Recensie Barbara, Bilzen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tomtierentijn

Newbie
22
16/08/22
9
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/brbara-xxxl-big-boobs-natural-sartuday
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo,

Paar weken geleden ontving Barbara te Bilzen. Ze wisselt wel eens af van locatie over heel Belgie.
Ik ben iemand die houdt van vrouwen met wat vlees aan en grote borsten.
Ik was echt op de juiste plaats.
Haar borsten zijn mega Gcup. Ik kreeg er niet genoeg van.
En ze kan ze ook zeer goed gebruiken. Lekker tussen die borsten en daar kwam ik al de eerste maal. Eventjes gepraat (doet ze wel graag). En dan de 2de ronde lekkere sex. Mij ziet ze nogmaals. Super geil en sympathiek.
 
Barbara zit momenteel in Rillaar op het welbekende adres met nummer 23
(ze liet te kennen dat ze door het slechte bed waarschijnlijk vandaag nog ergens anders naartoe gaat).

Wat hierboven gezegd wordt (en in deze topic) klopt helemaal. Het is wel degelijk de dame vanop de foto maar ik denk niet dat je haar gewicht nog met een 8 vooraan kan uitdrukken om eerlijk te zijn. Op zich boeit het mij persoonlijk helemaal niet, maar ik vind het wel zo eerlijk als het vermeld wordt, want ze is een stuk zwaarder dan op haar foto's.

Dat gezegd zijnde, deze dame is de definitie van een BBW. Ze is daarenboven ook nog eens super vriendelijk en chatty. Ik heb er gewoon fijne tijd mee gehad en ze ziet mij zeker nog wel eens terug als ze weer in de buurt is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Ik ben onlangs ook bij haar geweest in Willebroek, haar neuken tussen haar borsten is echt fantastisch en ik kan enkel beamen wat in de andere recencies staat!
 
Barbara is echt geweldig! Zeer vriendelijk en heel lief en ze geniet er zelf ook van! Ze weet die twee hele dikke meloenen (die zijn echt heeeeel dik hoor!) van haar ook goed te gebruiken! Please fuck my big boobs zei ze terwijl ze mijne jongeheer heel heftig tussen die meloenen nam. Ze laat zich ook graag beffen en rimmen. En neuken in alle standjes. Echt al vele topervaringen met haar gehad.
 
Pijpt ze ook zonder condoom want over pijpen lees ik niets
Barbara is echt geweldig! Zeer vriendelijk en heel lief en ze geniet er zelf ook van! Ze weet die twee hele dikke meloenen (die zijn echt heeeeel dik hoor!) van haar ook goed te gebruiken! Please fuck my big boobs zei ze terwijl ze mijne jongeheer heel heftig tussen die meloenen nam. Ze laat zich ook graag beffen en rimmen. En neuken in alle standjes. Echt al vele topervaringen met haar gehad.
Allemaal top maar kan ze ook goed pijpen zonder condoom?
 
Pummeltje heeft gisteren een bezoekje gebracht aan Barbara in Diepenbeek. Waauw wat een lekkere nature borsten en lekker befbaar kutje. Ze deed open in een mooi geil setje en ik was verbaasd over haar mooie lichaam en leuk gezichtje. Helemaal niet dik maar gewoon een beetje meer... Ik heb genoten.
 
Ze was inderdaad niet in Bilzen, maar in Diepenbeek deze keer. Had een afspraak gemaakt en was weer top hoor! Het was al 1,5 jaar geleden, van in Bilzen toen, dat ik nog bij haar geweest was. We hebben over dat 1,5 jaar wel vaak berichtjes naar mekaar gedaan, heb echt wel een goeie klik met haar! Heb haar de eerste keer ontmoet in Sint-Truiden kort bij het station op een appartement en later dan in Bilzen. Toen in Sint-Truiden had ik haar op Redlights gezien en dacht amaai wa meloenen da moet ik in levende lijve zien! Ze kwam toen naar beneden met de lift en ik stapte in en ze zat al direkt met haar hand in mijn broek. Echt topervaringen met haar!
 
De eerste keer dat ik haar bezocht verliep alles relatief normaal. Ze is een choaotisch type qua planning , dus moest ik een half uur wachten wanneer ik bij haar aanbelde ( perfect op de afgesproken tijd-16u ) want ze lag te slapen. Geen probleem , kan gebeuren. De klik / aantrekking , van beide kanten was meteen ok. Naarmate de date vorderde werd ze nog relaxter , veel toch wel passioneel kussen , enige verrassing van haar kant dat ik niet zo gefocused was op haar ( overigens prachtige ) grote borsten. Ze praat graag en ik ben een goede luisteraar. Over haar familie , haar leven , het leven in het algemeen. Was aangenaam , hoewel eenzijdig ( de meeste vrouwen praten natuurlijk graag over zichzelf ) Af en toe liet ze blijken dat ze toch wel vond dat ze wat kilos moest verliezen , maar ik verzekerde haar ( naar waarheid- ik geef nooit een compliment wanneer ik het niet meen ) dat ze zeer aantrekkelijk is , ongeacht welk gewicht. Kon in haar ogen zien dat ze dat kon waarderen , als ook mijn oprecht luisterend oor : kortom , een zeer geslaagde date. Ik weet wanneer een vrouw me mag. Dat was een half jaar geleden : ik wilde sneller teruggaan , maar door omstandigheden is dat er niet van gekomen. Tot gisteren. Maakte een duidelijke afspraak met haar tegen 18 u. Vermelde dat het mijn tweede bezoek was. Aangekomen op het afgesproken adres ( toch wel een uur rijden voor mij ) , was er een collega van haar die mij ontving en zij dat ze ' busy ' was en ze me zou berichten. Heb 40 min gewacht. Ben vertrokken. Nooit enig bericht gehad. Ook niet in de uren erna. Vandaar mijn reactie gisteren.
 
Laatst bewerkt:
De eerste keer dat ik haar bezocht verliep alles relatief normaal. Ze is een choaotisch type qua planning , dus moest ik een half uur wachten wanneer ik bij haar aanbelde ( perfect op de afgesproken tijd-16u ) want ze lag te slapen. Geen probleem , kan gebeuren. De klik / aantrekking , van beide kanten was meteen ok. Naarmate de date vorderde werd ze nog relaxter , veel toch wel passioneel kussen , enige verassing van haar kant dat ik niet zo gefocused was op haar ( overigens prachtige ) grote borsten. Ze praat graag en ik ben een goede luisteraar. Over haar familie , haar leven , het leven in het algemeen. Was aangenaam , hoewel eenzijdig ( de meeste vrouwen praten natuurlijk graag over zichzelf ) Af en toe liet ze blijken dat ze toch wel vond dat ze wat kilos moest verliezen , maar ik verzekerde haar ( naar waarheid- ik geef nooit een compliment wanneer ik het niet meen ) dat ze zeer aantrekkelijk is , ongeacht welk gewicht. Kon in haar ogen zien dat ze dat kon waarderen , als ook mijn oprecht luisterend oor : kortom , een zeer geslaagde date. Ik weet wanneer een vrouw me mag. Dat was een half jaar geleden : ik wilde sneller teruggaan , maar door omstandigheden is dat er niet van gekomen. Tot gisteren. Maakte een duidelijke afspraak met haar tegen 18 u. Vermelde dat het mijn tweede bezoek was. Aangekomen op het afgesproken adres ( toch wel een uur rijden voor mij ) , was er een collega van haar die mij ontving en zij dat ze ' busy ' was en ze me zou berichten. Heb 40 min gewacht. Ben vertrokken. Nooit enig bericht gehad. Ook niet in de uren erna. Vandaar mijn reactie gisteren.
Een uur rijden voor een dame 😳 en dan nog veertig minuten wachten , dus 160 minuten totaal verloren tijd plus benzine ☹️
 
De eerste keer dat ik haar bezocht verliep alles relatief normaal. Ze is een choaotisch type qua planning , dus moest ik een half uur wachten wanneer ik bij haar aanbelde ( perfect op de afgesproken tijd-16u ) want ze lag te slapen. Geen probleem , kan gebeuren. De klik / aantrekking , van beide kanten was meteen ok. Naarmate de date vorderde werd ze nog relaxter , veel toch wel passioneel kussen , enige verassing van haar kant dat ik niet zo gefocused was op haar ( overigens prachtige ) grote borsten. Ze praat graag en ik ben een goede luisteraar. Over haar familie , haar leven , het leven in het algemeen. Was aangenaam , hoewel eenzijdig ( de meeste vrouwen praten natuurlijk graag over zichzelf ) Af en toe liet ze blijken dat ze toch wel vond dat ze wat kilos moest verliezen , maar ik verzekerde haar ( naar waarheid- ik geef nooit een compliment wanneer ik het niet meen ) dat ze zeer aantrekkelijk is , ongeacht welk gewicht. Kon in haar ogen zien dat ze dat kon waarderen , als ook mijn oprecht luisterend oor : kortom , een zeer geslaagde date. Ik weet wanneer een vrouw me mag. Dat was een half jaar geleden : ik wilde sneller teruggaan , maar door omstandigheden is dat er niet van gekomen. Tot gisteren. Maakte een duidelijke afspraak met haar tegen 18 u. Vermelde dat het mijn tweede bezoek was. Aangekomen op het afgesproken adres ( toch wel een uur rijden voor mij ) , was er een collega van haar die mij ontving en zij dat ze ' busy ' was en ze me zou berichten. Heb 40 min gewacht. Ben vertrokken. Nooit enig bericht gehad. Ook niet in de uren erna. Vandaar mijn reactie gisteren.
Oei, ja, dat is inderdaad niet prettig!
 
Oei, ja, dat is inderdaad niet prettig!
Zou kunnen dat ik haar ego een beetje geraakt heb door niet sneller terug te komen. Omdat de eerste date zo goed was. Vrouwen kunnen rancuneus zijn.
Een uur rijden voor een dame 😳 en dan nog veertig minuten wachten , dus 160 minuten totaal verloren tijd plus benzine ☹️
Als ik een dame wel mag ( door omstandigheden niet sneller terug gegaan) , en mijn kleine hoofd mijn grote hoofd influistert , heb ik een uur rijden er wel voor over.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan