Recensie Anne, Beverlo 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een link bijvoorbeeld. Nu hebben we geen idee hoe haar te contacteren. Zoeken op RL levert (nu) ook niks op
Momenteel adverteert Anne niet en dat moet je respecteren. Wie zijn wij om haar gegevens online te zetten als ze dat momenteel zelf niet doet. Ik ontmoet haar 2 a 3 keer per maand.
 
Momenteel adverteert Anne niet en dat moet je respecteren. Wie zijn wij om haar gegevens online te zetten als ze dat momenteel zelf niet doet. Ik ontmoet haar 2 a 3 keer per maand.
Een link naar een (tijdelijk) dode advertentie zijn niet haar gegevens, maar maakt het voor buitenstaanders wel duidelijk over wie het gaat. Op deze manier hebben niet-klanten er weinig aan. Niemand vraagt om haar persoonlijke gegevens openbaar te delen.
 
Anne is een lekker stuk! Mooie C/D cup, slank(niet graatmager). Altijd heeeel fris poesje met de lipjes er nog mooi in.
 
Sorry jongens. Anne is wel geen monster he. Ze mag er best wezen. Als jullie een Instagrambabe willen die als klaagt als je nog maar naar haar borsten kijkt is dat jullie zaak. Mijn vrouw is knapper dan haar, maar de seks is stuk minder.
 
Sorry jongens. Anne is wel geen monster he. Ze mag er best wezen. Als jullie een Instagrambabe willen die als klaagt als je nog maar naar haar borsten kijkt is dat jullie zaak. Mijn vrouw is knapper dan haar, maar de seks is stuk minder.
Een foto zou gewoon veel uitklaren. Btw ik ben sowieso bereid een kijkje te nemen
 
Sorry jongens. Anne is wel geen monster he. Ze mag er best wezen. Als jullie een Instagrambabe willen die als klaagt als je nog maar naar haar borsten kijkt is dat jullie zaak. Mijn vrouw is knapper dan haar, maar de seks is stuk minder.
Natuurlijk is goede seks belangrijk maar als ze niet aantrekkelijk, verzorgd of een mooi gebit heeft. Wordt er weinig geneukt 🤣
 
OK hier komt mijn eerlijke recensie. Het is idd een lieve vrouw die alles doet om het je naar wens te maken. Ik schat ze eerder 40 dan 30 en ze heeft een leuk natural lichaam.... Langs de andere kant is ze van gezicht volledig men ding niet.... Is dit een struikelblok? Voor sommigen wss niet voor andere wel. Prijs in acht genomen al bij al een toffe Date. Maar wss blijft het bij deze ene keer. Dit ligt helemaal niet aan haar kwaliteiten integendeel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
recensie Anne
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net terug van bij haar, vlot afgesproken en ontvangt op zeer discrete plaats.

Ze heeft een lekker lijf met stel lekkere tetten. Pijpt echt zeer goed, en kan niet genoeg krijgen van pik precies.
Lekker hard genomen - had ze graag precies. Alleen werd ze niet supernat, wellicht volgende keer beter als we elkaar wat beter kennen.

kom ik zeker nog eens terug!
 
Nog weer eens met haar geweest , wat een lekkere hete meid haar kutje is altijd goed nat ,dus wat ze graag heeft heb ik gedaan beffen vingeren en heel lekker geneukt en mij heeft ze goed gepijpt , wat een hete poes heeft ze toch .
 
Nog weer eens met haar geweest , wat een lekkere hete meid haar kutje is altijd goed nat ,dus wat ze graag heeft heb ik gedaan beffen vingeren en heel lekker geneukt en mij heeft ze goed gepijpt , wat een hete poes heeft ze toch .

Anne neemt voorlopig geen nieuwe klanten voorlopig volgens mij. Ik hoor gelukkig bij de happy few
Das zever... Had haar toevallig eens gestuurd en mocht direct komen toen. Maar vond het niet top. Sex wel maar helemaal mijn type niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan