Recensie Anny hot, Zeebrugge 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkabouter

Wandelaar
80
15/05/23
55
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/anny-hot/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Braziliaanse dame is nog maar net in België toegekomen. Ze blijft ook maar 2 maanden hier. Ze spreekt enkel Portugees en Spaans. Frans en Engels is nog minder dan beperkt! Maar ze spreekt wel de taal van de liefde. Een mooi gezichtje op een prachtig lijf met brede heupen en mooie eerder kleine borstjes. Ze neemt ook initiatief. Ze pijpt sappig en behoedzaam, tot ze boven op me kwam rijden. Ik wou haar natte kutje beffen, daardoor kwam ze ook zalig klaar ofwel kan ze enorm goed faken. Dit wond mij zo op dat ik niet meer in haar kutje ben geraakt en mijn zaad zomaar op haar buik en borsten spoot. Daarna wat bekomen en samen douche genomen waar ze nog ondeugend blijft.
Een DVP die er duidelijk van geniet en er zelf plezier aan beleeft.
 
Ik weet niet wat ik er moet van denken. Ik heb eind september een goede date gehad met Anny hot in zeebrugge ze was toen 29 en zei me dat ze maar 2 maand bleef.
Wat later ontvangde ze op 3-4 verschillende plaatsen.
Nu is ze plots 35 en ik heb de indruk dat niet alle fotos van dezelfde dame zijn.
Ik wil zeker geen afbreuk doen van Anny die nu adverteert, iemand moet haar bezoeken een een review schrijven. Ik blijf bij mijn Liz uit Brugge.
Trouwens ik zie dat haar telefoonnr veranderd is
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anny-hot-girl-from-brazil.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer geslaagde date gehad met Anny in Knokke. Ondanks de twijfel hier, toch een poging gewaagd en ik heb het mij niet beklaagd.
Haar leeftijd van 35 is correct, net als de foto's in de advertentie op RL. Best wel een knappe stoeipoes met een sexy lichaam, dus met befaamde latina kont en een stel mooie natuurlijke borsten.
Enige minpuntje misschien de moeilijke communicatie aangezien ze enkel Spaans of Portugees praat. Dus is wat behelpen met vertaal app.
Doet alles met zeer veel overgave (tongzoenen, pijpen zc, neuken mc) en is echt wel een sexbom die ontploft in je gezicht.
Ik zag dat ze er zelf met volle teugen van genoot, ofwel kan ze heel goed acteren. :)
Kijkt ook niet op de klok want na nog een deugddoende B2B massage stapte ik ruim over tijd terug naar buiten.
'Gostoso' of iets dergelijks heb ik vaak gehoord tijdens de date. :)
 
Zeer geslaagde date gehad met Anny in Knokke. Ondanks de twijfel hier, toch een poging gewaagd en ik heb het mij niet beklaagd.
Haar leeftijd van 35 is correct, net als de foto's in de advertentie op RL. Best wel een knappe stoeipoes met een sexy lichaam, dus met befaamde latina kont en een stel mooie natuurlijke borsten.
Enige minpuntje misschien de moeilijke communicatie aangezien ze enkel Spaans of Portugees praat. Dus is wat behelpen met vertaal app.
Doet alles met zeer veel overgave (tongzoenen, pijpen zc, neuken mc) en is echt wel een sexbom die ontploft in je gezicht.
Ik zag dat ze er zelf met volle teugen van genoot, ofwel kan ze heel goed acteren. :)
Kijkt ook niet op de klok want na nog een deugddoende B2B massage stapte ik ruim over tijd terug naar buiten.
'Gostoso' of iets dergelijks heb ik vaak gehoord tijdens de date. :)
Zonder het juiste adres te vermelden, in welke buurt ontvangt ze juist ?
Is het discreet ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben hier vorig weekend is langsgeweest aangezien ik toch aan de kust zat. Leuke ervaring. Ze spreekt inderdaad wel extreem weinig engels, dus ff vertalingsapp bovengehaald.

Ze doet goed haar best om je een leuke ervaring te geven. Lekker tegen je aan schuren terwijl ze haar kleren verwijderd. Ze pijpt zonder condoom (al was het bij mij wel redelijk kort). Tijdens het neuken werkt ze actief mee, tijdens cowgirl bounced ze lekker op en neer. Klaarkomen mocht op haar gezichtje, zo lang ik maar niks in haar haren spoot. Daarna een standaard massage om dan samen wat te beginnen masturberen. Vervolgens nog is een rubber aan ('t zijn de rode spijtig genoeg) en haar terug wat geneukt tot ik weer kwam.

Fijne ervaring, maar ik zou er niet al te ver voor rijden.
 
Praten we hier eigenlijk allemaal over dezelfde persoon?
De dame waarmee deze topic gestart is ontvangt namelijk momenteel in Brugge. Als ik goed naar de beelden kijk lijken het toch wel twee verschillende dames.
 
Praten we hier eigenlijk allemaal over dezelfde persoon?
De dame waarmee deze topic gestart is ontvangt namelijk momenteel in Brugge. Als ik goed naar de beelden kijk lijken het toch wel twee verschillende dames.
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anny-hot-girl-from-brazil.html Nee we praten over deze
Ben hier vorig weekend is langsgeweest aangezien ik toch aan de kust zat. Leuke ervaring. Ze spreekt inderdaad wel extreem weinig engels, dus ff vertalingsapp bovengehaald.

Ze doet goed haar best om je een leuke ervaring te geven. Lekker tegen je aan schuren terwijl ze haar kleren verwijderd. Ze pijpt zonder condoom (al was het bij mij wel redelijk kort). Tijdens het neuken werkt ze actief mee, tijdens cowgirl bounced ze lekker op en neer. Klaarkomen mocht op haar gezichtje, zo lang ik maar niks in haar haren spoot. Daarna een standaard massage om dan samen wat te beginnen masturberen. Vervolgens nog is een rubber aan ('t zijn de rode spijtig genoeg) en haar terug wat geneukt tot ik weer kwam.

Fijne ervaring, maar ik zou er niet al te ver voor rijden.
Ik vind wel leuk dat je haar kan neuken op de tafel eens iets anders….
 
Terug
Bovenaan Onderaan