Recensie Anna/Naty/Natasha, Rotterdam (voorheen Roosendaal) 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
432
06/12/21
778
82
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8990897-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In een spontane bui Natasha benaderd en ze bleek direct beschikbaar. Altijd even oppassen dan, er zit meestal een bookers tussen, maar het kwam vrij netjes over en er werd een leuk filmpje gedeeld. Ontvangstlocatie was in West, en dan niet bepaald in de beste buurt helaas. Even getwijfeld, ook omdat ik in het verleden op hetzelfde adres al eens een faker aantrof. Toch de gok gewaagd, hierbij mijn bevindingen.

Natasha is een Roemeense die geen woord Engels spreekt. Wel Spaans, ze woont (naar ze zegt) in Madrid en ze blijft hier nog een dag of 10. Haar verschijning klopt volledig met de foto's, met die toevoeging dat ze in levende lijve (nog) lekkerder is. Geweldige borsten op een slank lichaam, of toch in ieder geval zeker geen overtollig vet. Schitterend blauwe ogen, dat ook nog eens.

De locatie is verder vrij treurig, geen douche, geen handen wassen; direct op het kleine kamertje en betalen. Door het totale gebrek aan communicatie was mijn verwachting laag en dus was het een kwestie van snel het initiatief nemen. Zoenen beantwoordt ze, al is het aanvankelijk weifelend. Pijpen is met condoom, maar ze neemt er zeker de tijd voor. Geen DT, ze komt nog best pril over.
Op mijn verzoek overgegaan op cowgirl en dan merk je pas echt hoe geweldig die borsten zijn, lieve hemel. Je mag overal aan zitten en langzaam maar zeker liet ze zich wat meer gaan. Andere standjes ook geen probleem, zelfs met uitvoerig oogcontact (werd er bijna verlegen van). Uiteindelijk wou ik toch wel graag eindigen met uitzicht op haar mooie boezem en daar moest ze om grinniken.
Echter, zodra het afgelopen was, was het ook direct klaar. Ze liet me gelukkig wel rustig in haar komen, alleen vanaf het moment dat het condoom eraf ging was het een kwestie van haar telefoon erbij en mij de deur uit werken, er werd geen woord meer gewisseld.

Dat is dan ook mijn conclusie: een heerlijke vrouw die nog veel beter tot haar recht zou komen op een andere locatie en met wat meer rust. Ik zou daar met liefde 50E extra voor betalen. Zolang ze hier zit denk ik dat ik misschien nog wel een keer ga, als tussendoortje, maar een uur boeken raad ik zeker af.
 
Je zegt klein kamertje @Lament …..geen hoorbare/zichtbare andere mensen in het huis hoop ik?

Als ze idd Spaans spreekt zal ze er wel wonen/werken….

Was al benieuwd nav de foto's en de uiterlijke omschrijving klinkt goed!
 
Laatst bewerkt:
Waarom vond je de hygiëne onvoldoende, @Lament ?
Bedoel je haar dan of de ontbrekende was-/douchemogelijkheden?
Goede vraag inderdaad, ik had wel het idee dat ze redelijk fris was, al was ze toch ook in de weer met die vreselijke babydoekjes. In mijn review doel ik vooral op het smutzige kamertje en het feit dat opfrissen geen enkel moment mogelijk was. Op zichzelf rook ze lekker, maar een duik tussen de benen heb ik niet durven wagen.
 
Je zegt klein kamertje @Lament …..geen hoorbare/zichtbare andere mensen in het huis hoop ik?

Als ze idd Spaans spreekt zal ze er wel wonen/werken….

Was al benieuwd nav de foto's en de uiterlijke omschrijving klinkt goed!
Staat er ook hè, ze spreekt geen woord Engels, wel Spaans. Daarom kon ik mijzelf nog in enige mate verstaanbaar maken, maar het was trekken en duwen. Ze woont dus in Madrid (staat er ook). Er was zeker nog iemand in het huis, maar daar kom je niet mee in aanraking.

Van borstenman tot borstenman: probeer het gerust, je zult qua uiterlijk niet teleurgesteld worden. Verwacht alleen geen ontspannen sfeer en omgeving. De prijs is er daarentegen ook naar om eens te proberen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/3926773-natasha
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooie meid met mooie echte grote borsten.
Wel iets aan de dure kant 70 euro voor 15 min. Maar toen ze de deur opendeed en haar ogen je aankijken ben je het alweer vergeten. Herhaling gevaar groot!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3926773-naty#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs langs geweest bij Natasha die weer eventjes in Amsterdam ontving.

Kleine verschillen: Ze noemt zichzelf online nu Naty, haar haarkleur is een soort oranje ipv vlasblond geverfd en haar profiel foto's zijn explicieter dan voorheen.

Ik was al wel eens eerder van plan om haar te bezoeken (kreeg zelfs een beetje een tip van @Lament ), maar de timing was steeds verkeerd.
Nu dus snel gehandeld en dat bleek slim te zijn, want ze is maar 1 a 2 dagen in de hoofdstad om daarna verder naar het zuiden te verkassen.

Wat heen en weer geapped en binnen een uur kon ik langs komen. Het voordeel van een dag vroeg in de week wellicht.

Qua traject het wel bekende straatnaam/nr in de straat/je wordt even bekeken/toch naar een ander nummer parcours doorlopen. Dat verliep allemaal soepel.

Bij binnenkomst blij dat zij het inderdaad was, maar ergens wist ik dat al wel door de eerdere recensies, de tip en de gekozen profiel foto's. Ze heeft al 3 setjes foto's doorlopen en het is steeds dezelfde dame, dus dan weet je dat dat prima in orde is.

Ik vind Naty een knappe dame, de foto's zijn representatief en in het echt is ze nog iets verlegener. Qua aktie weet ze echter precies wat ze doet en ze doet het wat mij betreft met het juiste gevoel.
Had het afgelopen jaar een paar tegenvallers waar sommigen van jullie nogal over liepen te jubelen, dus het blijft natuurlijk allemaal smaak.

Naty is voor mij gewoon raak. Knap gezicht, mooie ogen, goed figuur, zachte bleke huid, mooi gevormde grote naturel borsten die door het gewicht ietsje hangen, maar juist precies zoals ik dat bij naturelle borsten mooi vind.

Ze is wel vrij zakelijk. Ik ben van de praatjes, maar of ze daar echt oren naar had betwijfel ik een beetje. Ze was vriendelijk, maar niet echt geïnteresseerd. Haar Engels was (inmiddels?) echter een stuk beter dan ik uit de recensies hierboven begrepen had. Niet vloeiend, maar op 1 of 2 momenten na goed genoeg om er zonder vertaal-apparaat uit te komen.

Douchen vooraf of achteraf wordt niet echt aangeboden, maar de locatie is op 10 minuten fietsen van mijn huis en ik arriveerde fris en fruitig dus dat was niet zo'n probleem.

Een tikje jammer dat ze na een kort voorstel-moment me direct naar het bed dirigeerde en me vrijwel direct begon te pijpen, maar aangezien ik haar knap vind, erg geil was en ze dat goed deed had ik daar ook weer niet heel veel over te klagen.

Ze is ter zake, een doorwerker, misschien wel dermate iemand die 'de knop' heeft omgezet dat ze vriendelijk, lief en service gericht is, maar haar echt bereiken doe je misschien niet. Dat kan ook komen doordat ik een half uur geboekt had natuurlijk. Maar ik vraag me af of ze bij een uur boeking veel toeschietelijker wordt en als dat niet het geval is en ze wel erg lekker is vraag ik me af wat ik anders, nadat ik mijn kruit verschoten heb, in het tweede half uur bij haar zou moeten doen.

Nou weet ik ook wel dat sommige mannen zelfs van de 2 uur afspraken zijn, maar als je vooraf/achteraf niet echt kunt douchen, wel een babbeltje kunt houden maar niet echt geïnteresseerde respons krijgt en het wel een dame is die seksueel gezien precies weet wat ze doet waardoor je het niet heel lang volhoudt, dan is een half uur boeking gewoon het beste.

Daarnaast verduisterde kamer met de gordijnen dicht en de verwarming op 28 graden. Wel een zwoele vibe daardoor, maar ik zweette direct als een malle.

Misschien klink ik te kritisch: Dat is allemaal bijzaak namelijk.

Ze pijpte me prima, we knuffelden wat, ik mocht haar boezem met gevoel kneden, er was wat oogcontact met die mooie kijkers van haar, wat lachjes, ik werd nog even gepijpt, we neukten in cowgirl, doggy en missio, het ene standje was voor mij nog lekkerder dan het ander, de aanblik was in elk positie prima, ik wist dat ik dit nooit lang kon volhouden en kwam in missio klaar uit mijn tenen.

Enige wat ik iets minder vond was dat ze, toen ik voelde dat ik bijna ging komen en tijdens het neuken even inhield/hem er uit haalde, ze 2x iets zei a la 'waarom stop je'.
Dat voelt lichtjes als een afwerkster, hoewel ze ook juist goedbedoelend geweest kan zijn en echt niet doorhad dat ik onmogelijk eindeloos kon doorstoten in zo'n mooie jonge vrouw zonder al vrij snel bij mijn hoogtepunt te geraken.

Ze moet hier wel zijn via een boekings-organisatie aangezien ze soepeltjes door Nederland pendelt en steeds ergens een andere woonplek heeft, maar toch kon ik in het onderlinge contact en ter plekke geen signalen van een boeker waarnemen. Dat heeft altijd mijn voorkeur, liever interactie met de mooie jonge vrouw van je keuze dan met een of andere vage man in de achtergrond.

Ze heeft het plan om na de feestdagen weer naar Nederland terug te keren en als ze dat doet zal ik zeker nog eens bij haar langs gaan.

Het zou mooi zijn als er dan meer onderlinge gespreksstof is. Dat betwijfel ik een beetje omdat het wel echt werk voor haar is. Per slot van rekening kost een GFE 60 euro extra, zoenen 30, tongzoenen 50 en pzc 50. Maar ze is, zeker gezien mijn smaak, te lekker om dat zwaar te laten wegen en ik heb ook eigenlijk geen behoefte aan die extra's. Alleen iets geïnteresseerder zijn in elkaar zou ik welkom vinden, maar ik geloof er eerder in dat dat automatisch kan groeien ipv dat er wonderen gebeuren als je daar 60 euro extra voor neerlegt.

Voor mij een prima dame. Qua looks, service en gevoel.

Dus als ze vaker terug komt zal ik haar vaker gaan bezoeken. Soms kan het leven heel simpel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3926773-naty#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren deze dame ook bezocht..
had al een voorgevoel dat het hele plaatje klopte ,foto's zijn overduidelijk van haar..
en in het app contact merkte ik gewoon dat het echt was..geen vage planner of onzin..
op een gegeven moment na 200+ dames in de priveontvangst weet je dit gewoon..
afspraak via de app en een half uur later stond ik fris en fruitig aan het portiek..
deur ging open en daar stond dezelfde meid van de foto's ..foto 4 van haar profiel. dezelfde outfit..
ik merkte meteen dat haar engels zeer basic is ,en vroeg ofdat we in het roemeens verder moesten..
toen zei ze dus ,ook dat ze dat niet meer zo goed sprak..omdat ze dik 20 jaar in Madrid woont..
dus switchte ik naar Spaans..schrok ze van..want die zag ze niet aankomen..
ze gaf aan dan op een soort spengels verder te gaan ,want ze wil engels zo snel mogelijk onder de knie krijgen..
allemaal goed..was mijn geluk ,want een babbeltje gaat een stuk rapper zo ,ze vroeg ook gelijk ofdat ik gedouched had en nog een keer moest?
wat dus niet nodig was..
binnen 2 tellen stond ze helemaal naakt voor me ,en wat een lekker ding zeg..
even voor de duidelijkheid .ze is slank en tenger bij ongeveer 1,70m
verwacht GEEN fit girl met conditionering..ze is gewoon mooi..met een stel hele mooie tieten..alles klopt eigenlijk gewoon..
moest natuurlijk nog afrekenen en gekozen voor een uur met pzc..ik dacht 250?..maar daar was ik helemaal al niet meer mee bezig..

ofdat ik even wilde gaan liggen om gepijpt te worden?..
doekje over mijn gun..en daar ging ze..
mijn god..wat kan die meid pijpen..was binnen de minuut kei en keihard..ik vroeg half van de wereld ofdat ze zo even door kon gaan want dit was hemels..
moest ik zelf aangeven van hoe en wat....'dime como..tell me'..
hebben 'we' zeker een kwartier volgehouden..telkens tot ontploffen..weer even stoppen ..dan weer die mooie lippen op mijn pik..
ik merkte dat ze dat ook geweldig vind ,dat je gek word van geilheid..
mja..die dubbel D's lonkten ook. dus gevraagd voor tittyfuck..en dat was ook geen probleem..
hop, dame op haar rug .kussen onder haar hoofd ..beetje glijmiddel en zachtjes schuiven tussen die 2 ..
onderwijl likte ze die mooie lippen..en lachtte ze lief..
je hoeft geen hoge school gehad te hebben om te weten wat na 2/3 minuten gebeurde..facial mocht niet ,maar ik knalde haar helemaal onder
onderwijl vanalles vloekend ..man man wat een ontlading..
nog even wat rustig gestoten nog..maar ik was even het padje af..
toch maar samen naar de badkamer gestrompeld met haar voor wat clean up..ze kon er wel mee lachen..

terug op de kamer vroeg ze ofdat ik nog een massage wilde..
ja tuurlijk..op de 1 of andere ,manier was ik nog niet klaar hier..en ook niet met haar..
dat heeft ze ook best goed gedaan..beetje small talk..en geintjes over van alles..
mijn rug is altijd schraal dus die heeft ze goed ingewreven met bodylotion..want dat zag ze meteen..
toen de voorkant..en vraagt ze ineens ..de nuevo?..nogmaals?.opnieuw? zoiets..
ze had al gezien dat er weer leven kwam in mijn gun..
nou denk ik..schiet me niet af..dat wanneer ze je NIET bevalt qua persoon of uitstraling..dat ze dit niet gaat vragen..of wanneer ze ziet dat jezelf geen poging doet..ze blijft masseren..tot 50 minuten ofzo..en dan stopt..vraag niet waarom..maar dat gevoel heb ik..
2 tellen later zoog ze me weer keihard..niks geen probleem..alsof ik net binnengestapt was..eso rapido..you fast again..of zoiets..
ja ..want ik ging jou nog neuken dame..no 2 ways about it..
rubber erom en mevrouw in cowgirl erop..
ik vond haar lekker strak ..zodat ik goed gestimuleerd werd..toen wilde ze doggy..blijkbaar wilde ze nu ook wat lol uit de date halen..
en ik ramde met tijden stevig..dan weer zachtjes..begon ze met haar kont te draaien..oeps gevaarlijk..maar ik kon het gelukkig goed volhouden deze keer..
maar wilde in missio komen met uitzicht op haat tieten..
omgedraaid nog 15 stoten en rubbertje vol..ik mocht alleen niet tongen met haar ,anders had het 11 uit 10 geweest..
nog wat gezoend en gewreven..rubbertje eraf en dat was het..
nog wat gebabbeld..ze blijft hier tot 20 december..dan gaat ze naar huis voor de kerst..en komt ze 14 januari terug..
en ze is echt 25 ,schatte ze eerder jonger..ze heeft een tijd in Rotterdam gezeten .maar dat viel tegen vanwege de concurrentie daar..
ik deelde haar mede ,dat ze beter hier kan blijven..heb ik weer wat te doen..zolang ze daar blijft hangen raak ik mijn lul niet meer aan behalve om te pissen..🤣
ik bezoek dames zelden meer dan eens..
maar met haar was de vibe zo sterk..denk ook dat qua service er de volgende keer nog meer in zit..kreeg ook het idee dat wanneer ik nog een uur langer had willen blijven ze dat helemaal niet erg had gevonden..
nog een keer neuken..en haar nog lang oraal verwennen bijvoorbeeld..
jaa..had ik wel voor te porren geweest..
en dat is me tot nu toe maar een handvol keer geweest..die neiging..
heel verhaal zo..maar zo krijg je een indruk van haar..ipv ..'neuken was goed .pijpen ook ,grote tieten'..
ik heb overigens geen idee hoe lang ik binnen was..toen ik terug in mijn bus stapte zag ik dat het een uur en een kwartier later was.

word gegarandeerd vervolgd..

topic kan naar Brabant ,ze zit nu in Roosendaal
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar weken geleden dan toch eindelijk eens bij deze prachtige dame geweest. Naty is al een tijd in het land, maar tot een afspraak kwam het om uiteenlopende redenen telkens net niet. Dat ze 100% overeen zou komen met de foto's, daar twijfelde ik niet meer aan gezien de eerdere ervaringen en de wisselende en recente foto's online. De service viel nog te ervaren.

TLDR: Naty is een werkelijk prachtige dame, maar de date zelf deed me niet zoveel. Misschien is het mijn onervarenheid in deze 'hobby' en weet ik zelf nog niet zo goed wat ik precies wil, maar ik miste wel een stukje 'beleving'. Er was overigens nog iemand in het appartement, wat voor mij ook niet echt bijdraagt aan een ontspannen sfeer.

Om in iets meer detail te treden: inmiddels ontvangt Naty zoals gezegd in Roosendaal, niet al te ver van het voetbalstadion. Ruim voldoende parkeergelegenheid in de buurt, maar houdt er rekening mee dat het betaald parkeren is! Dat was mij niet duidelijk, en ik heb echt mijn best gedaan om borden en/of een automaat te ontdekken. Daardoor toch een tijd angstvallig de brievenbus in de gaten gehouden thuis, maar vooralsnog geen boete gelukkig.

Appverkeer vooraf verliep prima, je wordt naar het juiste adres geleid (in 1x), ontvangt wat aanwijzingen en belt aan. Redelijk discreet in een anoniem portiekflatje. Bij binnenkomst een mooie glimlach van Naty en gelijk de slaapkamer ingeleid, waar een rood lampje brandt en er al een zwoel muziekje uit de speaker komt. Eerst maar even afgerekend, en daarna de vraag of je je even wilt uitkleden. Ik had me nog niet omgedraaid om m'n jas op het haakje te hangen, of Naty stond al naakt voor me. Terwijl ik me nog een beetje onhandig verder van mijn kleren stond te ontdoen stond zij te wachten. Zodra het laatste kledingstuk uit was werd ik gelijk geboden om op bed te gaan liggen. Er werd direct een condoom om mijn halfslappe lul gefrommeld en zonder verdere poespas of gepraat begon ze flink te zuigen.

Ik kom natuurlijk niet om uitgebreid het weerbericht te bespreken, maar iets meer opbouw en wat smalltalk om het ijs wat te breken had van mij wel gemogen. Desondanks had ik binnen no time een keiharde paal, want Naty is misschien niet super spraakzaam, technisch gezien verstaat ze haar vak wel zullen we maar zeggen.

Veel te snel voelde ik daarom dat ik het niet lang meer vol zou houden en vroeg haar daarom even te stoppen. Dat leek ze niet echt te (willen?) begrijpen, waardoor we er een beetje ongemakkelijk bij lagen en zij volgens mij ook niet helemaal wist wat ze er nou mee moest. Dus begon ze na een paar tellen alweer te zuigen als een bezetene en moest ik haar vrij snel om dezelfde reden nogmaals stoppen. Waardoor ik haar weer duidelijk moest maken dat ik liever even iets langer zou willen pauzeren, en zij vroeg of ik het niet lekker vond dan. En weer begon ze bijna direct weer verder te pijpen. Nu vroeg ik haar duidelijk te stoppen, maar ze ging net te lang door waardoor ik het dit keer niet meer kon tegenhouden en een soort halfslachtig klaar kwam. Niet echt een soepel begin dus.

Volgens mij voelde ze zich een beetje bezwaard, en ze wilde er gelijk een nieuw condoom omheen doen om weer te gaan pijpen, 'again?' vroeg ze? Nu heb ik het nadeel dat ik naar mijn smaak vaak te snel klaarkom, maar het voordeel dat ik rustig meerdere malen achter elkaar kan schieten, maar direct na de vorige zaadlozing is ook mij iets te gortig. Dus eerst meer even een massage tussendoor, die prima was.

Eindelijk ook even een beetje normaal gekletst. Haar Engels is niet fantastisch, maar ruim genoeg om een beetje smalltalk te maken. Hierdoor werd de sfeer wel iets ontspannener, voor mij althans, maar echt vloeiend werd het nooit. Dus dacht Naty volgens mij op gegeven moment ook 'laat ik maar weer gaan doen waar ik goed in ben', en nam ze zelf het initiatief en frommelde weer een condoom om mijn slappe pik en begon weer te pijpen.

Nu hield ik het gelukkig langer vol, en na een tijdje kroop ze erbovenop en begon te rijden in cowgirl. Niet verkeerd om die lekkere tieten zo vlak voor je gezicht heen en weer te zien bouncen, maar ik wou toch ook graag even bekijken hoe het uitzicht aan de achterkant was. Naty heeft zoals gezegd een prima gevormd lichaam, met naast een stevig stel meloenen en een fraai gezicht, ook een paar mooie benen en een goede kont. In doggy mocht ik lekker doorstoten, en dat kletsen tegen die fraaie kont van d'r was voor mij toch wel een hoogtepunt. Uiteindelijk nog even omgedraaid om te eindigen in missio, wat geen grote uitdaging was gezien het uitzicht.

Lang verhaal kort: ik denk dat je een prima date kunt hebben met Naty, zolang je zelf precies weet wat je wilt. Haar Engels is beter dan verwacht, maar niet goed genoeg om subtielere grapjes of opmerkingen te begrijpen. Mede daardoor (denk ik) kwam er niet echt een klik tot stand, en was het vooral rechttoe rechtaan afwerken, en hoe mooi ze ook is, dat doet het 'm niet echt voor mij. Zoals een eerdere recensent al aangaf, denk ik niet dat dit anders zou zijn wanneer je extra betaalt.

Plus: prachtige dame, ze was vriendelijk, lief en verzorgd en verstaat technisch gezien absoluut haar vak. Als je puur een gaat om sex te hebben met een mooie vrouw, dan zit je goed.

Min: andere persoon in het appartement, het is echt afwerken zonder poespas en persoonlijk vond ik haar vorige look (blond) mooier dan haar nieuwe verschijning. Ook had ze stoppelige benen (niet geschoren), wat me enigszins verbaasde. Ik denk niet dat je snel een echte GFE zult krijgen met Naty, maar misschien hadden wij gewoon de klik niet en ervaart iemand anders dat niet zo.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee waarom, maar de fotos bij de ad zijn veranderd. Alleen foto 4 (met de lolly), 5 en 6 zijn nog de oorspronkelijke foto's, de rest is van een andere dame.
 
ze gaat dit weekend, ik dacht zondag naar huis ,voor de feestdagen
heb ze dinsdag nog gezien en heel kort gesproken..
de foto's zijn inderdaad niet van haar..al moet ik zeggen dat het er qua postuur niet ZO ver vandaan zit..behalve dan cupsize, want die is bij haar echt wel een stuk groter..
toen ik ze dinsdag zag ,was ze ook zonder make-up en in casual kleding..winterjas en joggingbroek
en dat is sowieso niet als de foto's op haar profiel eerst..
Ben benieuwd ofdat inderdaad ze omgewisseld word met een ander meisje voor de paar weken dat ze weg is..
we gaan het zien
 
nee..
ik heb haar en Tina bij de Jumbo afgedropt..ze moesten om boodschappen.,
Tina vroeg dat..en daar doe ik niet moeilijk over.
was een heel eind stiefelen van hun uit ,dus heb ik ze met mijn bus meegenomen..en daar afgezet
.het zijn ergens gewoon normale leuke meiden...wat ze doen voor werk zal me verder een worst wezen..
ik denk wel dat menig getrouwde vent zoiets niet gaat doen..je zult maar een bekende tegenkomen..
of je vrouw:LOL:
 
Voor de liefhebbers (en dat zijn er best veel volgens mij); dame is weer in het land voor de komende twee weken. Terug naar een blonde look, en met extra tattoo zo te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan