Recensie Anne, Beverlo 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anne is een absoluut toppertje. Je wordt steeds vriendelijk ontvangen. En veel is bespreekbaar. Kledingwensen, rollenspel, het kan allemaal. Ik heb haar al vaak bezocht, en ga zeker nog even vaak opnieuw gaan.
 
Anne is een absoluut toppertje. Je wordt steeds vriendelijk ontvangen. En veel is bespreekbaar. Kledingwensen, rollenspel, het kan allemaal. Ik heb haar al vaak bezocht, en ga zeker nog even vaak opnieuw gaan.
Ik vond haar kwaliteiten wel top maar ik voelde me niet aangetrokken of zo. En dat moet wel voor een goede neukbeurt. Dat is niet haar schuld natuurlijk. Ik heb gewoon een hoge standaard qua smaak.
 
Ben nog eens bij haar langs geweest , nodige zaken geregeld kledingswensen , en half uurtje later al langs de achterzijde binnen ze stond al in de deur met mooie zwart kort kleedje hoge hakken ,kon dan handen gang laten gaan , onder kleedje gevoeld man wat een sappig kutje , dadelijk stevig tongzoenen haar handen aan mijn lancier haalde uit de broek , naar bed gegaan ze ging op kant van bed zitten man wat kon ze pijpen , haar op rug laten liggen benen goed gespreid ben haar kledder nat kutje gaan beffen en zelfs ook nog vingeren tot ze klaar kwam , wat pauze genomen en dan over gegaan naar 2de ronde man wat was ze super is een top dame , heb me een kleine 2uurtje lekkere sex gehad Super meid
 
Als je vraag doet haar man ook mee als je trio wil met haar
Maar ik dacht dat hij dan wel bare mee doet
Dus als da geen bezwaar is misschien eens proberen
En naar de prijs vragen
 
nog eens bij anne geweest , ja ze is een lekkere geile hete poes , sex was super TOP
 
Ik denk dat de dame niet meer hoeft te adverteren met zo'n schare aan trouwe bezoekers.
Het is nu een spelletje tussen de mannen die wel bij haar terechtkunnen en haar contactgegevens hebben en die dat graag willen en niet krijgen.
Ik denk dat Romeo ons het beste kan vertellen of/wanneer ze weer beschikbaar is voor het gewone volk. Aangezien al zijn 11 berichten vanaf augustus 2021 alleen over Anne gaan heeft hij daar zeer regelmatig contact mee.
 
Zal best, maar is nu lekkermaak spelletje tussen de mannen die wel contactgegevens hebben en die die hunkeren naar die gegevens.
 
Ik denk dat de dame niet meer hoeft te adverteren met zo'n schare aan trouwe bezoekers.
Het is nu een spelletje tussen de mannen die wel bij haar terechtkunnen en haar contactgegevens hebben en die dat graag willen en niet krijgen.
Ik denk dat Romeo ons het beste kan vertellen of/wanneer ze weer beschikbaar is voor het gewone volk. Aangezien al zijn 11 berichten vanaf augustus 2021 alleen over Anne gaan heeft hij daar zeer regelmatig contact mee.

Iemand moet de dame op de radar houden hé :)
Onder meer om die reden vind ik dit item een van de meest opmerkelijke op deze site.
 
Tja, op de radar houden, ok, maar telkens zien dat het draadje weer niets is gaat uiteindelijk frustreren. Of als ze weer ontvangt zijn de verwachtingen zo hooggespannen, dat het de vraag is of het uitkomt. Of we schrappen de dame als onbereikbaar.
 
Ik zal eens zoeken in mijn E-mail adresje hebt het ergens zitten ,dan mogen jullie dat allemaal hebben dan is het kinderen tuintje gelukkig ,er zijn honderd andere vrouwen die ook goed zijn !
Daar gaat het me helemaal niet om. Er zijn een paar mannen een, voor ons onbereikbare, dame aan het bewieroken zonder dat er een ad staat.
Die staan er genoeg, en ook bereikbaar.
 
Moet wel zeggen, is van een aantal jaren geleden… tel maar een kilootje of 5 extra…
 
Vorig jaar een paar keer langs geweest. Was altijd lekker. Jammer genoeg contact gegevens kwijt gespeeld iemand die ze misschien in pm wilt doorsturen?
 
Vorig jaar een paar keer langs geweest. Was altijd lekker. Jammer genoeg contact gegevens kwijt gespeeld iemand die ze misschien in pm wilt doorsturen?
Mij heeft ze verteld dat er regelmatig mannen een papiertje in haar brievenbus steken met hun telefoonnr of mailadres. Is maar een tip.
 
Anne ontvangt op een prima locatie, heeft lekkere borsten, pijpt lekker en kan je een gfe bezorgen.

Verder snap ik de ophef niet zo. Ik vond haar niet knap en qua seks is het ook geen buitencategorie. Voor leden die al lang contactgegevens proberen op te vissen en/of hoge verwachtingen hebben, zou het wel eens een teleurstelling kunnen worden eenmaal binnen.
 
Anne ontvangt op een prima locatie, heeft lekkere borsten, pijpt lekker en kan je een gfe bezorgen.

Verder snap ik de ophef niet zo. Ik vond haar niet knap en qua seks is het ook geen buitencategorie. Voor leden die al lang contactgegevens proberen op te vissen en/of hoge verwachtingen hebben, zou het wel eens een teleurstelling kunnen worden eenmaal binnen.
Volledig mee eens
 
Dit is een hete geile brok , ik stel het voor als zij is een merrie en ik een dekhengst , dan is de hengst niet meer te houden binnen de korste keren zit hij er boven op .
 
Ik ken Anne ondertussen al ettelijke jaren, ik was één van haar eerste klanten en ben blijven gaan, zeg maar 'blijven plakken' Ik ga ongeveer tweewekelijks langs en ik zou onze relatie als 'zakelijk vriendschappelijk' beschouwen. We mailen en whatsappen en als ik door mijn drukke agenda weinig tijd heb of in het buitenland zit vraagt ze zelf wanneer ik nog eens kom.

Waarom schrijf ik dit, wel omdat ik het gevoel heb dat dit item een beetje de foute richting aan het uitgaan is. Diegene die haar bezoeken, en geloof me jongens dat zijn er veel, hypen haar enorm en dit tot frustratie van diegene waarvoor ze "onbereikbaar" is. Vroeg of laat gaat dit leiden tot zware ontgoochelingen van iemand die uiteindelijk haar dan toch te pakken heeft gekregen en na een uur zwaar gedesillusioneerd buiten komt. En geloof me dat zal niet aan Anne liggen, want die is echt goed, maar wel aan een onrealistisch verwachtingspatroon. Want hoe je het ook draait of keert, ze heeft ook maar een normale kut die niet van goud is. En ze kan ook niet meer doen dan zuigen met haar zachte lippen, net zoals elke andere dames. Maar bovenal heeft ze recht op ons respect en haar privacy. Het is haar keuze om niet meer te adverteren en laten we dat dan ook respecteren.

Moraal van het verhaal: jongens, diegene die haar bezoeken, geniet van haar en zorg er voor dat we dat nog jaren kunnen doen. En daarom, stop met haar te hypen en er een mythische figuur van te maken die ze niet is.

Voor de anderen, er lopen tientallen, zo niet honderden Anne's rond. Laat jullie kop niet zot maken voor iets wat bijzonder is maar zeker niet uniek.

Dit gezegd zijnde wens ik jullie nog veel plezier bij welke dame dan ook. Geniet van het leven, laat leven en pluk de dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan