Recensie Anna, Casa Lucia 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Soaker

Wandelaar
37
27/01/22
18
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fantastisch, deze latina bomba.
heerlijke body met prachtige borsten (bijgewerkt, maar zeer goed gedaan), knappe snoet, no tattoos, no piercings.
Ze is een fervent tongzoener, vanaf dat ik de kamer binnenkwam begon ze te tongen, en bij het afscheid aan de deur draaide ze nog een laatste keer haar tong bij me binnen. Heerlijk ;)
ik had een halfuurtje, kostte slechts 90€ (met pzc en tongzoenen), maar dat halfuurtje werd volop benut: douchje, tongen, pzc, drie standjes.
echt een geweldige meid, alleen: geen conversatie want ze spreekt weinig engels, enkel spaans, maar de taal van de liefde primeerde 👍

 
Fantastisch, deze latina bomba.
heerlijke body met prachtige borsten (bijgewerkt, maar zeer goed gedaan), knappe snoet, no tattoos, no piercings.
Ze is een fervent tongzoener, vanaf dat ik de kamer binnenkwam begon ze te tongen, en bij het afscheid aan de deur draaide ze nog een laatste keer haar tong bij me binnen. Heerlijk ;)
ik had een halfuurtje, kostte slechts 90€ (met pzc en tongzoenen), maar dat halfuurtje werd volop benut: douchje, tongen, pzc, drie standjes.
echt een geweldige meid, alleen: geen conversatie want ze spreekt weinig engels, enkel spaans, maar de taal van de liefde primeerde 👍

Stuur ze maar door naar Waasmunster 😉
 
Fantastisch, deze latina bomba.
heerlijke body met prachtige borsten (bijgewerkt, maar zeer goed gedaan), knappe snoet, no tattoos, no piercings.
Ze is een fervent tongzoener, vanaf dat ik de kamer binnenkwam begon ze te tongen, en bij het afscheid aan de deur draaide ze nog een laatste keer haar tong bij me binnen. Heerlijk ;)
ik had een halfuurtje, kostte slechts 90€ (met pzc en tongzoenen), maar dat halfuurtje werd volop benut: douchje, tongen, pzc, drie standjes.
echt een geweldige meid, alleen: geen conversatie want ze spreekt weinig engels, enkel spaans, maar de taal van de liefde primeerde 👍


Is het deze?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan