Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij was er ergens een review van deze dame maar kan hem nergens meer vinden. Iemand geweest?
 
Volgens mij was er ergens een review van deze dame maar kan hem nergens meer vinden. Iemand geweest?
Et voilà

Ben er 1x geweest toen ze in Mechelen centrum ontving.
Mooie, lieve dame. Foto's zijn waarheidsgetrouw.
De date was goed, niet super, gewoon goed.
 
Iemand onderstaande al eens een bezoek gebracht ? Ad staat al langer online ..maar naart stad rijden zonder referenties is geen goe idee hé.... 🤣 dus ? Iemane die dichterbij woont zn al eens op bezoek is geweest ?

 
Iemand onderstaande al eens een bezoek gebracht ? Ad staat al langer online ..maar naart stad rijden zonder referenties is geen goe idee hé.... 🤣 dus ? Iemane die dichterbij woont zn al eens op bezoek is geweest ?

Al van de zoekfunctie gehoord ?

 
Iemand ervaring met deze?

Wel info gevraagd. Maar wel prijzig,....

Here are my Services :
I can offer you best protected sex,all positions,body to body massage,full erotic masage,masturbation,tantra massage ,let you to lick my 🐱,fingering and role playing -misstress/stepsis/stepmom and I also do footjob.
I guarantee you will have the best experience with me😊
My prices are :
200€ one hour
120€ for 30 minutes
70€ for 15 minutes.

Dus ik twijfel, al ziet ze er op foto best mooi uit.

//Edit mod: adres verwijderd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet dat het wss niet bestaat maar iemand enig idee waar ik in het Antwerpse dit soort curvy dame met lekkere borsten kan vinden? Bij voorkeur Vlaamse dame.

Ze zijn zeldzaam.. Ik weet 't.. Bekijk bijlage 142011
Babs, die vroeger op Linkeroever, Kontich en aan park spoor Noord ontving, voldoet wel aan de omschrijving. Als is haar laatste advertentie al bijna 4 maand oud. Hoop dat ze nog eens opduikt.
Enkele dagen viel mijn oog op Lisa (37jaar) op RL. Al contact mee gehad via bericht, maar nog niet geraakt.
 
Babs, die vroeger op Linkeroever, Kontich en aan park spoor Noord ontving, voldoet wel aan de omschrijving. Als is haar laatste advertentie al bijna 4 maand oud. Hoop dat ze nog eens opduikt.
Enkele dagen viel mijn oog op Lisa (37jaar) op RL. Al contact mee gehad via bericht, maar nog niet geraakt.
Die Babs is me niet onbekend. Die haar foto's zien er zeker geil uit en reviews waren wisselend maar vaak goed.

Daarom ooit mee afgesproken op een avond in Kontich. Huisnummer zoveel toen. Moest berichtje sturen als ik geparkeerd was. Geen reactie meer toen. Na half uur weer vertrokken.

Welke Lisa van RL bedoel je?
 
Die Babs is me niet onbekend. Die haar foto's zien er zeker geil uit en reviews waren wisselend maar vaak goed.

Daarom ooit mee afgesproken op een avond in Kontich. Huisnummer zoveel toen. Moest berichtje sturen als ik geparkeerd was. Geen reactie meer toen. Na half uur weer vertrokken.

Welke Lisa van RL bedoel je?
 
Deze dame heeft hier inderdaad ergens een topic met meerdere slechte reviews en hanteerde al veel verschillende namen. Alleen als iemand zich nog een naam herinnert die ze gebruikte (de laatste voor Lisa waarschijnlijk) kunnen we het topic vinden, ik weet het ook niet meer.
 
Babs, die vroeger op Linkeroever, Kontich en aan park spoor Noord ontving, voldoet wel aan de omschrijving. Als is haar laatste advertentie al bijna 4 maand oud. Hoop dat ze nog eens opduikt.
Enkele dagen viel mijn oog op Lisa (37jaar) op RL. Al contact mee gehad via bericht, maar nog niet geraakt.
Mijn eerste gedacht bij die foto was exact hetzelfde, deed me meteen aan Babs denken.
Maar ik vrees dat ze gestopt is eerlijk gezegd.
Adverteert niet meer en reageert niet meer op berichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan