Recensie Anne, Beverlo 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bryan_J92

Newbie
Forumpionier
21
01/07/21
9
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het huis ligt op een voor mij mooie en discrete locatie. Ik had thuis een douche genomen voor het bezoeken van haar dus ze merkte wel dat ik proper was en begonnen er dan ook direct aan. Eerst even rechtopstaand wat kennis zitten maken van elkaar waar het zoenen dik oké was maar bij het tongzoenen had ik een vreemd gevoel omdat hevig maar niet super aangenaam was. Daarna beide volledig uit de kleren op het bed beland en begonnen aan het pijpen en beffen. Deze twee dingen waren zeer geslaagd en bij het overgaan naar het intieme gedeelte had ik niets om over te klagen. Verschillende standjes gedaan en dat in combinatie met iemand waar je makkelijk een gesprek mee kan voeren.
 
Zal bij het volgende bezoek eens horen als ze een probleem heeft met haar contactgegevens verder te delen. Hetgeen ik hierboven schreef is een eigen conclusie omdat een advertentie ondertussen al een jaar geleden is schat ik. Misschien ook Corona gerelateerd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Soft SM
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
  11. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anne is een lekker nymph die geniet van haar werk als je het mij vraagt. Ontvangt zeer huiselijk en enthousiast. En staat voor veel open
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Soft SM
  9. Speciale kleding verzoek
  10. Tussen borsten (russisch)
  11. Vingeren
  12. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al jaren vaste "vriend" bij Anne. Steeds weet ze mebte verrassen en ik haar. Ze stuurt me mailtje uit het niets en vraagt wanneer ik haar nog eens lekker klaar kom likken. Echt topwijfje
 
Na het lezen van deze berichten , wat een hete geile meid , ik ga met haar eens afspreken , ik denk dat ze een sexy milfje is .
 
Weer heerlijke date gehad met Anne!
Ze voldoet echtal m'n wensen. Fijn ontvangst als vrienden met direct de vurige tongzoenen. Onderdanig haar gang laten gaan. Lange stevige pijpbeurt waarbij m'n ballen niet werden vergeten. Cowgirl gestart, doggy , dan zij plat op de buik gevolgdoor zijlings en afgewerkt in missionaris. Na het jasje vol gespoten nog eens klaar gepijpt in 69. Dankje Anne. Topwijf!!!
 
Het is en blijft mijn topmilfje , altijd super geil en heet , al haar gegevens houd ik voor mij persoonlijk .
 
Klinkt allemaal top maar als ze niet toegankelijk is en haar gegevens niet gedeeld (mogen) worden, wat is dan het nut van een recensie? Dit is momenteel gewoon een circlejerk, mensen laten hunkeren op iets dat niet mogelijk is. Thread zou slotje moeten krijgen totdat Anne effectief toegankelijk is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Ze is super, eenmaal bij haar geweest is voor altijd , is een lekkere geile hete meid doet alles wat je wenst , (y)?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb ondertussen 3 keer afgesproken met haar in een tijdspanne van ongeveer een jaar en probeer ook een eerlijke recensie te schrijven.
Het is een zeer aangename vrouw, leuk gesprek en je voelt je direct op je gemak.
Date begint meestal met staand zoenen en tongzoenen.
Tongzoenen is zoals ooit al eens vermeld een wasmachine met het puntje van haar tong, dus niet zo speciaal..
Daarna begon ze me rechtstaand al pijpend op te warmen wat wel lekker is en belanden we verder op het bed waar we in 69 verder gingen.
Ik hou veel van oraal dus geniet ik er de volledige duur van de afspraak meestal wel van :)
Het pijpen op zich is goed, maar niet diep naar mijn mening en nogal ééntonig, tussendoor ook een beetje aftrekken.
één keer ook voor anaal gekozen en na rustig te beginnen mocht ik toch wel doorstoten.
Ze doet heel goed haar best en is een leuke dame, maar ik blijf toch een beetje op mijn honger zitten omdat het pijpen een beetje ééntonig wordt.
Al bij al wel een leuke ervaring en toch wel om nog eens te benadrukken, een zeer aangename dame!
 
Al vaak langs gegaan bij Anne en ze blijft me steeds verrassen. Ga meer dan maandelijks bij haar langs.
Pijpt wel heerlijk, maar je moet natuurlijk wel wat aangeven wat je lekker vindt.
Mijn favorietje ?
 
Anne is idd echt een toppertje! Heb al meermaals met haar afgesproken en nog nooit ontgoocheld buitengegaan. Communiceert ook vlot zodat het makkelijk afspreken is.

Herhalingsgevaar? Meermaals teruggegaan en zeker niet de laatste keer ?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer eens langs geweest bij dit toppertje. Weer een zalig half uurtje beleeft en lekker anaal doggy geneukt. Hopelijk ben ik weer snel in de buurt om weer langs te gaan.
 
Als trouwe bezoeker ( elke 2 a 3 weken)van Anne ben ik super tevreden van haar diensten. Altijd even lekker en geen angst van mijn nogal forse staaf. Bij meerdere dames gehoord dat hij er niet in zou gaan.
Altijd verschillende standjes, super pijpen, spuiten in haar mondje of waar je maar wil, kontje vingeren,geen taboes. Spuitend klaarkomen als je haar lang genoeg beft en vingert.Gewoon lekkere slet net door. Fijne meid en niet hoerig.
Enkel de laatste tijd wat gevoelig aan de borsten en bij het harder vingeren of diep en hard neuken ,jammer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100 euro
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk bij anne geraakt , afspraak ging direct door , de nodige kledingswens door gegeven en dan naar daar , bij het binnen gaan deur dicht en lekker tongzoenen , ging dan met de hand onder kleedje ja fris nat poesje , de nodige regeling en dan bed op , wat een geile hete griet ze stond gewoon super heet , ze is lief en werkt goed mee ze doet haar werk ,haar snoet was niet zo mooi maar te doen , heb haar gevingerd goed langdurig haar kutje kletsnat gemaakt heb haar 2keren laten klaarkomen zelf ook al 2keren , endan alle positie geneukt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan