Recensie Audrey TantraMassage, Antwerpen 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
u
Dan is er maar 1 verklaring: vorige of volgende klant betaald meer :)
Dat zou kunnen natuurlijk... op het moment van jou afspraak is ze nog bezig met de vorige klant... die extra cash bied! En... dan laat ze jou gewoon voor de deur staan... afspraak of niet... en boekt je dan gewoon 1,5 uur later... of dat nou past voor jou of niet...

Niet met deze jongen dus!
 
Heb 2 weken geleden nog met haar afgesproken. Geen enkel probleem.

Verwelkomd met glaasje champagne en heerlijk van haar prachtlichaam genoten.
Voor en achter gaat ze mee douche in
 
Ik heb er een hele tijd geleden redelijk vlot mee afgesproken, was eerste keer. was mooi op tijd en had dan toch nog wel wat voeten in de aarde eer ze reageerde om exact adres te geven en ik dan nog een 10tal minuten moest wandelen. was voor mij een heel goede sensuele massage, scheren iets minder vlot. Toen ik dat dan nog in mijn recensie vermeldde en scheertalent van iemand anders beter vond heb ik een hele hoop bagger over me heen gekregen. Van dreigen met advokaten, enz... Samen douchen is in het bad, waar ze je wel heel lief volledig wast. Grote en zachte handdoeken. Massage was met rijkelijk veel warme olie wat ik graag heb, en inderdaad een van de betere zachte massages. Ik wik mijn woorden om weer geen bedreigingen te krijgen, die wel zijn gestopt toen ik hem of haar heb gemeld. Was het een overijverige vaste klant, of was zij het, nooit geweten natuurlijk. Is dus wel sindsdien een no-go. Terwijl ik had aangegeven dat er wel herhaling mogelijk was. Maar de lichte kritiek die ik had heeft toch wel een heel heftige reactie uitgelokt toen. Ik ben ondertussen mijn andere vaste adresjes blijven bezoeken.
 
Een afspraak maken en dan deze zelf niet nakomen is alles behalve professioneel... 30min later als je terug naar huis bent, krijg je dan weer een bericht dat ze wel beschikbaar is. Dit kan natuurlijk al eens voorvallen, maar dit is toch al meerdere keren aangehaald hier. Tijd om dus ook eens de roze bril af te zetten 😉
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ondertussen al een paar (8?) keer langsgeweest bij Audrey. Zij was mijn eerste ervaring met erotische massage, en wat voor een.

Al mijn ervaringen met Audrey zijn goed en zijn eigenlijk enkel verbeterd. Zoals hierboven vermeld is stiptheid niet haar beste punt, maar ik vergeef het haar vanwege de ervaringen die ik telkens met haar meemaak.

Los van de stiptheidsperikelen, is de ontvangst steeds heel vriendelijk en presenteert ze zichzelf opgemaakt in hoge hakken en een los, halfdoorzichtig peignoir. Na het financiële aspect biedt ze steeds iets aan om te drinken (cava, water, cola,...) en nodigt ze je uit om je rustig uit te kleden terwijl zij de laatste dingen regelt voor de kamer.

Er wordt steeds samen gedoucht voor en na de massage, hier wast ze je grondig, maar op een sensuele manier, en sla ik meestal een ietwat flirterig praatje (wat ze wel lijkt te appreciëren). Ik heb geleerd dat ze in mijn geval wel openstaat voor wederzijdse aanrakingen dus ik start het erotische spel het liefst al in de douche.

Dan de massage... Ze gebruikt warme olie en haar VOLLEDIGE lichaam om eerst je rug en dan je "voorkant" VOLLEDIG onder handen te nemen. Ik vind dat ze zeer sterk is in de erotische ervaring rustig te laten beginnen en lang te rekken maar steeds toenemend in intensiteit, iets waar ik erg van geniet. Eenmaal ik op m'n rug lig, probeer ik zoveel mogelijk deel te nemen aan de tantra. Als ze zich comfortabel voelt en je vraagt het beleefd dan laat ze soms toe dat je ook haar intieme delen mag strelen. Naar het einde toe word ik zelf vrij actief in het terugstrelen en knuffelen en flirten, wat ze typisch lijkt te appreciëren (met duidelijk gekreun en terugflirten). Voor mij persoonlijk vind ik haar handjob techniek niet de beste, maar ik vind het niet erg om het zelf te eindigen terwijl ze dicht tegen me licht en verder masseert/babbelt, en ik overal mag voelen.

Kortom, ik ben elke keer al buitengegaan met een ongelooflijke lach op mijn gezicht, en met het idee dat dit misschien wel de beste erotische ervaring was die ik al heb meegemaakt. Ik ga naar haar voor de volledige ervaring en het erotische spel dat ze heel graag en goed speelt. Voor een veredelde handjob zou ik niet gaan, maar naar mensen met betere skills.

Ik heb trouwens ook al de prostaatmassage bij haar laten doen, wat ze erg leuk vindt (omdat ze graag fantaseert over het idee van zelf een lul te hebben en iemand te nemen (dixit Audrey)), wat ze al bij al goed doet.

Ik raad ze enorm aan: lief, speels, flirterig, open, en (en hier heb ik eigenlijk nog niets over gezegd maar) WAT EEN LIJF.
 
Terug
Bovenaan Onderaan