Recensie Anny Baan Thai Groningen 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

axe

Newbie
11
28/11/21
4
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Anny geweest, een kleine vrouw van Filipijnse afkomst.

Met haar in bad geweest, waarin ze je lekker inzeept. Mooi lichaam, met mooie, weliswaar fake, borsten waar je je handen mooi mee gevuld hebt.

Daarna de massage op bed, deze was prima en lekker, maar verwacht het niet in de stijl van de echte Thaise massages.

Daarna een knallend hoogtepunt, al met al een prima bezoek bij deze lieve vrouw.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
155
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recensie Anny Baan Thai Groningen

Recent ook bij Anny geweest. Bij binnenkomst zag het er veelbelovend uit: knappe dame, slank, lang zwart haar en een mooie jurk. Hierdoor gekozen voor anderhalf uur met bad. Ze heeft optisch het complete plaatje: mooi lichaam met cup c fake borsten (niet mijn ding). Ze is erg aardig, maar babbelt aan één stuk door....

Na een tijdje in bad te hebben gezeten, naar het bed verplaatst. Toen begon de slechtste massage die ik ooit heb gehad: 6000 keer dezelfde vrij ruwe schijnbeweging over de rug, toen nog elk been 1 minuut met de knokkels. Toen omdraaien en na 2 minuten body-to-body (waarbij haar rokersadem niet erg prettig rook) beginnen met een ruwe en onhandige handjob.

Kortom: slechte ervaring met een mooie dame.. Zij zou ook een compleet omgebouwde ladyboy kunnen zijn, gezien haar lichaamsbouw, adamsappel, fakeborsten vrij zware stem....

Geen kans op herhaling voor mij.
 
Anny een opvallende verschijning waar je al snel voor kiest. En ja dat heb ik ook gedaan.

1.5 uurtje gekozen met deze vrouw.

Lekker uitgebreid in bad en lekker elkaar inzepen. Waarbij je haar overal mag voelen. En ze je graag een beetje teasen mag.

Borsten ook al zijn ze dan gekocht zijn mooi en stevig en passen ook goed bij haar.
Haar zandloper figuur valt goed op en ze is mooi slank.

Met de massage is ze leuk bezig en mag ze graag een praatje maken en probeert ze er een ervaring van te maken.

Hoogtepunt was een goede en ze zei goed voor een eerste ronde.

Ik heb haar al een paar keer bezocht en zal haar ook zeker nog vaker bezoeken.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer bij anny langsgeweest. En net als elke keer zeer tevreden weer naar huis gegaan uitkijkende naar een volgende kans haar te bezoeken

Vandaag lekker lang in bad elkaar lekker inzepen en genieten van elkaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan