Recensie Annelies, Inge's privé, Berchem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scipio

Wandelaar
27
28/08/22
41
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/trio-actie-125-half-u-nieuwe-dame-vurige-rosse-annelies.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden heb ik Annelies bezocht. Nieuw bij Inge sinds ca. halfweg maart, denk ik. Aangezien zij blijkbaar nog geen recensies heeft (kruip eens in uw pen medewandelaars !), zal ik hier de aftrap geven.
Na mij gedouched te hebben, kwam ze de kamer binnen in eenvoudige slip en bh, helaas ... ook op blote voeten en dat is voor mij - uitzonderingen daargelaten - en dus zeker voor een eerste keer bij een dame, geen afknapper, maar toch wel een minpunt.
Dat minpunt werd echter al snel overschaduwd door wat volgde. Ze tongzoende heel lekker, zacht, voluit en nat. Pijpen deed ze ook heel lekker, niet heel diep, wel nat, gebruikmakend van haar tong en draaibewegingen met haar mondje. Toen ze het tempo opvoerde, neukte ik ook haar mondje, zalig!!! Jammer dat cim bij haar niet mogelijk is ... ik had graag dat mondje volgespoten ...
Na dat heerlijke tongzoenen en pijpen stilaan tijd om haar te neuken. Twee standjes, eerst zij on top, ze bereed me lekker, daarna doggy en stevig neukend klaargekomen.
Oh ja, ze kijkt je geregeld glimlachend, uitdagend en frank aan.
Kortom, een meid die weet wat ze doet en dat ook heel goed doet, vind ik.
Herhalingsgevaar: ja, lijkt mij een dame waarbij de seks en de klik - als die er is - beter en beter kan worden naarmate het aantal bezoekjes stijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan