Recensie Anneke/Suzy, Diest 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

3200

Vaste klant
230
21/11/21
149
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week een bezoekje gebracht aan Anneke te Diest


Telefonisch verliep de communicatie in het Nederlands, dus was ik wel tevreden mee.
Ze ontvangt in het centrum van Diest.
Ik had vooral schrik bij het opengaan van de deur een dame te ontmoeten die er anders uitzag dan de foto's... dus ik had deze net voor het binnengaan nog even bekeken.
Maar hoera... foto's zijn waarheidsgetrouw.
Ze sprak me direct in het Engels aan... dus telefonische communicatie doet iemand anders.
Op de kamer direct uit de kleren gegaan.
Omdat het de eerste ontmoeting was, redelijk wat gepraat en een zeer zachte massage tegelijkertijd gekregen.
Vervolgens nog een pijpbeurt (met cd) en even haar gebefd op tot slot een nummertje te doen.

Knap is Anneke zeker weten.
Spijtig dat ze pijpen enkel met cd doet. Even gepolst als het ook zonder kon, maar ging niet.
Persoonlijk vond ik haar pijpen ook niet super.
Zoenen heeft ze niet gedaan.
Als het alarm op haar GSM afgaat... is de tijd bijna om.

Dus tja, knap is ze zeker weten. Een echt GFE gevoel heb ik niet gehad.
Maar het was ook een eerste ontmoeting. Misschien dat ze wat los komt als je er meer bent geweest.
 
Deze week een bezoekje gebracht aan Anneke te Diest


Telefonisch verliep de communicatie in het Nederlands, dus was ik wel tevreden mee.
Ze ontvangt in het centrum van Diest.
Ik had vooral schrik bij het opengaan van de deur een dame te ontmoeten die er anders uitzag dan de foto's... dus ik had deze net voor het binnengaan nog even bekeken.
Maar hoera... foto's zijn waarheidsgetrouw.
Ze sprak me direct in het Engels aan... dus telefonische communicatie doet iemand anders.
Op de kamer direct uit de kleren gegaan.
Omdat het de eerste ontmoeting was, redelijk wat gepraat en een zeer zachte massage tegelijkertijd gekregen.
Vervolgens nog een pijpbeurt (met cd) en even haar gebefd op tot slot een nummertje te doen.

Knap is Anneke zeker weten.
Spijtig dat ze pijpen enkel met cd doet. Even gepolst als het ook zonder kon, maar ging niet.
Persoonlijk vond ik haar pijpen ook niet super.
Zoenen heeft ze niet gedaan.
Als het alarm op haar GSM afgaat... is de tijd bijna om.

Dus tja, knap is ze zeker weten. Een echt GFE gevoel heb ik niet gehad.
Maar het was ook een eerste ontmoeting. Misschien dat ze wat los komt als je er meer bent geweest.
Komt ze gemakkelijk klaar? zuigt en/of likt ze aan de ballen en kreunt ze hard bij het penetreren?
 
Deze week een bezoekje gebracht aan Anneke te Diest


Telefonisch verliep de communicatie in het Nederlands, dus was ik wel tevreden mee.
Ze ontvangt in het centrum van Diest.
Ik had vooral schrik bij het opengaan van de deur een dame te ontmoeten die er anders uitzag dan de foto's... dus ik had deze net voor het binnengaan nog even bekeken.
Maar hoera... foto's zijn waarheidsgetrouw.
Ze sprak me direct in het Engels aan... dus telefonische communicatie doet iemand anders.
Op de kamer direct uit de kleren gegaan.
Omdat het de eerste ontmoeting was, redelijk wat gepraat en een zeer zachte massage tegelijkertijd gekregen.
Vervolgens nog een pijpbeurt (met cd) en even haar gebefd op tot slot een nummertje te doen.

Knap is Anneke zeker weten.
Spijtig dat ze pijpen enkel met cd doet. Even gepolst als het ook zonder kon, maar ging niet.
Persoonlijk vond ik haar pijpen ook niet super.
Zoenen heeft ze niet gedaan.
Als het alarm op haar GSM afgaat... is de tijd bijna om.

Dus tja, knap is ze zeker weten. Een echt GFE gevoel heb ik niet gehad.
Maar het was ook een eerste ontmoeting. Misschien dat ze wat los komt als je er meer bent geweest.
Jammer wou er ook wel eens heen
Maar blijkbaar veel beperkt
Zal maar passen dus 🥲
 
Jammer wou er ook wel eens heen
Maar blijkbaar veel beperkt
Zal maar passen dus 🥲

... voor stevige sex is Anneke niet de meid die je zoekt.
Toch denk ik dat na enkele afspraakjes ze los zal komen.
Door het feit dat ze mss me te lang gemasseerd heeft, bleef er minder tijd over voor de sex.
Ik ga haar alvast n 2de kans geven... had toch een wederzijdse klik vond ik.
Ga het massagegedeelte overslaan en haar direct een verwenbeurt geven... hopelijk wordt zij een ontdekking.

(... nee, ze likt niet spontaan aan de ballen... ook niet naar gevraagd)
 
Gisteren bij Anneke geweest in centrum van Diest. Het was een superdate ! Anneke is 25 j, is heel slank en heeft het lichaam van een 18 jarige. Mooi, fijn, slank met kleine prachtige tietjes.(zoals ik dat graag heb).Ze heeft geen tatoos en is heel verzorgd . (wel roker maar niet storend). Ze heeft een klein fijn gesloten spleetje dat mooi glad geschoren is. Tongzoenen bepaald ze per persoon op het moment zelf. Je kan haar best benaderen zoals je dat met je eigen vriendin zou doen . Met een beetje tederheid en de zachte aanpak. knuffelen zoenen strelen en betasten . Na 10 min beffen werd ze te gevoelig en wilde ze ophouden . na even lief aandringen mocht ik doorgaan (omdat ik een klit lover ben ). Ze had me op voorhand al verteld dat ze niet kom klaarkomen zonder vibrator en die was niet aanwezig. Ik ben er toch voor gegaan en na 40 min is ze toch heerlijk klaar gekomen . Dat was nog niet eerder gelukt, gaf ze zelf toe. Daarna heeft ze me gepijpt met condoom en is ze op me komen zitten om te neuken . Nog even een dikke tongzoen gekregen en toen was het klaar. Een uur binnen geweest . Deze date is zeker voor herhaling vatbaar .Ze vertelde mij ook dat ze een heel leuke vriendin heeft waar ze trio mee doet, en dat ga ik zeker ook eens proberen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren bij Anneke geweest in centrum van Diest. Het was een superdate ! Anneke is 25 j, is heel slank en heeft het lichaam van een 18 jarige. Mooi, fijn, slank met kleine prachtige tietjes.(zoals ik dat graag heb).Ze heeft geen tatoos en is heel verzorgd . (wel roker maar niet storend). Ze heeft een klein fijn gesloten spleetje dat mooi glad geschoren is. Tongzoenen bepaald ze per persoon op het moment zelf. Je kan haar best benaderen zoals je dat met je eigen vriendin zou doen . Met een beetje tederheid en de zachte aanpak. knuffelen zoenen strelen en betasten . Na 10 min beffen werd ze te gevoelig en wilde ze ophouden . na even lief aandringen mocht ik doorgaan (omdat ik een klit lover ben ). Ze had me op voorhand al verteld dat ze niet kom klaarkomen zonder vibrator en die was niet aanwezig. Ik ben er toch voor gegaan en na 40 min is ze toch heerlijk klaar gekomen . Dat was nog niet eerder gelukt, gaf ze zelf toe. Daarna heeft ze me gepijpt met condoom en is ze op me komen zitten om te neuken . Nog even een dikke tongzoen gekregen en toen was het klaar. Een uur binnen geweest . Deze date is zeker voor herhaling vatbaar .Ze vertelde mij ook dat ze een heel leuke vriendin heeft waar ze trio mee doet, en dat ga ik zeker ook eens proberen .
Er scheelt toch iets met dat meisje, ze.

Zo heeft ze mij bvb. gesnubt omdat ik 2 minuten te laat was door het parkeren. Een tijd daarvoor had ik bij de eerste conversatie ook al de indruk dat ze me blokkeerde en deblokkeerde op whatsapp nadat ik gevraagd had of ze zich regelmatig liet testen. Ik verduidelijkte dat dit voor mij een standaardvraag was en niet persoonlijk.

Ik vraag het dan ff via sms en krijg een antwoord. Toen ik daarop respectvol vroeg of ze mij geblokkeerd had, was ze weg.

Enkele dagen later nog eens gestuurd en ik was gedeblokkeerd, maar ineens had ze twee nummers. De afspraak liep zoals vermeld.
 
me blokkeerde en deblokkeerde op whatsapp nadat ik gevraagd had of ze zich regelmatig liet testen.
Alle respect voor je verhaal en standaard vraag maar zoals ik kan verstaan vermoedde ze misschien dat je die vraag met de bedoeling stelde om ze zonder condoom te nemen ofzo ... voor haar misschien niet een standaard vraag en persoonlijk
 
Zoals vermeld?

Wat heb je daarover dan gemeld?
Schrijf je dan een "echte" recensie in plaats van dit stukje.
Zoals ik daarvoor zei, bedoel ik: van het moment dat ik nipt te laat was, stuurde ze me het verwijt dat ik haar tijd verdeed en weigerde ze op te nemen of te antwoorden op mijn reply dat ik juist was aangekomen.

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de date aanvankelijk gepland was om 18u. Ik had ervoor echter al gestuurd dat dat niet zou lukken, dus vroeg ik of het goed was dat ik er zou zijn tegen 18.10 of niet. Ze antwoordde direct dat dit ok was, maar om 18.12 kreeg ik dus dat berichtje ofschoon ik net geparkeerd had.

Ik snap dat veel meiden allicht fake afspraakjes te verwerken krijgen, maar gelet op de context vond ik dat toch wel een extreme reactie.
 
Alle respect voor je verhaal en standaard vraag maar zoals ik kan verstaan vermoedde ze misschien dat je die vraag met de bedoeling stelde om ze zonder condoom te nemen ofzo ... voor haar misschien niet een standaard vraag en persoonlijk
Oh neen, ik ben heel duidelijk geweest naar ik me herinner.

PS: verontschuldiging aan de mods, maar ik heb blijkbaar per ongeluk mijn antwoord daarnet 'gerapporteerd' in plaats van geciteerd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/susy-is-now-in-your-town.html
Totale kosten (in euro)
150€
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/suzy-154/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog eens bij Anneke langs geweest te diest. Altijd vlot en makkelijk om een afspraak te maken. Van begin tot einde voelt het aan alsof ze je passionele sexy vriendin is. Wat me ook opvalt, altijd is vrolijk , speels , uitdagend geen tijdsdruk... die zijde zachte huid , billen waar je niet kan afblijven, lekkere fijne borsten , pijpbeurt waar je niet genoeg van krijgt .... met haar slanke lichaamsbouw kan je haar makkelijk draaien en keren in alle standjes die je maar wilt.
 
Waarom dit wantrouwen?
Anneke komt al langer naar hier, verplaatst zich doorheen België, en inderdaad vaak onder een andere naam. Ik heb er zelf nog nooit mee afgesproken omdat onze agenda's niet matchten. Toch wil ik haar wel eens ontmoeten omdat ze toch goede reviews had op hookers en ook hier:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/suzy-hot.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top dame met klasse en geeft goede massages.
Massagetafel en uitstekend douche zijn aanwezig.

Voor herhaling vatbaar!
 
Vandaag aangemeld en dergelijke fantastische beoordeling zonder veel uitleg :unsure::unsure::unsure: Sterk mijn twijfels over daar profiel verdwenen is.
Klopt, ik heb speciaal een account aangemaakt om deze dame aan te raden. Echter zit ik al veel langer op deze site, weliswaar zonder account. In de toekomst zal ik mijn nieuwe ervaring ook delen, op deze wijze wil ik graag mijn steentje bijdragen. Als je vragen hebt, stel ze gerust 🙂

is volgens mij Anneke, ontvangst voorheen te Diest en Hasselt
Geen idee wie Anneke is, maar ze ontvangt momenteel in Diest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/suzy-154
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens terug bij Anneke/Suzy langs geweest.
Suzy is een zeer knappe verschijning (de foto's zijn echt) met een wespentaille en een goddelijk stel billen (ik ben een billenman:cool:).
Ze is erg vlot, haar Engels is goed, en ze doet echt haar stinkende best om alles voor jou naar wens te doen verlopen.
Ik lees hogerop in één van de reviews dat haar orale skills niet zo geweldig zijn, maar ik vind dat ze dat dus echt heerlijk deed.
Ze is absoluut geen klokkijkster . Na een eerste keer klaarkomen heeft ze me gemasseerd, en daarna wou ze me een tweede keer doen klaarkomen, en dat heeft dus langer geduurd dan een uur. Voor mij 100% GFE gevoelen. Mijn volgende bezoek gaat iig gewoon terug bij Suzy zijn.
 
Gisteren bij Anneke geweest in centrum van Diest. Het was een superdate ! Anneke is 25 j, is heel slank en heeft het lichaam van een 18 jarige. Mooi, fijn, slank met kleine prachtige tietjes.(zoals ik dat graag heb).Ze heeft geen tatoos en is heel verzorgd . (wel roker maar niet storend). Ze heeft een klein fijn gesloten spleetje dat mooi glad geschoren is. Tongzoenen bepaald ze per persoon op het moment zelf. Je kan haar best benaderen zoals je dat met je eigen vriendin zou doen . Met een beetje tederheid en de zachte aanpak. knuffelen zoenen strelen en betasten . Na 10 min beffen werd ze te gevoelig en wilde ze ophouden . na even lief aandringen mocht ik doorgaan (omdat ik een klit lover ben ). Ze had me op voorhand al verteld dat ze niet kom klaarkomen zonder vibrator en die was niet aanwezig. Ik ben er toch voor gegaan en na 40 min is ze toch heerlijk klaar gekomen . Dat was nog niet eerder gelukt, gaf ze zelf toe. Daarna heeft ze me gepijpt met condoom en is ze op me komen zitten om te neuken . Nog even een dikke tongzoen gekregen en toen was het klaar. Een uur binnen geweest . Deze date is zeker voor herhaling vatbaar .Ze vertelde mij ook dat ze een heel leuke vriendin heeft waar ze trio mee doet, en dat ga ik zeker ook eens proberen .
Was ze lekker nat tijdens beffen
Of bij het klaarkomen?
 
Met alle respect maar ik blijf het moeilijk hebben - met gezonde achterdocht - bij omschrijving van dit soort RL profielen maar ik kan me uiteraard vergissen. Nationaliteit verbergen omwille van prive redenen kan, maar dit gebeurt zowel omwille van terechte maar vaak ook onterechte redenen. In combinatie met "talenknobbel karakteristieken" en andere redenen blijf ik sceptisch bij deze.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-suzy.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een geweldige dame, heel de date voelde zeer natuurlijk en aangenaam. Afspreken ging vlot via Whatsapp.
Wees lief voor dit toppertje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan