Recensie Anna, Made 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
326
01/07/21
204
31
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/rode-tantra-massage-salameya-dans-_6938173
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anna is een wat oudere dame uit OostEuropa die geruime tijd (15 jaar ofzo) tantra massages verzorgt. Ze doet dat op 3 locaties in Brabant waar Made er dus een van is. Lokatie is een net appartement op de begane grond in een rustige woonwijk. Naast behoorlijk wat coronakilos heeft Anna als ander duidelijk kenmerk exotisch haarkapsel dwz gemillimeterd dus. Vroeger had ze heel lang haar maar daar heeft ze afscheid van genomen. Ze neemt de tijd om middels een gesprekje even kennis te maken.

Wat opvalt is dat haar massage ruimte (een verbouwde slaapkamer) heerlijk op temperatuur is, ze had het over 26 graden en dat kan wel kloppen. Een verademing ten op zichte van al die salons die aan energiebesparing doen en je een dun doekje krijgt (of niks). Op de matras die op de grond ligt mocht ik gaan liggen en is ze nauwgezet met de ligging van mijn hoofd bezig geweest onder meer omdat de massage 2 uur zou duren.

De massage begon in mijn geval met lange zachte strelingen en gebruik van een zachte doek. Het geeft een kalmerend effect en ik kwam in een soort van rustige mindset. Daarna gaat ze over op de meer tantrische/erotische massage waar ze een behoorlijk warme olie bij gebruikt. Ook de binnenkant van mijn dijen werden regelmatig gemasseerd met daarbij uitstapjes naar mijn penis. Al met al een fijne ervaring. In de tussentijd voelde ik hoe ze met een vinger mijn anus aan het verkennen was. Voor mij een nieuwe ervaring en dat voelde ze goed aan. Heel langzaam werkte ze er naar toe dat ze mij een anale stimulatie met haar vinger kon geven, pfff 🤫 best lekker
Daarna mocht ik omdraaien en ging de tantra massage verder. Anna gebruikt haar hele lichaam om je een fijne relaxte tijd te geven. Het HP is handmatig waar bij ik haar inmiddels ook kon aanraken, met respect met wat vingers tussen haar benen wist ze te waarderen.

Uiteindelijk nog wat uit gerust op het matras, een douche genomen en in de nazit nog wat met haar gepraat over haar geboorteland.
Al met al vond ik het een superfijne ervaring; geen sex-gerichte massage zoals je die in de salons krijgt maar een langdurige sessie voor een schappelijke prijs waar je heerlijk onder handen wordt genomen mits je jezelf daarin kunt/wilt geven.
 
@robjens
Vraagje. Je schrijft dat ze op 3 locaties in Brabant ontvangt. Als ik je recensie lees doe ze me denken aan Nalini (Marina) in Breda. Klopt dat denk je?
Ze is destijds opgeleid door Nalini (Marina toen nog) maar zover ik weet hebben die geen contact meer. Ik vind haar wel goed maar niet vergelijkbaar met Nalini. Die is van een buitencategorie
 
Ze is destijds opgeleid door Nalini (Marina toen nog) maar zover ik weet hebben die geen contact meer. Ik vind haar wel goed maar niet vergelijkbaar met Nalini. Die is van een buitencategorie
Nuttige info. Overigens ben ik zelf ook tweemaal bij Nalini geweest en zij is inderdaad qua tantra massage van buitencategorie. Dat onderschrijf ik helemaal. Alleen de tweede keer vond ik ze ietsje minder vriendelijk, ik had het gevoel dat ze haast had. Misschien dat de reden was dat ik het adres ff kwijt was en daardoor ietwat later was.
 
Nuttige info. Overigens ben ik zelf ook tweemaal bij Nalini geweest en zij is inderdaad qua tantra massage van buitencategorie. Dat onderschrijf ik helemaal. Alleen de tweede keer vond ik ze ietsje minder vriendelijk, ik had het gevoel dat ze haast had. Misschien dat de reden was dat ik het adres ff kwijt was en daardoor ietwat later was.
Interessant! Zou je kunnen aangeven hoe het komt dat ze in de buitencategorie valt? Wat maakt haar zo speciaal? Ik krijg wel de neiging om een massage door haar te ondergaan.
 
Wat Nalini doet is gewoon top Tantra. Ik heb gekozen voor de erotische massage met prostaatmassage. Eerst lig je op je buik terwijl Marina haar ding deed met handen, veertjes, sjaaltjes en weet ik veel wat. Ook btb kwam een aantal keer voorbij. Voelde erg lekker aan en het gehijg in de nek af en toe ervaarde ik zeker niet als vervelend. Halverwege omgedraaid, een doekje op mijn ogen gekregen en vergelijkbare verwennerij aan de voorkant. De massage duurde een vol uur en er leek geen eind aan te komen (op een goede manier). Heb al aardig wat massages meegemaakt maar deze was wel een van de betere. Ook het uitstellen van het orgasme in combinatie met de prostaatmassage was geweldig. Voelde de ontlading uiteindelijk vanuit mijn tenen komen en heb lekker kunnen nagenieten toen Marina na het orgasme nog even de massage rustig afbouwde. Daarna nog even ontspannen gelegen terwijl ik toegedekt was met een warme doek. Marina ging toen even weg om zichzelf op te frissen. Vervolgens had ik ook de gelegenheid te douchen waarbij mijn rug door haar werd ingezeept. "De rest kun je zelf wel" zei ze nog. Al met al een uitstekende ervaring. Liep als herboren naar buiten. Beveel het in elk geval iedereen aan om eens te proberen. Had de indruk dat ze echt weet waar ze mee bezig is en goed de tijd voor je neemt. Zorg wel dat je op tijd bent want ik had de indruk dat ze een vrij strakke planning heeft.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
120 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Volgens mij kan ik me Anna herinneren. Nalini/Marina had mij een aantal jaren geleden voorgesteld dat niet zij, maar Anna mij eens masseerde op de locatie waar Nalini masseerde (trouwens ik ben op uitnodiging van Nalini vaker door andere dames die zij kende gemasseerd maar ik gaf de voorkeur aan Nalini zelf) Het viel me zeker niet tegen. Anna had toen al haar dat even kort als dat van mij of nog korter. Nalini zag liever geen concurrentie op haar eigen werkvloer en mijn contact met Anna was eenmalig. Het contact met Nalini ben ik helaas ook verloren ik weet nog steeds niet waarom ze geen afspraken meer wil maken. De link naar Anna's advertentie bovenaan werkt niet meer, weet iemand een recente link? Of haalt ze de advertentie tijdelijk weg als ze wat anders doet, ik kon haar niet vinden op SJ.
Wat ik me herinner van mijn bezoek aan Anna geef ik hier ook weer (niet zeker of ze mijn prostaat stimuleerde).
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb begrepen is ze in april alleen in de weekenden beschikbaar in Roosendaal. Mogelijk dat ze alleen dan haar advertentie on line zet?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan