WHEM Barbara, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat de foto's me aanspraken, heb ik een uurtje bij haar afgesproken. Het is wel de meid die op de foto's staat maar het viel behoorlijk tegen. De foto's zijn ontzettend gefotoshopt dat je haar nauwelijks nog herkent. Ik betaalde voor een uur en al snel werd duidelijk dat tongzoenen niet mogelijk was. De hygiene bij haar was redelijk goed maar zeker niet zo supergoed als in de reviews op kinky staat, die volgens mij niet echt zijn. Haar borsten zijn vanwege de siliconen steenhard. Ze doet wel redelijk haar best. Pijpt echt goed , helaas wel alleen maar met condoom, en ze is ook best gewillig om in verschillende standjes genomen te worden. Verder kon ik haar mooi gevormde voetjes heel erg waarderen maar die waren helaas erg vies , en nadat ze waren gewassen, bleek dat ze er niet goed tegen kan als je aan haar voeten komt of aan haar teentjes likt. Dat biedt ze wel aan in haar profiel. Best een aardige meid maar een vrij slechte ervaring en dus geen enkel herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan