Recensie Anna (ROE), Antwerpen, Verversrui 22 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Passiespeler

Newbie
19
08/06/22
34
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen Woensdag als afsluiter op zoek naar een vluggertje. Ik was nog niet klaargekomen dus wilde het nog 1 x proberen.
Ik wandel door de verversrui en zie in de verte een slanke/volslanke meid met een wit topje, een beetje zuiders tintje en opvallende grote borsten. Ik zag haar van ver en ze merkte het op. Dus ik ga ernaar toe en vraag voor een iets sensuelere aanpak. Ze zag er erg knap uit..ookal zijn grote borsten niet specifiek een must voor mij. Ze was zeer vriendelijk en kwam een beetje nerveus over. Ze probeerde wel op een leuke manier een klik te hebben omdat onze tattoos een beetje op elkaar leken. Ik vroeg haar hoe lang ze al in Belgie was en vertelde me dat ze al 2 jaar op dezelfde locatie tewerk was.
Ik was erg moe dus wilde deze keer niet teveel moeite doen. Gewoon 50 euro betaald, Begonnen met een blowjob. De blowjob was niet echt heel goed, Ik voelde namelijk het een klein beetje snijden van de tanden een heeel klein beetje.. maar niet overheersend hard. Daarna vroeg ze om van standje te wisselen en ik ging meteen voor doggy, Ze hield heel de tijd haar hand rond de stam van mijn penis.. wat ik eigenlijk best wel opwindend vond. Daarna even missionaris gedaan en even wat andere moves uit de kast gehaald dan enkel stoten, waarop ze (deed alsof) ze daarvan onder de indruk was. Het ging alweer moeizaam en zei dat ik gewoon nog wilde klaarkomen alvorens ik de lange weg naar huis vertrok. Ik stelde voor om standje 69 te doen en ze mocht van mij enkel manueel als ze dat fijner vond. Zo gezegt zo gedaan. Uiteindelijk begon ze te kreunen en dat was de trick die me eindelijk heeft doen klaarkomen. Dus ik was blij dat ik bij haar was langs geweest. Bij het klaarkomen stopte ze eigenlijk midden in het orgasme, ze mocht nog wat doortrekken van mij, dat was veel lekkerder geweest. MAAR, ik was tevreden en had uiteindelijk ook maar 50 euro betaald. Nog even aankaarten dat haar borsten naturel zijn en echt super mooi ! Ik heb haar daar ook vele complimenten over gegeven. Ik ben niet echt veel eisend en behandel de dames met begrip en respect. Ookal is het niet altijd 100% perfect of helemaal mijn cup of tea.. Op elk potje past een dekseltje zeg ik altijd. Dus ookal kaart ik negatieve puntjes aan, meer dan positieve.. ik zou haar misschien nog wel eens bezoeken. Gewoon omdat ze vriendelijk is, geil kreunde en omdat ze prachtige borsten heeft.

(Dit is de eerste keer dat ik als eerste initiatief een recensie neerzet over een dame, Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven).
 
Vermoed dat het gaat om de dames die ik deze namiddag ook op dat adres zag staan (recensie Passiespeler avond/nachtshift), maar beschrijving klopt helemaal.
Vielen me ook op en dacht ook al dat dit wel eens twee zussen zouden kunnen zijn.
Zelf hebben ze in ieder geval elk twee grote zussen 😜
Als ze beiden aan het raam staan vind ik persoonlijk het meisje die in het midden (venster 3) staat de knapste .
Vraag is dan wie Anna is en wie Daria ? Inderdaad leuk fantasietje voor een trio ...
 
Vermoed dat het gaat om de dames die ik deze namiddag ook op dat adres zag staan (recensie Passiespeler avond/nachtshift), maar beschrijving klopt helemaal.
Vielen me ook op en dacht ook al dat dit wel eens twee zussen zouden kunnen zijn.
Zelf hebben ze in ieder geval elk twee grote zussen 😜
Als ze beiden aan het raam staan vind ik persoonlijk het meisje die in het midden (venster 3) staat de knapste .
Vraag is dan wie Anna is en wie Daria ? Inderdaad leuk fantasietje voor een trio ...
Het was eigenlijk na middag, ongeveer rond 17 uur. Anna zat rechts en die andere (Diara dan wsch) zat er Links van met een raampje of 2 tussen. Anna droeg een wit topje en Diara zwart.
 
Vermoed dat het gaat om de dames die ik deze namiddag ook op dat adres zag staan (recensie Passiespeler avond/nachtshift), maar beschrijving klopt helemaal.
Vielen me ook op en dacht ook al dat dit wel eens twee zussen zouden kunnen zijn.
Zelf hebben ze in ieder geval elk twee grote zussen 😜
Als ze beiden aan het raam staan vind ik persoonlijk het meisje die in het midden (venster 3) staat de knapste .
Vraag is dan wie Anna is en wie Daria ? Inderdaad leuk fantasietje voor een trio ...
Anna is net ietsjes kleiner en slanker. Daria staat meestal op 22/1
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag mijn toppertjes afwezig of langdurig bezet, perfect excuus om iets nieuws te proberen, Anna stond toch al op het lijstje...
Vooral aangetrokken door haar mooie en lieve uitstraling en, eerlijk is eerlijk, natuurlijk ook die prachtige natuurlijke boezem.
Vooraf bij eerste contact wat info inwinnen, bleek dat extra's niet mogelijk zijn (geen kussen of PZC in dit geval)
Hygiëne perfect in orde, doet zowel voor- als achteraf een wasje, mijn eigen wasje zelf gedaan.
Bij een eerste keer altijd wat zoeken en tasten maar Anna hield zeker rekening met mijn voorkeuren.
Zo gaf ze mijn tepels de nodige aandacht met haar nagels tijdens het pijpen.
Steeds met condoom dus, wel redelijk goed, in eerste instantie vrij kort , maar uiteindelijk toch nog een langere beurt gekregen.
Dan toch overgegaan tot twee standjes. Eerst zij op mij waar ik een prachtig zicht kreeg op die bijzonder mooie borsten.
Dan overgegaan tot missionaris en zo tot een orgasme gekomen.

Al bij al een positieve ervaring, zeker voor herhaling vatbaar, potentieel om een van mijn toppertjes te worden.
Geen GFE maar zeker correct wat afspraken vooraf en tijd betreft.
Voor de liefhebbers van grote natuurlijke borsten zeker een aanrader.
Ze staat op dit adres, voor alle duidelijkheid , steeds aan het derde raam.
 
Meestal vanaf half een in de middag. Ook in weekend. 1 dag doordeweeks afwezig.
Klopt, werken dan meestal tot 20u, "rustdag(en)" variabel, dus geen vaste dag in de week.
Sorry dat ik sommigen hun fantasie doorbreek, maar Daria en Anna zijn toch geen zussen blijkbaar, wel goede vriendinnen .
Info van een betrouwbare bron ,uit het zalige mondje van Anna zelf :p die ik vanmiddag voor het eerst bezocht.
 
Vandaag bij Anna geweest. Daria is nog op vakantie maar Anna is toch wat spraakzamer en minder kill tov Daria. Verder toch wel wat gelijkenissen ondanks dat Anna slanker is, maar wel lekkere groet natuurlijk borsten heeft. Over paar weken maar eens een trio proberen als Daria terug is??
 
Weet iemand wanneer die zussen starten?
Ze staan er elke dag zo'n beetje. Maar ik heb van hun Colombiaanse collega begrepen dat ze nu met vakantie gaan.
Als je denkt dat het zussen zijn..... Tuurlijk NIET !
Ze zijn allebei als de dood dat familie erachter komt wat ze doen, en dan gaan ze zeker samen in tijdens een trio laten toekijken door een zus hoe ze worden geneukt.
Daria speelt dat spelletje wel eens, dat ze zussen zijn. Maar deze dame van hecht niet zoveel waarde aan het geven van juiste antwoorden. Het maakt niet uit wat de vraag was.
 
Ze staan er elke dag zo'n beetje. Maar ik heb van hun Colombiaanse collega begrepen dat ze nu met vakantie gaan.
Als je denkt dat het zussen zijn..... Tuurlijk NIET !
Ze zijn allebei als de dood dat familie erachter komt wat ze doen, en dan gaan ze zeker samen in tijdens een trio laten toekijken door een zus hoe ze worden geneukt.
Daria speelt dat spelletje wel eens, dat ze zussen zijn. Maar deze dame van hecht niet zoveel waarde aan het geven van juiste antwoorden. Het maakt niet uit wat de vraag was.
Vandaag waren ze aanwezig, allebei.
Van die theorie dat een trio met zussen niet zou kunnen ben ik niet zo zeker.
Over Daria kan ik me niet uitspreken, geen ervaring mee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan