Recensie Kelly, Inge's privé, Berchem 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hetertje

Newbie
8
16/04/22
5
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb deze week deze zalige dame bezocht.
Kelly is in dit huis van plezier de dame met de grootste boezem: ik heb cup-maat F opgegeven maar het zou nog meer kunnen zijn, ben vergeten het haar te vragen ...

Anyway, het was weer een week geleden na mijn laatste bezoek aan Laila en had ook heel weinig aan mezelf gezeten dus stond die dag weer bere-geil ! :cool:

's namiddags al naar Inge gebeld en het afspraakje vastgelegd voor later die avond.
Had uitdrukkelijk gevraagd dat Kelly sexy lingerie zou aantrekken want ik hou er enorm van om een DVP langzaam te ontkleden ...

Bij aankomst de altijd zalige welkomstzoen van Inge en ik mocht direct de grote slaapkamer in om me daar te ontkleden.
Mijn leuter stond al kei-hard in mijn blauwe GA-boxer !

Snel gedouched en in de slaapkamer 2 zwarten rubberen CR's over mijn betonnen staaf geschoven.
Wou ook nog mijn metalen ER aanbrengen maar mijn eikel stond al zo dik dat er wat speeksel moest bij komen kijken om het doen lukken, maar eind goed, al goed !
Dan een lichtgroene Diesel jockstrap aangetrokken waar mijn dikke bult nog net inpaste en mijn wit Doreanse marcelleke erover om eea toch iets te verhullen ...

Deur op een kier gezet en luttele seconden kwam Kelly binnen, in zeer mooie lingerie: een zwart kanten hemdje waarin je haar zalige joekels duidelijk zag hangen, een zwarte string en zwarte push-up kousen, die ze de hele sessie zou aanhouden ! (y)

Direct lekker beginnen TZ, dat doet Kelly heel goed en diep en daar word ik dus bloedgeil van ;)
Ze haalde bijna direct haar prammen uit het hemdje en ik begon ze lekker te kussen en te masseren.

Zij had ook al eens in mijn jockstrap gegraaid en daar de 2 CR's gevoeld wat ze super-geil vond !
Toen ze deze later ook uittrok en de ER ontdekte werd ze helemaal gek.

Inmiddels had ze haar hemdje ook snel uitgetrokken en stonden haar 2 jongens dus in vol ornaat voor me, zalig !
Ze begon me staand te pijpen en dat deed ze super-goed.

Op bed gaan zitten zodat het voor haar iets makkelijker pijpwerk werd en ik lekker met haar zalige tetten kon spelen.
Ze heeft ook mijn kontgaatje gemasseerd maar ik had deze keer geen zin om full monthy te gaan.

Haar op bed gezet en even zalig russisch tussen haar memmen geneukt maar dat was me iets te droog ...

Kelly is een Bulgaars/Russische dame die al 8 jaar in België is en al zeer behoorlijk NL spreekt dus dat bevordert de communicatie !

Ik zei: nu zal ik je muisje eens lekker verwennen en ze spreidde daarop zeer gewillig haar beentjes zodat haar zalige, kale pruim helemaal voor me klaarlag !
Eerst op haar vraag rustig beginnen likken en zuigen aan haar dikke klit maar geleidelijk het tempo opgedreven wat ze zeer lekker vond: ze duwde mijn hoofd volop tegen haar poes en kwam schokkend klaar terwijl ze haar joekels aan het strelen was: super-geil zicht !
Ik wou nog ff doorgaan maar ze was te gevoelig en duwde mijn hoofd weg van haar venusheuvel.

Op bed beland voor het betere pijp-trek en vingerwerk: Kelly pijpt zeer lekker Deepthroat al voelde ik haar keeltje iets minder goed dan bij Laila ...
Maar elke keer ik vroeg: steek hem er volledig in, deed ze dat zeer gewillig: top-meid !

Dan CD'tje erop en haar lekker missy geneukt: eerst gewoon maar nadien op mijn knietjes gezeten en met haar beentjes over mijn schouders haar spleet kei-hard uitgewoond !
Het bed schudde en beefde weer zoals ik dat hier al vaker heb gedaan :cool:
Eerst voelde haar mosseltje niet zo strak maar naarmate ze geiler werd verbeterde dat gelukkig.

Ze vroeg, nog ff pijpen ? Ik zei ja, dus CD'tje eraf en weer volop mijn dikke pik helemaal in haar pijpmondje !
Ik ondertussen haar natte spleet gepenetreerd met 1 en later 2 vingers en ze lekker diep genomen.

De tweede sessie kwam eraan dus terug CD'tje erop.
Eerst Cowgirl waarbij ik lekker met haar zalige tieten die voor mij bungelden kon spelen.

Dan overgegaan naar Doggy voor de spiegel: enorm geil zicht als je die mega-joekels zo ziet heen en weer gaan !

Dan Reversed Cowgirl waarbij ik jammer genoeg een beperkt zicht had op de spiegel :ROFLMAO:
Zij bleef me volop berijden op mijn schaambeen maar op een gegeven moment vond ze mijn eikelring te pijnlijk en zijn we gestopt.

Ik zei: trek me dan maar lekker af maar eerlijk gezegd zijn er nog maar heel weinig vriendinnetjes of DVP's ertoe instaat geweest om mij op die manier te doen spuiten.
Dus na een tijdje het heft in eigen handen genomen. Zij ging gewillig op haar rug liggen zodat haar prammen klaar lagen om ondergespoten te worden.
En dat deed ik zalig, heel mijn zak geleegd op beide jongens, een enorme ontlading !

Tijdens de hele sessie heb ik haar ook regelmatig een dikke klets op haar zalige grote billen gegeven wat ze helemaal niet erg vond, integendeel.

Kelly is een heel lief, gewillig meisje met een zeer mooi gebit en volle lippen die doet wat je vraagt en zelfs meer.

Maar voor mij was er echter geen fysieke of emotionele klik zoals die er zeer duidelijk wel was/is met Laila.
Voor mij geen herhalingsgevaar dus !

Maar al bij al zeker en vast een heel toffe, fijne ervaring en een zeer bevredigende en ontladende seksdate !

Volgende keer is Ebony Jennifer aan de beurt denk ik !
 
@hetertje
Bedankt voor je reactie, hierbij de uitleg
 
Hopelijk nu in orde Paulus2 ? Bedankt voor de uitleg !

En ja LoLoLa, zou ik moeten doen, ik merk dat ik het jammer genoeg nooit kort kan houden ... :cool:
Wat jij allemaal op 30 minuten kunt doen ? Zal dan wel alles op snel tempo moeten gebeuren , , , ben er ook al verschillende keren geweest voor Jennifer en laila ,maar na 30 minuten begon het bij mij eerst leuk te worden , 😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch ook maar even een recensie plaatsen.

Ik zag Kelly in haar blootje toen ik een afspraak met Jennifer had. Toen vielen haar enorme borsten al op. En dag later kon ik het toch niet laten om toch een half uurtje bij haar te boeken.
Bij mij zat ze in bh en string klaar op het bed toen ik klaar was met douchen. Van rustig kennismaken was er niet echt sprake. Ze begon mij direct hevig te zoenen en liet mijn handdoek naar beneden zakken. De geluidjes die ze daarbij maakte waren wel niet echt "realistisch" te noemen, en eerder om mij in the mood te krijgen. Dat werkt echter averechts bij mij, maar op zich was het ook niet overdreven. Bij het tongzoenen viel mij wel meteen de rokerslucht op. Is even wennen, maar ze kust wel goed vind ik.

Heb ze daarna op bed gelegd, haar string uitgedaan en haar beginnen likken. Zij begon dan met haar eigen borsten te spelen, wat een heel leuk zicht was van daar beneden. Na dat ze klaarkwam, gaf ze mij dezelfde instructies als bij "Hetertje" , namelijk dat ik er niet meer mocht aankomen omdat het te gevoelig was.

Nadien werden de rollen omgedraaid en begon ze mij te pijpen, wat ze mijns inziens heel goed doet. Ze drukte ook op een gegeven moment haar grote, zachte borsten samen, zodat ik mijn piemel ertussen kon duwen. Uiteindelijk condoom erover gedaan. Vanaf dat dit gebeurd was, ging ze meteen op haar ellenbogen en knietjes zitten. Heel uitnodigend met die grote, ronde kont in de lucht. Heb nog nooit zo stevig geneukt, was zalig om die billen te voelen/horen kletsen. Dat, in combinatie met in de spiegel haar zien genieten en haar borsten te zien bewegen, maakte het volledig waard. Uiteindelijk had ik ook maar een half uurtje geboekt, dus gewoon in die positie blijven doorstoten tot het einde.

Nadien nog een fijn gesprekje gehad, en dan kwam ze ineens echt als een zotte doos over. Dat "acteren" van in het begin vergeef ik haar dan ook, waarschijnlijk werkt dat bij de meeste van haar klanten wel.
 
heb haar ook eens kunnen bezoeken een heerlijke meisje mij ziet ze zeker nog terug een heerlijk uur mee samen op bed gevreen
is klaar gekomen heeft me zalig verwent
 
Als oudgediende van Hookers werd ik enige tijd geleden aangenaam verrast door het huidig forum. Opnieuw op ontdekkingstocht kunnen gaan, met beperking van teleurstellingen. Zo beland bij Kelly. Geboekt voor 45 min. En dat heb ik mij niet beklaagd. Kledingwens op een klein detail na volledig uitgevoerd; zo goed als eindeloos diep en nat tongen, op alle mogelijke manieren pijpen met als mijn favoriet zij op haar rug en ik diep in haar mond stotend waarbij zij klokkend smakkende geluiden maakte; ik moest enkele malen uit haar mond om te vroeg klaarkomen te vermijden, waarop zij telkens smeekte "nog niet ophouden alstublieft...". Haar eindeloos gevingerd en gebeft en mijn vingers, kletsnat van haar druipend kutvocht, in haar mond laten aflikken. Dan in missionaris gaan liggen met mijn lul stil liggend in haar kut en dat vond zij overheerlijk. Dan langzaam beginnen stoten met zo nu en dan een zeer hevige stoot die haar naar boven deed schuiven; ook dat vond ze heerlijk. Uiteindelijk diep in haar klaargekomen, mijn lul in haar kut en mijn tong in haar mond. Daarna nog nagepraat tot het uur (60 min ipv 45!) bijna vol was. Op mijn gevoel af gevraagd of zij vroeger misschien bij Dox werkte. En inderdaad en zo wist ik dat ik haar toen ook geneukt had. Echter, ondertussen is zij er wel knapper op geworden. Samengevat, wie zoekt naar een echte GFE met een aangename vrouw met grote borsten (E-cup door haar bevestigd) en een heerlijke mond en kut, Kelly is jullie kandidaat. Interessant om weten voor andere oudgedienden is dat Laila met haar is overgekomen van bij Dox.
 
Als oudgediende van Hookers werd ik enige tijd geleden aangenaam verrast door het huidig forum. Opnieuw op ontdekkingstocht kunnen gaan, met beperking van teleurstellingen. Zo beland bij Kelly. Geboekt voor 45 min. En dat heb ik mij niet beklaagd. Kledingwens op een klein detail na volledig uitgevoerd; zo goed als eindeloos diep en nat tongen, op alle mogelijke manieren pijpen met als mijn favoriet zij op haar rug en ik diep in haar mond stotend waarbij zij klokkend smakkende geluiden maakte; ik moest enkele malen uit haar mond om te vroeg klaarkomen te vermijden, waarop zij telkens smeekte "nog niet ophouden alstublieft...". Haar eindeloos gevingerd en gebeft en mijn vingers, kletsnat van haar druipend kutvocht, in haar mond laten aflikken. Dan in missionaris gaan liggen met mijn lul stil liggend in haar kut en dat vond zij overheerlijk. Dan langzaam beginnen stoten met zo nu en dan een zeer hevige stoot die haar naar boven deed schuiven; ook dat vond ze heerlijk. Uiteindelijk diep in haar klaargekomen, mijn lul in haar kut en mijn tong in haar mond. Daarna nog nagepraat tot het uur (60 min ipv 45!) bijna vol was. Op mijn gevoel af gevraagd of zij vroeger misschien bij Dox werkte. En inderdaad en zo wist ik dat ik haar toen ook geneukt had. Echter, ondertussen is zij er wel knapper op geworden. Samengevat, wie zoekt naar een echte GFE met een aangename vrouw met grote borsten (E-cup door haar bevestigd) en een heerlijke mond en kut, Kelly is jullie kandidaat. Interessant om weten voor andere oudgedienden is dat Laila met haar is overgekomen van bij Dox.
Graag een linkje 😋
 
Als oudgediende van Hookers werd ik enige tijd geleden aangenaam verrast door het huidig forum. Opnieuw op ontdekkingstocht kunnen gaan, met beperking van teleurstellingen. Zo beland bij Kelly. Geboekt voor 45 min. En dat heb ik mij niet beklaagd. Kledingwens op een klein detail na volledig uitgevoerd; zo goed als eindeloos diep en nat tongen, op alle mogelijke manieren pijpen met als mijn favoriet zij op haar rug en ik diep in haar mond stotend waarbij zij klokkend smakkende geluiden maakte; ik moest enkele malen uit haar mond om te vroeg klaarkomen te vermijden, waarop zij telkens smeekte "nog niet ophouden alstublieft...". Haar eindeloos gevingerd en gebeft en mijn vingers, kletsnat van haar druipend kutvocht, in haar mond laten aflikken. Dan in missionaris gaan liggen met mijn lul stil liggend in haar kut en dat vond zij overheerlijk. Dan langzaam beginnen stoten met zo nu en dan een zeer hevige stoot die haar naar boven deed schuiven; ook dat vond ze heerlijk. Uiteindelijk diep in haar klaargekomen, mijn lul in haar kut en mijn tong in haar mond. Daarna nog nagepraat tot het uur (60 min ipv 45!) bijna vol was. Op mijn gevoel af gevraagd of zij vroeger misschien bij Dox werkte. En inderdaad en zo wist ik dat ik haar toen ook geneukt had. Echter, ondertussen is zij er wel knapper op geworden. Samengevat, wie zoekt naar een echte GFE met een aangename vrouw met grote borsten (E-cup door haar bevestigd) en een heerlijke mond en kut, Kelly is jullie kandidaat. Interessant om weten voor andere oudgedienden is dat Laila met haar is overgekomen van bij Dox.
Enig idee of je ook met Inge een date kan boeken en of dit uiterlijk de moeite is? Inge staat toch aangegeven op de website dus vermoed wel?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ben nog eens terug geweest bij deze mooie vol slanke dame was weer erg goed vriendelijk in haar kerst kleedje kan heerlijk zoenen, kwam klaar na een korte likbeurd daarna was het aan mij zei ze heeft me daarna lang en zeer goed gepijpt die meid kan er wat van hoor daarna is ze op mij komen zitten en ben ik heerlijk klaar gekomen had nog een 15 tal minuten over hebben we met lieve praatjes en kusjes vol gemaakt weldra gaan ze een verdieping hoger ontvangen daar is een kamer meer, ze ziet me dan zeker terug
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen maand bij kelly langs geweest.

Nieuw appartement van inge is een enorme verbetering.

bij binnenkomst goed ontvangen geweest door kelly zelf. Na klasieke douche samen met haar naar de kamer.

na het nodige verkenningstocht werk ging ze op haar knieën om mij te pijpen en wat kan zij dat goed.
Hoe dieper hoe leuker dat ze het vind precies.
voor mij was dit zo goed dat ik niet anders kon dan klaarkomen in haar mond (met haar toestemming)

Na ff op adem komen haar nog op zijn hondjes goed kunnen nemen.
Lekkere kont om tegen te stoten.

Conclusie: leuk en zalige afspraak
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week bij inge geweest. 3 meisjes kwamen zich voorstellen. Laila,kelly en Jennifer. Gekozen voor kelly.
Eerst rustig getongzoent en aan hàar tepels gelikt, terwijl ze recht stond Dan op het bed beland waar ze me verder zoende en. Met haar borsten over mij lichaan ging .
Ze begon me te pijpen maar hoe .
Alles werd opgeslokt in haar mondje tot de laatste cm,
Nadìen in haar mondje klaar gekomen.

Verder zijn we niet geraakt.
Volgende keer Jennifer is proberen .
 
Van de week bij inge geweest. 3 meisjes kwamen zich voorstellen. Laila,kelly en Jennifer. Gekozen voor kelly.
Eerst rustig getongzoent en aan hàar tepels gelikt, terwijl ze recht stond Dan op het bed beland waar ze me verder zoende en. Met haar borsten over mij lichaan ging .
Ze begon me te pijpen maar hoe .
Alles werd opgeslokt in haar mondje tot de laatste cm,
Nadìen in haar mondje klaar gekomen.

Verder zijn we niet geraakt.
Volgende keer Jennifer is proberen .
Al deze dames zijn daar goed ik ga dikwijls voor laila , ik persoonlijk vind dat deze de beste pijpster is daar , ieder jaar keuze natuurlijk 😂
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze dame bezocht nadat ik al even aan het uitkijken was naar eens een nieuw adresje (ik wandel zeer sporadisch en ga dan nog meestal naar dezelfde dame).

Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn over mijn bezoek bij deze dame (en dit huis). Ik kwam binnen bij begin van "de shift", dus ze waren maar met twee (Layla en Kelly). Ik had (op voorhand eigenlijk al) gekozen voor Kelly en daar heb ik allesbehalve spijt van gehad. Ik vond haar een heel sexy verschijning, zeer stevige mooie ronde poep, heerlijk dikke tieten en leuk gezicht, verzorgde tanden en handen en zeer hygiënisch (alles daar trouwens). Er werd me gevraagd even te wassen op voorhand en dan kon het plezier beginnen.

Wat stond op het menu? Veel tongzoenen, veel (en goed) pijpen met ook voldoende aandacht voor de ballen, tepels, ... . Rondje 69, nog meer zoenen, vingeren, ... en uiteindelijk geneukt in een aantal verschillende posities (zij berijdt je heerlijk trouwens). Ze doet aardig haar best om het naar je zin te maken door te kreunen en wat dirty talk te brengen en ze geniet er ook zelf van (zegt ze althans en ik ben geneigd haar te geloven). Ze kwam zelf ook klaar (zei ze en kreunde ze) en bon, dat kan ook uiteraard gespeeld zijn, ik ben niet debiel, maar ze doet gewoon heel veel moeite om het je naar je zin te maken, en dat is waarom ik het een heel leuke date vond. Het voelde allemaal zeer oprecht en fijn aan.

Nadien languit nagepraat. Ze heeft ook gewoon iets te vertellen, 't is een leuke en intelligente meid. Voor de mensen die van details houden: ze rookt, maar ik vond het absoluut niet overheersend of storend, ik rook het amper.

Ze is mollig en heeft volgens bepaalde standaarden misschien geen perfect lichaam met bijvoorbeeld een flabberend buikje, maar daar zoek ik ook niet naar, ze heeft gewoon veel om vast te pakken en van te genieten. Ze had geen tattoos (ook is leuk tegenwoordig) en was zeer verzorgd.

Wat mij betreft: één van de leukste momenten die ik al "wandelend" beleefd heb.
 
Ik zie dat Kelly kontlikken bij de klant doet, maar de waardering wordt maar met 3-4 sterren beoordeeld. Waarom? Ben zelf fan hiervan dus ben even benieuwd waarom deze waardering?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is toch wel mijn nieuwe favoriet.
Omdat dit men eerste keer hier was had ik gekozen voor een vluggertje. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Daarna even douchen vooraf. En dan wachten op de kamer. Kelly kwam binnen met een mooie outfit. Even knuffelen en ze zoent ook wel zeer zacht en lekker. Daarna ging ze naar beneden voor een hemelse blowjob. Daarna bood ze haar heerlijke kont aan en mocht ik haar lekker nemen.
Ze genoot hier zelf ook van (of kan zéér goed doen alsof).
Dan om het af te maken terug die lekkere blowjob gekregen.
Ik kom zeker terug!
 
Zonder en alles binnen en dan tongen ook nog als je het graag moest hebben ! Laila doet dat trouwens ook Jennifer soms hangt af van de persoon 🫤
MIjn interesse is nu helemaal gewekt. Ik weet dat ze geen website hebben. Enkel op Redlights, kan iemand me een idee geven wie wie is op de foto's aldaar? Klopt het dat ze ergens aan de GB ontvangen in Berchem?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan