Recensie Anne, Beverlo 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een lovende commentaren over Anne. 1 keer geweest. Voor mij nooit meer. Tongzoenen is een absolute afknapper. Ik weet niet wat mannen opwindend vinden aan haar. Als ze tongzoent en de tong draait als een wasmachine in jouw mond is voor mij de fun over. Als je nog niet sensueel kunt tongzoenen is het over and out. Had er dus geen klik mee. Neen nooit meer
 
Wat een lovende commentaren over Anne. 1 keer geweest. Voor mij nooit meer. Tongzoenen is een absolute afknapper. Ik weet niet wat mannen opwindend vinden aan haar. Als ze tongzoent en de tong draait als een wasmachine in jouw mond is voor mij de fun over. Als je nog niet sensueel kunt tongzoenen is het over and out. Had er dus geen klik mee. Neen nooit meer
Is idd eerste keer zo. Als je haar beter leert kennen,zoent ze alsof ze wil dat je nooit meer weg gaat. Lekker nat, vurig en sensueel.
Ik blijf gaan
 
Het zegt genoeg dat ze (bijna) nooit een advertentie hoeft te plaatsen om genoeg volk over de vloer te hebben. Iedere keer is weer een 🥳
 
Ik kom al een kleine 3 jaar bij deze dame en telkens is het super.

Zijn er mannen die het zouden zien zitten om een kleine gangbang met haar te doen bij haar thuis? 4 a 5 man max. Liest mannen die haar reeds bezocht hebben.
Ik vraag dit met haar medeweten.
Ikzelf wil al wel eens langer een gangbang doen maar beetje de drempelvrees... maar als Anne het aandachtspunt is zal dat wel meevallen :) Dus als er nog mannen zijn met dezelfde fantasie om haar in groep te neuken ook al is het jullie eerste keer voor een GB, stuur me gerust een bericht.

Tot nu toe heb ik alleen een hetero MMV trio gedaan met haar en een andere wandelaar en dat was best geil...
 
Ik ben regelmatig al bij Anne geweest. Nu is 't al een tijdje geleden. Ik volg graag jullie avonturen hier met haar... Maar langs de andere kant .. houdt dat me precies meer en meer tegen om nog eens terug langs te gaan bij haar.
Als je bij een DVP gaat, weet je dat je 'automatisch' sowieso niet de enige bent. Maar ergens wil je precies toch graag die illusie blijven houden.
't Is een dubbel gevoel. Ik kan het niet goed onder woorden brengen ....
Soit, maakt niet uit, maar misschien herkennen sommigen zich hier wel in ...
(Oeps ... post straks waarschijnlijk gewist wegens OT .... )
 
Ik begrijp je Ray. Heb miss ook wel dat gevoel. Maar als je 1 op 1 gaat met haar zal je dat wellicht vergeten. Ze blijft een lekker ding. Volhouden dus. 😀
 
Ik begrijp je Ray. Heb miss ook wel dat gevoel. Maar als je 1 op 1 gaat met haar zal je dat wellicht vergeten. Ze blijft een lekker ding. Volhouden dus. 😀
Ja, 't is een lieverd!
Maar toen ik de eerste keer bij haar kwam en ik zag die grote foto tegen de muur (je weet wel welke ...) en die foto's op haar kast, had ik toch even iets van .. "Uhmmm ... Ik weet niet of ik die foto's wel wil zien..." :rolleyes: :D
 
Ja, 't is een lieverd!
Maar toen ik de eerste keer bij haar kwam en ik zag die grote foto tegen de muur (je weet wel welke ...) en die foto's op haar kast, had ik toch even iets van .. "Uhmmm ... Ik weet niet of ik die foto's wel wil zien..." :rolleyes: :D
Haha ja die foto. Ik ben 1 keer bij haar geweest. Zomer 2021 ergens. Ik vond ze goed in wat ze deed, maar qua uiterlijk sprak ze me ni echt aan. Maar daar kan zij niks aan doen. Ze is idd wel heel vriendelijk en overdreven geil en gewillig.
 
Wat me ook opviel is dat ze geen tijd "steelt", daarmee bedoel ik dat ze sowieso heel de tijd wil neuken. geen randzaken , gewoon to the point. Of dit nu 1 uur of 2uur duurt. Ze weet niet van ophouden.
Ik had een hele kamagra genomen en ging als een gebroken man naar huis. Pure lust. Maar geen herhaling wegens geen fysieke aantrekking .
 
Heb altijd heel super ontmoeting met haar alleen is en blijft een hete geile meid , is altijd voor 1,5 u . Ze wil graag dat ik haar altijd lekker neuk ze wil niet ophouden , ze bis dan ook steeds kletsnat haar heet kutje .
 
Ik ga meestal een half uurtje aan 60.
wat zijn eigenlijk de tarieven voor 1u of langer?
 
Ik kom al een kleine 3 jaar bij deze dame en telkens is het super.

Zijn er mannen die het zouden zien zitten om een kleine gangbang met haar te doen bij haar thuis? 4 a 5 man max. Liest mannen die haar reeds bezocht hebben.
Ik vraag dit met haar medeweten.
Ikzelf wil al wel eens langer een gangbang doen maar beetje de drempelvrees... maar als Anne het aandachtspunt is zal dat wel meevallen :) Dus als er nog mannen zijn met dezelfde fantasie om haar in groep te neuken ook al is het jullie eerste keer voor een GB, stuur me gerust een bericht.

Tot nu toe heb ik alleen een hetero MMV trio gedaan met haar en een andere wandelaar en dat was best geil...
Ik wil wel eens
Ga regelmatig naar haar en het is idd een pareltje
Laat maar weten wanneer
 
Wanneer gaat dit hier eens stoppen ze is niet toegankelijk waarom nog uitleg geven ? Als je nu klant bent bij haar ok dan maar lijkt mij overbodig dit hier te delen omdat we toch geen contactgegevens krijgen .
Als iedere dame geen linkje zou geven zou deze site ook overbodig zijn en amper bezoekers krijgen.
Dus bezoekers van deze dame hou jullie ervaring maar heb absoluut geen zin om ze te lezen en zo te zien zijn er nog van die mening.
 
Samenvatting::
  1. Er is een groepje van forumleden die wel de contact-info van deze dame hebben en gewoon verdergaan met erover te schrijven.
  2. Er is een ander groepje van leden die niet de contact-info hebben en zich ergeren aan het feit dat de leden van Groepje Nr 1 gewoon verder gaan met schrijven.
  3. Er is nog een ander groepje dat lief aan Groepje Nr 1 vraagt om in persoonlijk bericht (bah!) de contact-info te delen.
  4. Er is iemand die een gangbang organiseert maar dan weer terug afzegt.
  5. Er is iemand die niet gelooft dat de dame ooit een gangbang, zoals georganiseerd door Persoon Nr 4, zelfs maar zou overwegen.
  6. Er is iemand die met neutrale blik alles in deze thread leest en tenslotte niet kan weerstaan aan de verleiding om er een samenvatting van te schrijven als manier om zijn verbazing te uiten. (Sorry!)
 
Samenvatting::
  1. Er is een groepje van forumleden die wel de contact-info van deze dame hebben en gewoon verdergaan met erover te schrijven.
  2. Er is een ander groepje van leden die niet de contact-info hebben en zich ergeren aan het feit dat de leden van Groepje Nr 1 gewoon verder gaan met schrijven.
  3. Er is nog een ander groepje dat lief aan Groepje Nr 1 vraagt om in persoonlijk bericht (bah!) de contact-info te delen.
  4. Er is iemand die een gangbang organiseert maar dan weer terug afzegt.
  5. Er is iemand die niet gelooft dat de dame ooit een gangbang, zoals georganiseerd door Persoon Nr 4, zelfs maar zou overwegen.
  6. Er is iemand die met neutrale blik alles in deze thread leest en tenslotte niet kan weerstaan aan de verleiding om er een samenvatting van te schrijven als manier om zijn verbazing te uiten. (Sorry!)
Idem. Heb deze post al lang genegeerd, maar kwam weer als laatste bericht langs. Precies wat ik er ook van vind. Sommige supporters komen/schrijven nergens anders over. Ik heb ondertussen al via pb contactgegevens gekregen maar laat het vöor wat het is. Als deze dame niet hoeft te adverteren en we dus geen idee hebben waar we naartoegaan waren we allang afgehaakt.
Alleen omdat de supportersschare het elke maand omhoogschopt blijft het actueel.
Ik negeer het weer verder en hoop dat onze Julia liefhebber ook eens andere dames bezoekt en met evenveel vuur verdedigt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs ook even bij haar geweest
Blijft een heerlijke spontane dame
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan