Recensie Ariana, Le Temple, Kontich 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

erebus1989

Wandelaar
27
03/09/22
13
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwe-dame-ariana-bloodmooie-hollandse-latina-bij-le-temple.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor het werk in de regio antwerpen; dus ik dacht, ik kijk eens wat er hier last minute te vinden is.
Via RL op een advertentie gestoten van Anna (was hier ook reeds ergens besproken)

Wia whatsapp contact genomen, blijkt dat Anna een maandje in verlof is...
Niet echt meer afgesproken welke dame, maar gewoon naar daar gegaan (relatief vroeg (10u))
Afspraak voor 1u tantra 140 euro, leek me nog wel ok..

Aangekomen stelden 2 dames zich voor, Ariana en Cataleya... Cataleya had dreadlocks en sprak geen nederlands, dus voor Ariana gegaan...
Stelde zich ook heel lief voor, en had zeer leuke vibe.

Dame is niet echt mager, maar ik ben niet zo voor tandenprikkers, dus was hier meer dan ok mee.
Zeer lekkere borsten, meer dan mijn kleine handen vol, en echt.

Naar massage toe, niet echt een hoogvlieger, maar dat heb je wel vaak bij dit soort salons.
Na kwartier mocht ik me reeds omdraaien, en begon ze de voorkant onder handen te nemen..
Ze had er zelf ook zeer veel zin in... Heb haar mogen aanraken, en zelfs vingeren, denk moest ik er zelf voor opengestaan hebben, dat hier wel meer mogelijk geweest had, want ze was echt zo nat als een zwembad.

Ik ben helaas niet voor het penetreren.

Na een tijdje vroeg ze me ook te stoppen, want ze mocht zichzelf niet laten horen...

Na een leuke doch iets wat te zachte aftrekbeurt heerlijk klaargekomen.

herhalingsgevaar? Zou eventueel wel kunnen al gaf ze aan na nieuwjaar vermoedelijk niet meer te werken op die plaats (Ze is zelf van Nederland). En ik zit pas vanaf nieuwjaar vaak in die buurt voor het werk.
Alsnog zou ik wel eens een van de andere dames durven proberen.

De locatie zelf: Afgelegen doodlopende straat, parkeren kan echt voor de deur (toch moment dat ik er was)
Nette woning, relatief kwalitatieve douche, ik snap niet dat die salons geen deftige sproeikop kunnen hebben...

Voor diepgaandere vragen, just ask, maar buiten deze ene keer kan ik niet veel meer toevoegen.

(Indien iemand nog leuke tips heeft voor leuke tanta of nuru plaatsen in de regio, waar ze het niet seksgedeelte ook echt respecteren, laat gerust iets achter in PB)

Greetz Erebus
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan