Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee
Ben je werkloos of gewoon full-time forumheld? met je 2300 berichten 😂

Man man jullie hebben echt niks te doen. Mensen bekritiseren in een topic over bare seks. Deel je ervaring of houd je mond
Ofwel ben jij fantastisch, maar ik vrees dat het ook zou kunnen zijn dat je gewoon een fantast bent. :LOL:

Ik heb in elk geval geen foto's op een boot of van een chique restaurant nodig (wat een klucht) om vrouwen te imponeren. Dat is typisch iets voor holle mensen die met veel uiterlijk vertoon hun lege doos proberen te verbergen. Deze beweringen steunen op mijn ervaringen met mensen. En je wou toch ervaringen, niet?

Kritiek leveren op verdoken reclame voor bare seks met sekswerkers, is overigens een zaak die zeer veel meer zou moeten gebeuren. Wie zijn mond daarover houdt, is een gevaar voor de sector.

Soms heb ik het gevoel dat het NZC forum vooral door schilders gebruikt wordt.

Hoeveel kamers die mannen witten, niet normaal. En soms zelfs ook de kinder- en achterkamers.
Zij zijn wel heel erg begaan met het algemeen welzijn. Ze doen veel goede werken. Je leest overal over hun donaties. Interne donaties lijken eerder de regel dan de uitzondering te zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan