Auroramassage, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben vandaag bij deze dame geweest .https://auroramassages.nl/masseuses/nicole/
Had beter een straatje om kunnen rijden. Beetje wrijven en war geaai veel meer kan ik er niet
over zeggen of ze had haar dag niet of het is gewoon niet. Meer als een leuke verschijning is het niet.
Ben beter gewend daar. Geen herhalingsgevaar.
 
Ik zag dat Sterre vandaag weer aanwezig is. Geprobeerd afspraak te maken, maar ze zat al meteen weer volgepland.
Daarentegen lijkt Angie me ook wel wat. Heeft iemand al ervaring met haar?
 
Hoe komt dat toch in dit soort huizen dat er vaak zo'n verschil in niveau is tussen de dames.. ja tuurlijk; dames verschillen, en bieden ook niet altijd het zelfde aan.. maar een handjob biedt elke dame aan, en toch kan de een dat super en de ander dat echt niet !!! Er kan toch op getraind worden voor ze voor het eggie gaan!!
 
En hoe komt het dan dat in een massagesalon de prijzen op z'n minst, maar vaak ook hoger zijn dan in een privéhuis? In een privéhuis heb je hier een sexbeleving voor: pijpen, neuken, aftrekken, vingeren enz… en in een massagesalon is het alleen masseren met een happy end. En dat vaak voor 100 euro voor een half uur.
 
Ik zag dat Sterre vandaag weer aanwezig is. Geprobeerd afspraak te maken, maar ze zat al meteen weer volgepland.
Daarentegen lijkt Angie me ook wel wat. Heeft iemand al ervaring met haar?
Ik heb goede ervaring met Angie, spontane actieve meid met een mooi figuur! Wou deze week nog een afspraak met haar maken maar ze is tijdelijk niet aanwezig helaas
 
Ben hier jaren geleden wel eens geweest en vond het toen niks, te duur voor wat het is. Als ik de tarieven op de site zie (voor zover je die kunt vinden dan) lijkt me dat nog steeds zo.
 
Ben vandaag hier ook geweest. Ik kwam voor Angie maar helaas zij was er niet. Ik kreeg de keuze uit 3 dames en gekozen voor Natasja een ietwat oudere vrouw schat een jaar of 40/45 met een lekkere kont.
na een half uurtje massage bood ze me extra aan, blowjob of neuken voor 50 euro Ik koos voor neuken.
ze deed er een condoom omheen en wat olie en ik gleed naar binnen, pfff paar keer stoten en ik kwam al klaar te opgewonden geraakt van de massage.
Daarna heeft ze me weer gemasseerd en ik werd weer hard en haar gevraagd of ik haar nog een keer mocht neuken helaas was hierop het antwoord nee,
wel heeft ze mij klaar getrokken terwijl ze met haar kut op mijn mond zat.
was een geile ervaring maar wel een dure alles bij elkaar 185 euro.

.
 
Dat is ook de reden dat ik extras niet aan zou nemen..... Je bent al zo geil van de massage dat het niet lang zal duren:ROFLMAO:
Als je voor blowjob kiest, is dat dan ook met condoom?
 
Iemand ervaring met Jolie?
Vandaag heb ik een afspraak met Jolie. Ik was verrast door haar schoonheid toen ze de kamer binnenkwam terwijl ik aan het douchen was. Zij is echt knap en leuk om te kletsen. De massage was zo goed dat ik mijn afspraak van een uur met 30 minuten heb verlengd. Jolie en Sterre zijn nu mijn favoriete dames van deze salon. Ik ga zeker herhalen.
 
Vandaag heb ik een afspraak met Jolie. Ik was verrast door haar schoonheid toen ze de kamer binnenkwam terwijl ik aan het douchen was. Zij is echt knap en leuk om te kletsen. De massage was zo goed dat ik mijn afspraak van een uur met 30 minuten heb verlengd. Jolie en Sterre zijn nu mijn favoriete dames van deze salon. Ik ga zeker herhalen.
lijkt erop dat ze beide niet meer aanwezig zijn
 
Nee, nog niet. Ik hoop dat er meer informatie over nieuwe dames zijn... anders is het moeilijk voor mij om een dame te bezoeken zonder eerste ik te wete wat ik kan verwachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan