en zachtjes aftrok. Nadien ging het condoom er om en begon ze aan een zalige pijpbeurt waarbij ze ook de ballen niet vergat. Ze had blijkbaar zin om gelikt te worden want schakelde redelijk snel over op 69.
Vervolgens in verschillende standjes geneukt (missionaris, cowgirl, reverse cowgirl en doggy) waarbij je ze stevig kan doorneuken.
Nog een leuke babbel gehad en terug de straat op.
Anna is een zekerheid in het SKW voor een geweldige service.

Anna is in mijn ogen en topper, zeer zacht, rustig, stelt u zeer op uw gemak, kijk zeker niet naar tijd. Ze is en blijver voor mij. Ik blijf zeker naar haar gaan in de toekomst.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Een tijdje geleden voor de eerste keer bij Anna langsgeweest en wat een topper, mijn beste ervaring so far!! Ik werd aangetrokken door haar leuke lingerie outfit die avond om naar binnen te gaan. Eens binnen was ze zeer spraakzaam en zat de sfeer direct goed. Ze begon met olie mijne jonkheer op te warmen terwijl ik lekker aan haar lichaam mocht zitten. Vervolgens een zeer lekkere blowjob en enkele leuke standjes! Nooit was er haast bij en nadat ik klaargekomen was, was ze nog steeds heel op haar gemak en was er geen tijdsrush. Kortom een topper waar ik zeker nog wel eens wil binnenspringen!

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Vrijdag 17 mei was ze ook aan het werk, dus zaterdag is niet haar startdatum!
Woensdag al in den dag bezocht best knap lichaam ook al is het een milf en vrijdag was der inderdaad ook super rustig geen haast en geen condoom rond nen slappe jongen opwarmen met wat olie

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Laatst weer eens bij deze niet haastende topper binnen geweest, en het verveelt nooit, zowel sexueel als karakter een fijn mens🙃

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Ik had via de app afspraak gemaakt zodat ik niet lang hoefde rond te lopen. Zoals altijd weer relaxt qua omgang maar intens qua beleving, geil teasen en daarna de nodige sex aktie. Prima en goede 45 min dit keer.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Gisteren terug bij anna geweest, ze heeft wederom bewezen waarom ze 1 van mijn favorieten is, seks was top, je kan en ook conversatie mee voeren. Massage erbij nog wat naar mijn menig zeer goed was. Ze blijf in mijn ogen en topper.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Plassex
  3. Soft SM
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Het is er dan toch van gekomen, een account aangemaakt! En ere wie ere toekomt, de eerste recentie gaat dan toch over Anna die ik al meer dan 10 jaar bezoek. De leeftijd lijkt geen vat op haar te krijgen, ik ga altijd voor een kinky sessie - waar ze trouwens zeer goed in is - en de energie die ze uitstraalt, blijft me verbazen. Hoop dit toppertje nog lang te kunnen bezoeken!

Terug
Bovenaan Onderaan