Recensie Anna, Roeselare 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tabasco

Newbie
11
06/05/23
8
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-best-deep-blowjob-without-anna-xxx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na lange tijd niet meer te gaan wandelen kwam er toch een gemis om nog eens de easy way op te gaan. Weken aan een stuk heb ik zitten zoeken naar iets wat me nog eens kon triggeren.

Één paar dames stonden op het verlanglijstje. Maar aangezien de beperkte vrije tijd moest ik het moment pakken. Vlug enkele berichten gestuurd naar de desbetreffende dames maar geen enkele was vrij van op mijn verlanglijstje.

Dus maar vlug een alternatief gezocht en ze kon binnen het half uur afspreken. (Eigenlijk moest ik de reden al weten😅)

Betaald voor een uurtje en gekozen om te beginnen met een rugmassage om terug wat in de flow van het wandelen te geraken. Na een kleine 10-tal minuten mocht ik me omdraaien. Een beetje gefriemel aan mijne vriend maar die was nog niet echt warm geworden.

De jonge dame was echter wel vriendelijk en vroeg of ze mocht pijpen. En toegestaan. Haar aanraken was geen probleem maar doordat ze naast me zat was er weinig bewegingsruimte.

Terug een vraag of ze er mocht bovenop komen zitten ... zonder veel overgave wat mijn vriend bereden. Eventjes later terug vraag wil je me nemen. Had de keuze uit missionaris of doggy. En gekozen voor de missionaris met het idee ik ga straks wel nog eens gas geven. Ja uiteindelijk was de nood hoog en werd het rubbertje gevuld.

Achteraf nog eventjes massage gekregen. Maar de massage is ook maar wat wrijven.

Één 2de keer werd nooit voorgesteld. En heb er ook niet op aangedrongen.

Douche vooraf was niet nodig. Achteraf mezelf nog even opgefrist maar geen hulp.

Haar Gsm bleef maar berichten krijgen en werd niet op stil geplaatst ook niet nadat ik hinte is dit nu mijn gsm die constant gaat.

Persoonlijk was er voor mij geen connectie. 150 euro armer. Betaald voor 1u en stond met douche inbegrepen in 45min terug buiten.

Conclusie geen aanrader
 
Bedankt voor uw recensie. Ik wou ze ook bezoeken maar toen ik merkte dat ze 3 profielen had toch maar besloten zo te laten. Emilly en Sussana zijn ook profielen van haar en dat ben ik 90% zeker.
 
Bedankt voor uw recensie. Ik wou ze ook bezoeken maar toen ik merkte dat ze 3 profielen had toch maar besloten zo te laten. Emilly en Sussana zijn ook profielen van haar en dat ben ik 90% zeker.

Na het opzoeken van deze profielen ga ik jou zeker niet tegen spreken. Haar gezicht die ik RL gezien heb lijkt inderdaad zeker voor 90% op 1 en de zelfde persoon. Ook schat ik ze RL een paar kilo's extra, zeker nog slank maar geen platte strakke buik en ook iets ouder dan op de foto's. Leeftijd is meer een nr als de rest maar in orde is.
 
Hoog tijd voor strenge straffen op misleidende reclame.........ziekte van deze tijd.....pfffffffffffff.....ik straf ze al door ze NIET te bezoeken.....hahaha........
 
Ergens niet zover van de afrit autosnelweg. Was een soort kamerverhuur. Er was geen deurbel aanwezig en daarom ook moeten sms'en om open te doen. Je stapt binnen in een gang met een paar deuren (basic kamers)
 
Jaren terug zat het vol negerinnen, buiten stonden hun pooiers, noord Afrikaanse types, geleund tegen hun bmw's of mercdessen. Later is de politie daar enkele x binnengevallen. Te mijden plaats voor mij althans, wegens vrienden die daar vlakbij wonen.
Ja voor de inval ook een paar keer binnengesprongen. Is wel een propere omgeving en er zaten dan wel leuke dames. Na de inval heb ik iets meer last om daarnaartoe te gaan😂
 
Veel in De Bascule geweest bij Thaise Maya die daar dan zat . Was altijd gezellig super goed en leuk . Zelfde Thaise dame eens bezocht in Brugge en herkende me natuurlijk maar de date was niets meer .
bascule was wel een mooie plaats voor de dames .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan