Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraagje uit nieuwsgierigheid voor het geval ik eens op verkenning wil.

Paraderen de Aziatische dames in Antwerpen en Boom in de buurt van een hotel zoals in Brussel zodat je de delicatessen even kan inspecteren of is het bij het openen van de deur van het adres dat ze aangeven dat je kotsneigingen krijgt?
Waar zie jij ze in Brussel paraderen toch? Daar zitten ze ook op hun hotelkamer of komen ze je halen bij de poort. :p
 
Die met de grootste borsten , lijkt niet echt gelukkig zo te zien , worden ze verplicht door iemand ?? en wie maakt een afspraak en laat ons iets weten :unsure:
Ja staat er duidelijk tegen haar goesting op. Als ik het denken aan m'n lul over laat dan was ik ze nu al rijdend aan het bellen, en de eerste vraag is naar waar ik moet komen. Maar m'n verstand zegt toch no-no-nogo...
 
Ja staat er duidelijk tegen haar goesting op. Als ik het denken aan m'n lul over laat dan was ik ze nu al rijdend aan het bellen, en de eerste vraag is naar waar ik moet komen. Maar m'n verstand zegt toch no-no-nogo...
Het is en blijft een loterij , soms win je ? maar meestal ben je alles kwijt behalve je zaad en een grote teleurstelling want het zijn de dames niet van de foto's en de service laat ook dikwijls te wensen over :cry: maar toch zie ik deze dames graag ,waar zitten de goede die wel de werkelijkheid zijn ?
 
Die met de grootste borsten , lijkt niet echt gelukkig zo te zien , worden ze verplicht door iemand ?? en wie maakt een afspraak en laat ons iets weten :unsure:
Als ik de foto's bekijk, is dit te mooi om waar te zijn. Geloof nooit dat je in werkelijkheid deze dames op foto aantreft.
Als het wel zou zijn, wil ik er gerust op mijn blote voeten naartoe sloffen;)
Hoe graag ik ook zou willen afspreken met een Aziaatje, ik vertrouw het voor geen (poes)haar...
 
Als ik de foto's bekijk, is dit te mooi om waar te zijn. Geloof nooit dat je in werkelijkheid deze dames op foto aantreft.
Als het wel zou zijn, wil ik er gerust op mijn blote voeten naartoe sloffen;)
Hoe graag ik ook zou willen afspreken met een Aziaatje, ik vertrouw het voor geen (poes)haar...
De foto's zien er echt uit, het zijn geen professionele foto's en lijken foto's die hier ergens in een appartement in België getrokken zijn.
De meisjes zien er jong en leuk uit (vooral die ene) maar wat me tegenhoudt is inderdaad de treurige gezichtsuitdrukking van de knapste van de twee meisjes.
Is het omdat ze tegen haar wil in het beroep zit, of omdat ze niet graag gefotografeerd wordt met of geen kleren aan, of om nog een andere reden ... ? Ik weet het niet maar ik zal het ook niet testen. Ik denk niet dat je in die omstandigheden een leuke en aangename sessie kan en mag verwachten ...
 
Hoe vind je die toch altijd terug? Als ik zo'n zoekactie op een foto doe (Google, TinEye, Yandex) lijkt hij die nooit te vinden en krijg je een hoop andere mensen binnen "eenzelfde thema"... :cautious:
Ik heb een chrome plugin, "search by image" deze gebruikt verschillende zoekmachines tegelijkertijd, en dan is het een beetje kijken he, resultaat is ook soms afhankelijk van welke foto je gebruikt. Bv de foto als ze in bad zitten vond ik niet direct iets terug, maar dan die andere foto weer wel direct.
 
Ik heb een chrome plugin, "search by image" deze gebruikt verschillende zoekmachines tegelijkertijd, en dan is het een beetje kijken he, resultaat is ook soms afhankelijk van welke foto je gebruikt. Bv de foto als ze in bad zitten vond ik niet direct iets terug, maar dan die andere foto weer wel direct.
Ok 👍 en kost dat iets , die Chrome plug-in ? Noemt dit ook effectief zo ?
 
Ok 👍 en kost dat iets , die Chrome plug-in ? Noemt dit ook effectief zo ?
well, als ik bij men plugins ga kijken noemt het gewoon "image search" , als je even googled op "image search extension" zou je dit direct tegenkomen met een link naar de chrome store.. is ook gratis, en via opties kan je zelf kiezen welke search engines etc.
 
well, als ik bij men plugins ga kijken noemt het gewoon "image search" , als je even googled op "image search extension" zou je dit direct tegenkomen met een link naar de chrome store.. is ook gratis, en via opties kan je zelf kiezen welke search engines etc.
Thanx voor de tip. Eens uitgeprobeerd: foto die je laat screenen moet alleszins van goede kwaliteit zijn lijkt me. Mijzelf kan hij niet vinden 😋😋
 
In de dag, of in vroege avond, of nachts . Want anders als ik moet gaan werken passeer ik er eens . En zijn het jonge konijntjes of zijn het al stoof konijntjes :ROFLMAO:
Ik ben zelf even polshoogte gaan nemen. Vandaag in de late namiddag trof ik er drie aan, een halfuur later (nadat ikzelf mijn zak geledigd had) leken het er al zes te zijn.

Gezien ze allemaal een mondmasker dragen is het wat moeilijker in te schatten, maar de meeste lijken me boven de veertig te zijn en al helemaal niet onder de dertig. Ik heb Yoyo aangesproken omdat die me nog niet verkeerd leek. Ze beweerde 36 te zijn, dat kan ik best geloven. Service was oké overigens, maar niks opmerkelijks.

Wat wel opmerkelijk is is dat ze op straat € 70 vragen terwijl je € 100 zou betalen als je ze via het telefoonnummer in hun advertentie benadert.
 
Ik ben dit weekend ook eens door de Emile Jacqmain gereden in de avond, gewoon om eens het aanbod te bekijken. 5tal dames aanwezig, maar op het eerste zicht niet veel soeps (mondmaskers + donker helpen niet natuurlijk).
 
Ik ben dit weekend ook eens door de Emile Jacqmain gereden in de avond, gewoon om eens het aanbod te bekijken. 5tal dames aanwezig, maar op het eerste zicht niet veel soeps (mondmaskers + donker helpen niet natuurlijk).
Even stoppen en vragen of ze hun masker even willen afzetten , doe ze dat niet dan is het niet veel soeps zoals je zegt ,en anders pik ze even op en steek dan het licht in je auto even aan , is het niets laten uitstappen en verder rijden , wat is daar verkeerd aan ? wel zien dat je geen blauwe vrouwen laat instappen hé !
 
Het lijkt idd een loterij
Maar zeggen dat de foto's nooit kloppen vind ik een brug te ver. Nooit veralgemenen
Soms kloppen de foto's effectief.
En dat blijkt te gelden over het hele land en niet spescifiek Boom
Sterker nog : soms zijn ze in real zelfs mooier zoals bij de Chinese Anna maar ik geef toe dat dit maar sporadisch voorval
Wat ik positief vind aan de Chineesjes is hun extreem zachte huid en hun haar
Bovendien is bv slikken vaak standaard
Voor Anaal en nzc wat de meesten aanbieden vraagt men wel extra. Nogal logisch lijkt mij
 
Ik heb toch andere ervaringen: ofwel zijn het valse foto's (dus van iemand totaal anders), ofwel zijn het echte foto's van de dame in kwestie maar van x jaar geleden (en die x varieert tussen de 10 en 30 jaar). Waarom een leeftijd van bv. 22 jaar opgeven als het duidelijk is op het moment dat de klant langskomt dat je in de 40 of 50 bent?

Los daarvan, ik heb ook al goede ervaringen gehad met Aziatische vrouwen (ook al bleken ze ouder te zijn dan beschreven op RL). Oudere dames kunnen er ook best nog goed uitzien en vaak doen Aziatische vrouwen méér of gemakkelijker iets dan bv. Oostblokdames (zoals PZC, slikken ...). De taal vind ik wel een pijnpunt (hun kennis van Engels is vaak nihil), alsook de hygiëne.
 
Deket heeft gelijk, soms kloppen de foto's effectief. In 2020 was het nog 50-50 zelfs. Dat je de krenten uit de pap moet halen is een vrij recente ontwikkeling van het afgelopen jaar.

De geverifieerde advertenties bij Aziatische dames zijn doorgaans wel echt, maar die zie je nauwelijks nog. De ongeverifieerde laat ik links liggen, tenzij een review de authenticiteit bevestigt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Deket heeft gelijk, soms kloppen de foto's effectief. In 2020 was het nog 50-50 zelfs. Dat je de krenten uit de pap moet halen is een vrij recente ontwikkeling van het afgelopen jaar.

De geverifieerde advertenties bij Aziatische dames zijn doorgaans wel echt, maar die zie je nauwelijks nog. De ongeverifieerde laat ik links liggen, tenzij een review de authenticiteit bevestigt.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwkomers-komen-naar-antwerpen-2.html Deze is echt, ontvangt omgeving kathedraal. Lieve meid!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan