Auroramassage, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi,

Ik zit al maanden te denken om een keer langs te gaan. Ik kan alleen nergens vinden/lezen hoe zo'n massage is. Is er iemand met ervaring die mij toe kan lichten hoe zo'n massage gaat? Is er contact met de geslachtsdelen bijvoorbeeld? Ik heb een leuke vriendin, maar wil dit zo graag een keer meemaken, maar wil een risico op een soa vermijden.

Hoop dat iemand mij kan helpen!
 
Hoi,

Ik zit al maanden te denken om een keer langs te gaan. Ik kan alleen nergens vinden/lezen hoe zo'n massage is. Is er iemand met ervaring die mij toe kan lichten hoe zo'n massage gaat? Is er contact met de geslachtsdelen bijvoorbeeld? Ik heb een leuke vriendin, maar wil dit zo graag een keer meemaken, maar wil een risico op een soa vermijden.

Hoop dat iemand mij kan helpen!
Trek de stoute schoenen aan en ervaar het gewoon dan weet je wat het is.
 
Zeker proberen! Ik heb er wisselende ervaringen. Ik ben een paar keer bij Jolie en Wendy geweest, prima ervaring. En een bad-sessie met en Angela vergeet je niet meer.
De aanwezige dames stellen zich voor en jij kiest er een. Of je maakt van te voren een afspraak met één van de dames op basis van de (minimale) informatie en foto's op de website.
Zolang je niet ingaat op aangeboden extra's, of er zelf om vraagt, is de kans op een soa nihil.
 
Hoi,

Ik zit al maanden te denken om een keer langs te gaan. Ik kan alleen nergens vinden/lezen hoe zo'n massage is. Is er iemand met ervaring die mij toe kan lichten hoe zo'n massage gaat? Is er contact met de geslachtsdelen bijvoorbeeld? Ik heb een leuke vriendin, maar wil dit zo graag een keer meemaken, maar wil een risico op een soa vermijden.

Hoop dat iemand mij kan helpen!
Ja er staan oude foto's van mooie dames op, die er allang niet meer werken.
 
Ja er staan oude foto's van mooie dames op, die er allang niet meer werken.
Klopt idd. Staat meestal ook wel bij de info. Maar komen wss niet meer terug. Over het algemeen wel redelijk goede foto's (van wat je ervan kunt zien) in vergelijking met andere salons. Die gebruiken vaak foto's van 10 a 15 jaar geleden. Dat heb ik bij Auroramassage nog niet gezien.
 
Een keer of 5 geweest, steeds een andere dame. Een keer met een Russische (weet haar naam niet meer) ervaring was dan ook niet geweldig, was erg vlak en weinig initiatief. Andere 3 keer met Oa Nicole(uit Engeland) en Laura (met prachtige stevige jetsers) waren best oké. En een uitschieter met Wendy.

Gister wilde ik afspreken met Angela Oa. Door de recensies hier, maar was helaas al bezet (volgende keer dus toch maar iets eerder een afspraak regelen;)

Al met al, spanningsboog is er zeker. Massages mogen wat mij betreft wat steviger. Prijs/kwaliteit voor een uur body, voelen en hoogtepunt 135.- is wel in verhouding.

Herhalingsgevaar; zeker!
 
Ik twijfel om voor vanmiddag een afspraak te maken met Jolie.
Is het de moeite waard? En is ze volledig Nederlands, of andere afkomst?
Ik zie ze niet meer op de site staan. Dus waarschijnlijk werkt ze er niet meer. Jammer was een mooie en lieve Nederlandse vrouw. Dus ik hoop dat je de 150 euro verstandig ingezet heb en na afloop misschien nog even bent gaan vissen met een breede glimlach op je gezicht.
 
Ik zie ze niet meer op de site staan. Dus waarschijnlijk werkt ze er niet meer. Jammer was een mooie en lieve Nederlandse vrouw. Dus ik hoop dat je de 150 euro verstandig ingezet heb en na afloop misschien nog even bent gaan vissen met een breede glimlach op je gezicht.
Heeft iemand een idee of jolie ergens anders werkt? En onder welke naam? Zonde dat ze gestopt is. Ik ben er al paar maanden niet meer geweest tot mijn grote spijt.
 
Heeft iemand ervaring met Jane, of een andere slanke jonge meid? Ik ben nogal visueel ingesteld en houd van jonge fotogenieke meiden.
Ik jane niet echt in mijn geheugen als Slanke meid. Eerder beetje volkse nederlandse meid. Bij mij bleef ze afstand houden wat achteraf bleek omdat ze bang was voor een plekje (echt moedervlek) op mijn rug waarover ze dus blijkbaar heel bang was iets op te lopen.

Samen douchen "paste niet"

Afstandelijk dus.
 
Ik jane niet echt in mijn geheugen als Slanke meid. Eerder beetje volkse nederlandse meid. Bij mij bleef ze afstand houden wat achteraf bleek omdat ze bang was voor een plekje (echt moedervlek) op mijn rug waarover ze dus blijkbaar heel bang was iets op te lopen.

Samen douchen "paste niet"

Afstandelijk dus.
Okee super, dankjewel!

Zou je iemand anders meer aanraden? En zo ja, waarom?
 
Over twee weken ben ik in Nijmegen voor werk en een locatie waar ik naartoe moet is in de buurt van Aurora massages, is het het waard om er naartoe te gaan voor 30-45 minutes (Kan niet langer ivm. werk), en wat is de beste massage om te nemen en wat is de prijs daarvan (staat niet op de website)
 
Over twee weken ben ik in Nijmegen voor werk en een locatie waar ik naartoe moet is in de buurt van Aurora massages, is het het waard om er naartoe te gaan voor 30-45 minutes (Kan niet langer ivm. werk), en wat is de beste massage om te nemen en wat is de prijs daarvan (staat niet op de website)
30-45 min kan prima. Ik zou dan een relatief basic massage doen, bijv 45min body-to-body met olie. Lingam kan ook, hoewel ik bij sommige dames weinig verschil heb gemerkt. jacuzzi erbij zou ik vanaf een uur doen.
Als ik de recensies van de verschillende dames scan, betaal je voor een uur rond €140. Voor 60min + bad betaalde ik de laatste keer €165. Ws betaal je voor een half uur B2B al snel €100.

Alernatief is Massagewereld bij de Voorstadslaan: agenda vd de dames en massages + prijzen staan duidelijk op hun website vermeld.

enjoy!!
 
Over twee weken ben ik in Nijmegen voor werk en een locatie waar ik naartoe moet is in de buurt van Aurora massages, is het het waard om er naartoe te gaan voor 30-45 minutes (Kan niet langer ivm. werk), en wat is de beste massage om te nemen en wat is de prijs daarvan (staat niet op de website)
beste de goedkoopste massage nemen en dan de extra's pakken .. hier is veel mogelijk vergeleken bij Massagewereld..
 
Terug
Bovenaan Onderaan