Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Reeds geruime tijd zie ik advertenties van aziatische dames in Boom
na een berichtje weet ik dat ze in een rendez-vous hotel ontvangen
Bij het opzoeken van de fotos blijken het steeds fotomodel foto's te zijn van aziatische websites
Ik vroeg me af of al iemand ervaring heeft met deze dames en de overeenkomst met de foto's?
Ja ben er geweest.. fake foto's…
 
Als je dat doet dan kom je op drie verschillende advertenties met dezelfde tekst, waarvan twee met verschillend nummer. In zo`n geval mijd ik ze sowieso...
Da's jammer voor je, want het is de echte Angela, goede service en ook al vaak over geschreven op dit forum.
Het nummer dat eindigt op 48 heeft ze al lang en via dit nummer heb ik tot nu toe altijd de echte Angela kunnen bereiken.
Meeste dames hebben meerdere nummers die ze afwisselend gebruiken.
Advertenties zijn soms binnen 1 dag weer weg of veranderd, als je een keer een goede ervaring hebt gehad, zorg dat je het juiste telefoonnummer van de dame krijgt en bewaar dit :)
 
Het nummer dat eindigt op 48 heeft ze al lang en via dit nummer heb ik tot nu toe altijd de echte Angela kunnen bereiken.
Met dat nummer had ik een aantal maanden geleden een mindere ervaring; Chinese dame niet die van de foto. Ontving trouwens niet in de buurt van de kathedraal, maar meer richting Roosevelt. Nu opnieuw ge-appt, en weer dat adres gekregen; ik denk dat ik toch maar pas :rolleyes:
 
Met dat nummer had ik een aantal maanden geleden een mindere ervaring; Chinese dame niet die van de foto. Ontving trouwens niet in de buurt van de kathedraal, maar meer richting Roosevelt. Nu opnieuw ge-appt, en weer dat adres gekregen; ik denk dat ik toch maar pas :rolleyes:
Voor de 20ste keer.....vraag een selfie! 🙈
 
Met dat nummer had ik een aantal maanden geleden een mindere ervaring; Chinese dame niet die van de foto. Ontving trouwens niet in de buurt van de kathedraal, maar meer richting Roosevelt. Nu opnieuw ge-appt, en weer dat adres gekregen; ik denk dat ik toch maar pas :rolleyes:
Ik ben er gisteren weer geweest, nu inderdaad in de buurt van Roosevelt i.p.v. de kathedraal, maar het was wel degelijk Angela. 😉
 
Heb vaak let Chineesjes afgesproken en dat zowel in Antwerpen als in Brussel
Momenteel heb ik er geen behoefte aan maar dat geldt ook voor de andere dvps bezoeken
Ik kan wel oprecht meedelen dat het meestal heel bevredigend was
Uiteraard heb ik ook voor gehad dat de dame helemaal niet leek op de foto's, ze whattsapp wel onmiddellijk maar nooit met videocall
Dan moet je zo assertief zijn om weliswaar beleefd en galant laten weten dat het niet door gaat. Soms komt er dan als bij wonder wel een knappe en jonge tevoorschijn
Maar zoals ik al schreef, : soms zijn de foto's wel representatief zoals bij Asian Anna die bovendien nog uitstekende service geeft ook en ik meermaals bezocht
Over het algemeen zijn de Chineesjes voor veel in en áltijd beschikken ze over een zeer zachte huid en daar hou ik van.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Angela, ik heb de jongedame gisteren bezocht ze is nu werkzaam in Brugge. Wel heel gemakkelijk te vinden en zeker discreet in een hotel keten dicht tegen de autostrade.
Zoals hier al verscheidene maal verteld doet de dame wat er van haar verwacht word. Dus ze doet haar best. Het zullen haar foto's wel zijn maar ze is zoals altijd op RL veel mooier op foto dan in het echt. Veel meer kan ik er wel niet aan toe voegen voor de liefhebbers van Chinese dames zal ze misschien wel het beste zijn wat er op de markt te vinden is.
 
Ja ben er geweest.. fake foto's…
Als je graag in roomotel met een spreekwoordelijke afgereden vietnameese vluchteling van 50 jaar afspreekt die de rijstkoker mee op de kamer staan heeft ,150 euro vraagt voor een uur niksen behalve wat gefriemel , moet je zeker op die Aziatische advertenties reageren in Boom, voor de helft van de prijs mag je op mijn rekening ook storten is minder weggesmeten geld dan 🤣🤣
 
Als je graag in roomotel met een spreekwoordelijke afgereden vietnameese vluchteling van 50 jaar afspreekt die de rijstkoker mee op de kamer staan heeft ,150 euro vraagt voor een uur niksen behalve wat gefriemel , moet je zeker op die Aziatische advertenties reageren in Boom, voor de helft van de prijs mag je op mijn rekening ook storten is minder weggesmeten geld dan 🤣🤣
Doe jij dan ook gefriemel en gerommel ??? :)
 
well, als ik bij men plugins ga kijken noemt het gewoon "image search" , als je even googled op "image search extension" zou je dit direct tegenkomen met een link naar de chrome store.. is ook gratis, en via opties kan je zelf kiezen welke search engines etc.
FYI, Firefox heeft dit trouwens ook. (search by image)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan